Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hyljepomppumätkähdykset sängyssä

Vierailija
25.12.2019 |

Miten 90kg mies voi kääntyä niin että koko ruho pompautetaan ilmaan ilmaan jossa onnistutaan kääntämään kylkeä 180 astetta, ja sitten mätkähdetään alas patjalle koko painolla? Patja ponnauttaa minut monta senttiä ilman ja herättää unesta. Joka ainoa kerta. Tulen hulluksi. Kellään muulla samaa tilannetta?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mun mies tekee ihan samaa! Ja elopainoa tietty se 100kg

Vierailija
2/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vesisänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vesisänkyyn.

Laineet lyö alas sängystä? Yön aikana tulee merisairaaksi?

Vierailija
4/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen patja teillä on? Molemmille omat painon mukaan valitut patjat?

Vierailija
5/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljepomppumätkähdys :D Söpöjä akrobaattihylkeitä teillä unikavereina.

Vierailija
6/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun nähä, kuulostaa niin uskomattomalta. Laita liiketunnistin kamera kuvaan.

Vierailija
7/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah tuli muisto menneisyydestä. Hyppäsin kylelleen mutsin vesisänkyyn silloisen tyttökaverin viereen. Likka lensi sängystä lattialle. En mä arvannut että se sänky on sellainen. Mä olin ja olen vieläkin suht hoikka jätkä. Touhun harrastaminen vesisängyssä oli aallolla leijumista. Ooh nuoruus kun sitä muistelee.

Vierailija
8/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) tein tuota kääntymistä ollessani lihavimmillani. Nyt painon tiputtua pääsee kääntymään normaalisti. Tosin 80 kg mies ei kuulosta ylipainoiselta, ellei ole 150 cm pitkä.

Vierailija
9/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi sängyn vaihto parempaan. Aikaisempi sänky jäi vellomaan ja aaltoilemaan miehen hyppykäännöksistä. Tämä nykyinen on niin jämäkkä etten enää herää käännöksiin.

Vierailija
10/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen mies. Jos nukun liian pehmeällä patjalla, joudun ikäänkuin pomppaamaan ylöspäin, että kääntyminen onnistuu. Sopivan kovuisella patjalla kääntyminen onnistuu "siististi". Kovalla patjall nukunhuonosti. Olisko teillä kyse samasta, että miehen patja on hänen painoonsa nähden liian pehmeä, siis upottava?

Tuttava rouva, pieni ja siro, valitti, että hän ei nuku vesisängyssä koskaan hyvin, kun ison ja rotevan miehensä kääntyminen aiheutti sellaisen aalltoilun, että sai olla varuillaan, ettei lennä sängystä. Vaihtoivat normi sänkyihin, joissa oli molempien painon ja mieltymysten mukaiset patjat. Päällä yhteinen petari. Nyt kuulemma nukkuu hyvin.

Vierailija
11/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans oikein pomppaa. Nukkuu esim. selällään ja sitten yhtäkkiä vetää jalat koukkuun ja suoristaa ne jolloin koko mies pomppaa sängystä ilmaan ja sen aikana kääntää itsensä kylkiasentoon. Ja koko ajan mies nukkuu sikeästi. 

Vierailija
12/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joustinpatja? Kannattaisi ehkä harkita jotain vaahtomuovipohjaista.

Ja jos on yksi tuplaleveä patja, niin erillisiin patjoihin vaihtaminen varmaan myöskin auttaisi.

Ja jos ei muuta niin erilliset sängyt. Tiedän kyllä, että se on monelle parille vaikea paikka, mutta uni on kuitenkin tärkeä juttu.

Vierailija
13/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama todella ärsyttävä ongelma.

Me emme ole koskaan olleet mitään kylki kyljessä nukkujia. Minua ei ahdistanut lainkaan ajatus siitä, että hommaamme erilliset sängyt, jotka siis toki ovat ihan vieretysten toisissaan kiinni. Molemmille omat patjat jne. Jos joskus tulee olo, että haluaa olla kiinni toisessa ihmisessä, siitä on helppo kierähtää naapurivuoteelle.

Saimme samalla lisää nukkumatilaa, kun vaihdoimme normaalin parivuoteen kahteen 120-senttiseen. 140-senttiset sängyt olisivat olleet vielä ihanammat, mutta sitten ei olisi enää mahtunut kahta yöpöytää eikä olisi päässyt kunnolla nousemaan sängystä. Tykkään nukkua ällänä.

Vierailija
14/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että muilla samaa. Niin ärsyttävää kun 110 kiloinen urosmursu pomppaa yöllä vieressä ja herättää mut slaagin partaalla valvomaan. Miten se kääntyminen voi olla niin kömpelöä, eikö käsillä voi auttaa itseään ympäri vaan pakko säikäyttää hyppypyörähdyksellä.

Patja on kovahko vaan kyllä siinäkin rymäyttää hereille. Sitten vielä kovaan ääneen haukottelee HOHHHH hoijakkaa ja nukahtaa. Itse valvon kiukuissani. Kerran tein saman hyppyponnahduksen ja mies kysyi -”mikä sun ongelma on?!”

Vierailija
15/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää se ilmalennon aikana kääntyminen, miten toi on edes mahdollista? Ite en edes pysty kääntymään muuten kuin sulavasti yksi raaja kerrallaan.

Vierailija
16/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli hauska :D

Twin beds tosiaan voisi olla ratkaisu.

Vierailija
17/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää se ilmalennon aikana kääntyminen, miten toi on edes mahdollista? Ite en edes pysty kääntymään muuten kuin sulavasti yksi raaja kerrallaan.

Kyllä se vain on mahdollista; itsekin kuulemma teen noita ”hyljepomppukäännöksiä” öisin. En kuitenkaan osaa tekniikkaa hereillä.

M44

Vierailija
18/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä sänkyynne norppakamera II ja ala tienaamaan pullervonne tempuilla!

Vierailija
19/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli hauska :D

Twin beds tosiaan voisi olla ratkaisu.

Nyt kun ollaan Suomessa, niin saa kirjoittaa ihan "kaksi sänkyä".

Vierailija
20/75 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sänkyä ei tarkoita samaa kuin twin beds.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi