Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaiset kesäkuun puoliv

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo edellinen pino oli jo sen verran mittava, että ajattelin aloittaa uuden. Mutta ihan ekaksi Vegaxille ONNEA POJASTA!!!

Olin pari viikkoa nettipimennossa kun reissattiin isännän lomalla oikein kunnolla. Palasimme juuri perjantaiyönä viikon lomalta Italiasta... oikein kiva ja rento LOMA. Helteet tosin alko siellä just kun me mentiin ja varjossa (jos sellaisen paikan löysi) oli 32 astetta lämmintä, mutta antoipa tuo helle sitten minulle mahoineni tasoitusta, sillä muutkin hikosivat ja läähättivät. :) Aamos 1v 10kk nautti myös reissusta, hurmasi ihmisiä, valvoi myöhään (koska ruokapaikat aukesi illalla vasta 19-20 aikaan), nukkui hyvin, ui innoissaan ja tykkäsi pizzasta. :)

Nyt olen palannut joukkoon ja jonkun hiettämä idea piknikistä kuulostaisi tosi kivalta. Maha kasvaa ja " siskoveli" on ruvennut jumppaamaan jo niin kovasti, että maha heiluu ihan silmin nähden. :)

Vumpe 26+3

Vierailija
2/45 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellettä! Oltiin tuossa terassilla lounaalla ja kylläpä oli kuuma. Ihanaa... vielä kun jaksais väkertää hommat kasaan niin pääsis ulos nauttimaan rauhassa. Vois vaikka pyrähtää uimaankin, talviturkki on vielä heittämättä.

Meillä on alkanut hirmuinen jumppailu! Kun vielä viime viikolla tuntu, että liikkeet tulee ja menee miten sattuu, niin lauantaista asti ne onkin sitten tuntuneet säännöllisesti. Nytkin on ilmeisesti lounaan jälkeinen sessio käynnissä. Tuntuu, että maha tutisee, vaikka ei varmasti ulos vielä näy. Ja ekaa kertaa tosiaan tuntui liikkeet oikeallakin puolella, vaikka pääsääntöisesti ne edelleenkin on tuolla vasemmalla. Ilmeisesti Santeri on löytänyt kivan asennon, jossa jumppailla.

Sen lisäksi eilen nukkumaan mennessä oli nänninpäissä pieniä tippoja nestettä, eli taitaa olla meijerin rakennustyömaalla testit menossa. Olipas hassua! Tuli niin hyvä mieli, että ehkä mun kropasta onkin johonkin. Niin syvässä tuntuu vieläkin olevan epäilys ja " inho" /viha omaa kroppaa ja sen toimimattomuutta kohtaan, että tällaisia ilostumisia tulee pienistäkin asioista. :)

Ylihuomenna on rakenneultra, sitä innolla miehen kanssa odotetaan. Sillon tulee puolivälikin täyteen! Mitähän kivaa sitä keksis...

Treffejä ollaan ainakin taas järkkäämässä. Sunnuntaina 16.7. olis tarkoitus tavata Viikinsaari-piknikin merkeissä! Pistäkääs kalenteriin päivä ylös. Kellonajasta ei ole vielä varmuutta, mutta iltapäivällä joka tapauksessa. Jos haluatte osallistua ajankohdan pohdintaan, pistäkää sähköpostia mulle osoitteeseen: mette-awaits@hotmail.com niin lisään teidät sähköpostilistalle!

Aurinko, sun esittely muuten puuttuu tosta edellisen pinon esittelylistauksesta. En muista, ootko sellaisen tehnyt, ja minä unohtanut lisätä vai miten... jos et oo tehnyt, laitatko jotain!

Vielä välitän Vegaxilta terveisiä kaikille!! " Poika on suloinen, syö, nukkuu ja kakkaa paljon!"

-Osse ja Santeri rv 19+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse kyselit noita pinkkatietoja.. Tässäpä niitä tulee!

Nimim.: aurinko76

Lapsoset: la 14.1.2007

Hoidot: yritystä vuodesta 03, 2xIUI, 1xICSI, josta tuulimuna ja keskeytys 05. 2xPAS

Plussasin: Lääkkeellinen 2. PAS, toukokuussa

Asumme: Muutimme Tampereelle tammikuussa

Muuta: minä 30v, mies 32v

Piknik kuulostaa kivalta! Mikä ja missä on Viikinki-saari?

Muut kuulumiset ehdinkin jo kirjoitella tuonne kesäkuun-pinoon.

aurinko 10+1 ja eka neuvola siis tänään!

Vierailija
4/45 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tampereen kaupungin omistama saari Pyhäjärvessä. Sinne menee Laukontorilta laivoja kesäisin. Se on aikas kiva paikka viettää kesäpäivää! Lisäinfoa löytyy esim. täältä: http://www.tampere.fi/matkailu/viikin.htm

Vierailija
5/45 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja ajoittain kahviloissa toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=maroon]Nimim.: aurinko76

Lapsoset: la 14.1.2007

Hoidot: yritystä vuodesta 03, 2xIUI, 1xICSI, josta tuulimuna ja keskeytys 05. 2xPAS

Plussasin: Lääkkeellinen 2. PAS, toukokuussa

Asumme: Muutimme Tampereelle tammikuussa

Muuta: minä 30v, mies 32v[/color]

[color=olive]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 25.5.2006 syntyi poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=maroon]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: LA 16.1.2007 jonkun laskurin mukaan

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Forssassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: la 17/1/2007??

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: la 17.12.2006

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: la 27.9.2006

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: LA 13.1.2006

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim. nurminata

lapsoset: la 26.9.2006

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=maroon]nimim.: osborne

lapsoset: la 8.11.06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asun: Tampereella miehen ja kissan kanssa

muuta: vm. -77[/color]

[color=olive]nimim.: Tazu

lapsoset: Tyttö 01/06

plussasin: 1. icsi

asun: Tampereella miehen ja tytön kanssa

muuta: vm. -80[/color]

[color=maroon]Nimim.: vegax

Lapsoset: poika syntyi 11.6.2006 (4020 g, 52 cm)

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Tampereella[/color]

[color=olive]nimim.: violet82

lapsoset: 3.12.05 tyttö (3975g, 50cm)

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: 29.3.2005 :D luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöni kanssa[/color]

[color=maroon]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, LA " siskoveljelle" 22.9.06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Tampereella[/color]

Vierailija
6/45 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti huomaat!

Pelottaa aika kauheasti. Ei ole mitään syytä, mutta tuntuu, että on pakko mennä tarkistamaan tilanne. Ahdistaa niin, että kurkkua puristaa. Ei ole mitään vuotoa tms, mutta silti on kurja olo.

Töissä on niin kurjaa... huitsi kun toiset saa mielen ja olon niin kurjaksi. Jaksan ainaostaan ajatuksella, että pääsen täältä pois. Ja entä jos en pääsekään??

Soitin aikoja gynellekin, mutta eipä niitä vaan noin vaan saanu. Täytyy vielä huomenna soittaa jonnekin jos olis joku aika... En tiedä onko tämä lainkaa järkevää, mennä ultraan ilman muuta syytä kuin henkinen huonovointisuus.

Ehkä paha mieli on perua Tammikuisten Rantahiekan keskenmenosta. Olen ollut sanoinkuvaamattoman surullinen. Kosketti niin paljon se kuinka kauan odotettu haave kariutuu.

Voi sua! Halaukset sinne... kurjat ja epävarmat fiilikset tuntuu säännönmukaisesti kuuluvan asiaan, kun ei voi olla varma mistään eikä uskalla iloita. Onneksi yksityiselle gynelle ei tarvitse selittää, miksi haluaa ultraan, kyllä ne ottaa jos haluaa maksaa. Mäkin olen käynyt kerran varmistamassa oloni ja onneksi kaikki oli hyvin. Paljon järjettömämpää on kärsiä yksikseen pahasta olosta, jos mielenrauhan voi saada yhdellä ultrakäynnillä.

Ja mullakin menee pasmat usein sekaisin, jos jollekin muulle käy pahasti. Toisaalta koetan olla lukematta sellaisia uutisia, mutta pakostahan niitä tulee vastaan. Valitettavasti tämä elämä on tällaista, koskaan ei tiedä, ketä se huono onni kohtaa ja missä muodossa.

Toivottavasti saat jollakin keinolla mielenrauhan!

-Osse

Vierailija
7/45 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola nyt sitten ihanasti takana, ja oli kyllä kiva kokemus. Täti oli sellanen vanhempi rouvashenki-lö, oikein empaattinen ja mukavanoloinen. Kuunneltiin sydänääniä, ja ensin ajattelin ettei ne kyllä tuolta löydy, mutta hienosti kuuluivat! Ihana tunne oli saada oma neuvolakortti.. Sain kirjan ja muita oppaita. Meidän kunta (muutamme siis Lempäälään kesän lopussa) ei maksa nt-ultraa, joten varailin sen yksityiseltä. Heti tuli sellanen jännitysfiilis. Mutta yritän taas unohtaa koko jutun.

Katariina, mene ihmeessä ultraan vaikka joka päivä, jos se helpottaa ahdistusta! Juttelin viime viikolla erään tutun kanssa, jolla takana kolme keskenmenoa, ja hänelle oli sanottu juuri noin. Eli sun ja pienen kannalta on kuitenkin parempi, että olet rauhallisella mielellä. Kovasti voimia. Elämästä ei koskaan tiedä, mutta se voi yllättää myös iloisesti!

Näissä merkeissä toivottelen teille mukavaa juhannusta, lähden tänään työreissulle ja sieltä sitten suoraan juhannusta viettämään. Paluut eetteriin ensi viikon alkupuolella!

toivottelee aurinko 10+2

Vierailija
8/45 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke kuului hienosti tänään vaikka ensin ei meinannut löytyä. Ehdin jo säikähtää...

Katariina: mä ainakin aion jatkossakin käydä huoletta yksityisellä ultrassa jos vähänkään huolettaa. Jos tänään ei olis sydänääniä kuulunut, olisin varannut ajan viivana. Koskiklinikalla maksoi ultra pikkuisen päälle 50e pari viikkoa sitten. Sinne olen menossa myös np-ultraan koska kunta kustantaa vain rakenneultran.

Mä vielä mietin tuota Viikinsaarireissua kun miehen lomat on vähän epäselvät vielä. Ilmoittelen sitten lähempänä.

Meillä näyttäis olevan Auringon kanssa vain päivä eroa :D

-miki

rv 10+3

Vierailija
9/45 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta. Sain huomiselle aamulle ultran. Ei ollut enää tänään. Ihanaa kuulla, että ei ole yksin näin pösilö ja vainoharhainen. Toivon todella, että kaikki on kunnossa. Kirjoittelen sitten heti kuulumisia!

Vierailija
10/45 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kaikki oli hyvin. Mittaa on vähemmän kuin viikkoihin nähden kuuluisi olla eli 20 mm, joka kuulemma vastaa rv9+3. Viimeksi ultrassa mitta 7mm on myös hieman alle sen mitä viikkoja silloin oli. Nyt elelen rv 10+0 eli jonkun päivän pienempi sikiö on arvioitua aikaa. Voi kuulemma johtua esim. myöhäisestä kiinnittymisestä ja normaaleista eroista kasvussa.

Pikkuinen heilutteli käsiään ja jalkojaan ja se näytti ihan ihmiseltä :-))

Nyt näin jopa sydämen sykkeen. Lääkärin mielestä kaikki oli vallan hyvin, joten helpotti. Kyselin keskenmenosta ja lääkäri sanoi, että ei sellaista saa ajatella. Koskaan km. mahdollisuus ei täysin poistu, mutta ei ole mitään syytä uskoa, että jokin menisi pieleen. Kohdun suu oli kiinni, ei vuotoja, liikkuva sikiö jne. No, nyt uskallan olla ehkä np ultraan saakka raskaana " rauhallisesti" . Koskaan ei tiedä kuka sen huonon onnen kohtaa, sitä varten ei voi varautua. Nyt täytyy vaan uskaltaa olla onnellinen!

Osse, olikos sulla kokemusta siitä, että vaavi on ollut pienempi ikäänsä nähden?

No, nyt olen kuitenkin hirmu onnellinen äippä.

Vierailija
11/45 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola kuulumisia maanantailta:

RR 128/90 (mulla norm. alapaine 80-90 välissä)

Hb 137

Ei siellä mitään ihmeellisempää tapahtunut. Mies oli mukana ja saatiin vihkosia mitkä kertoo kaksosten odotuksesta ym...

Maanantaina lähdin laivalle pikkusiskojen 11v ja 22v ja sitten oli kummityttö 8v. Siellä nautittiin aurinkoisesta merisäästä ja hyvästä ruuasta.

Maanantaina ostin pikkuisille ensimmäisen vaatteen.

Mä en ole kanssa vielä päässyt uimaan. Saa nähdä pääsenkö koko kesänä. Nytkin on tullut pikkasen tuhrua vessa reissuilla ja niin kauan uiminen on kielletty, kun on vuotoja.

Vierailija
12/45 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, että ultrassa oli Katariinalla kaikki ok. Mä en olis huolissani muutaman päivän erosta pituudessa, kyllähän ne heittelee. Meillä Santeri kasvoi noilla viikoilla vissiin täsmällisesti normaalikäyrää, mutta tosiaan rv 17+0 ja nyt 20+0 ultrissa on ollut vähän (n. 1 cm) " ohjearvoa" pienempi. Eli nyt vaan tosiaan iloisesti kohti np-ultraa ja keskiraskautta!

Ibizan pienetkin on kunnossa ja uusia vaatteitakin saaneet... :) Me saatiin tällä viikolla äitiltä matkatuliaisina kolme bodya ja voi kun ne on niin pieniä ja söpöjä... Haaveilen kans kovasti järvessä uimisesta, mutta oon vielä ollut pelkuri, kun jotenkin kylmään veteen meno ei tän mahan kans houkuta. Viime viikonloppuna kyllä uin hotellin uima-altaassa ja se oli kieltämättä ihanaa. Ehkä mä jo ensi viikolla uskaltaudun tai sit nyt juhannuksena, kun mennään mökille.

auringon ja mi-kin neuvolat meni kans hyvin, ja sydänäänetkin noin aikaisessa vaiheessa saitte kuulumaan! mahtavaa! Meillähän sydänäänet kuulu vasta rv 13+5, mutta onneksi mulla oli ultrat sekä 9 että 12 viikoilla, mikä rauhoitti mieltä silloin.

Tänään oli siis meillä rakenneultra, ja eipä siitä paljoa ollut iloa. Mieslääkäri mutisi itsekseen jotain, mistä en saanut selvää, painoi ultrausanturilla niin, että ihan oikeesti sattui ja vastas miehen sukupuolikyselyyn, että ei hajuakaan. Tuli tosi liukuhihnaolo, mutta onneksi olin varautunut siihen, että kaupungin ultrissa ei tehdä asiakaspalvelua vaan tiukasti pidättäydytään tutkimaan rakenteet. Tokas vielä, että kun on näin pitkä matka sydämeen (8 cm), kuva on tosi huono. Mies kyseli jälkeenpäin, et mitä se tarkoitti ja tulkkasin, et ts. rouvalla on näitä vatsapeitteitä niin paljon, ettei vauvaa oikein noin huonoilla laitteilla näe. Kyllä Koskarin ultrassa nähtiin ihan helposti kaikki... :) Mutta eipä hätiä, pääasia, että Santerin sydän löi ja liikkuikin hyvin. Ei saatu edes niitä mittoja mukaan, muita kuin mitä neuvolakorttiin tuli (eli painoarvio 343g, pääperämitta 15 cm, BM 47 mm ja FE 33 mm). Mitähän nuo BM ja FE muuten tarkoittaa?

Huomenna tosiaan alkaa sit kesäloma! Palaan palstoille varmaan ensi viikolla, mennään mökille eikä siellä tule surffattua netissä, kun ei konettakaan ole.. :) Hauskaa juhannusta kaikille!!

-Osse ja Santeri rv 20+0

Vierailija
13/45 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Katariinalla oli ultrassa kaikki kuitenkin hyvin! Tekayn sivuilla on sellainen mittalaskuri, josta voi käydä katsomassa keskimääräisiä mittoja. Ossella ja Santerillakin oli asiat hyvin, mahtaa olla jo aika helpottunut tunne! Onko sulla Ibiza nyt sitten jotain erikoisseurantaa vielä päällä, vai menetkö alkuun samaan neuvolatahtiin kuin muut?

Olen voinut ihan hyvin, ei mitään ihmeempää. Rintoja on vähän vihlonut parina päivänä. Hankin kalkkitabletteja, ja niitä olen nyt popsinut pari päivää. Lisäksi olen syönyt niitä special multitabseja. Onko muut käyttäneet näitä?

Syömispuolen kanssa on ollut sitten vähän niin ja näin; iltaruokia en pahemmin itse pysty laittamaan, kun jääkaappi haisee niin kammottavalle.. Mies on ollut aika paljon matkoilla, joten olen ollut vähän huonosti ruokittu ;)

terveisin aurinko 11+2

Vierailija
14/45 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täällä on kaikenlaisia asioita hoideltavana. Lähinnä asunnon hakuasioita, kun on nyt päätetty muuttaa takaisin koti seudulle. Siellä päin kun on kaikki sukulaiset niin saadaan sitten kunnon tukiverkko meidän lastenhoidon tueksi.

Neuvolassa mä käyn nyt aluksi kuukauden välein. Neuvolalääkärille en mene ollenkaan vaan käyn kaikki lääkärikäynnit äitipolilla. Näin itse haluan sain päättää. Seuraavat käynnit on 12.7 NT-ultra ja 18.7 neuvola!

Huomenna, jos ei sada niin pääsee taas hoitelemaan asioita kaupungille kun ei sateella viitsi pyöräillä.

Vierailija
15/45 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iihanaa! tosin vain käymässä, ihan kotvasen vielä kestää, että saa oman liittymän näin kesäaikaan... poika nukkuu tässä sylissä ja valtakunnassa kaikki hyvin;)

luin kaikki viestit ja siihen kuluikin aikaa. mukavia uutisia on palstalaisilla. ihanaa, että raskudet on kaikilla sujuneet hyvin, vaikka välillä huoli iskeekin.

harmittaa violet, että teillä on ongelmia alllergioiden kanssa. toivottavasti löytyy ne allergiaa aiheuttavat aineet, ettei tarvitse turhaan kaikkea välttää.

osanottoni ibizalle, teillä on elämässä nyt paljon paitsi iloa, myös surua. itse menetin isäni pari vuotta sitten, janyt suru on taas lapsenmyötä noussut pintaan. olisin niin kovasti toivonut näiden kahden tärkeän miehen tutustusvan toisiinsa...

meillä arki alkaa löytää uomansa, totuttelua tämä kyllä on vaatinut... vaikka vauva nukkuu vielä paljon, on ollut yllättävää, miten vähän muuta elämään mahtuukaan. asioinnit ja kotityöt ovat jääneet odottamaan aikaa parempaa... vaan nyt täytyy taas poistua nettipimentoon, isot halit ja kiitokset onnitteluista teile kaikille!

palataan asiaan viimeistään piknikillä!

Vierailija
16/45 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin myöhästyneet osanotot Ibizalle :(

Katariina: mä syön myös Multitabs Specia 2+ vitamiineja. Pitääkin kohta ostaa uusi purkki. Muita lisävitamiineja en ota, yritän saada tarvittavan kalkin ravinnosta. Meillä taas haisee astianpesukone niin pahalle etten pysty sitä avaamaan edes silloin kun astiat on puhtaita ;)

Olipas kiva kuulla vegaxista. Synnytitkö muuten TAYSissa? Minkälaiset oli kokemukset?

Omat oireet alkaa lieventyä, ei ne kokonaan ole kadonneet. Viikon päästä on np-ulra jota kovasti odotellaan miehen kanssa. Enemmän siksi että näkee pikkuisen ja onko hän vielä elossa, kuin siksi että saadaan tietää niskapussin turvotuksesta. Meille vauva on tervetullut vaikka jotain vikaa löytyisikin.

-miki

11+3

Vierailija
17/45 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Katariinalle kun piti kirjoittaa auringolle.... Anteeksi sekaannus!

*nolo*

Vierailija
18/45 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla vegaxista! Eikös elämä olekin nyt erilaista? ;)

Myöhästynyt osanottoni Ibizalle ja miehelle. Raskaita juttuja :(

Aurinko: mä söin myös raskausaikana niitä multitabs spesial 2+ -tabletteja. Taisin ottaa 2tb päivässä.

Pikaisesti meidän kuulumisia. Tyttö ei vieläkään konttaa, mutta nousee hauskasti kontilla ollessaan. Nostaa polvet maasta eli menee ikäänkuin siltaan :D Samalla siirtää jalkoja eteenpäin, kova halu on nousta ylös.

Mies on nyt kesälomalla ja ensi viikolla lähdetäänkin reissuun. Ihana päästä vähän muihin maisemiin. Ostettiin tytölle matkasänky, joten kaikki tarvittavat " välineet" ovat nyt koossa!

Ja lopuksi hehkutusta: Minä sain kaason pestin, pikkusiskoni menee naimisiin!!!!!!!!!!!!! :D Olen ihan tohkeissani ja joudun jatkuvasti toppuuttelemaan itseäni, etten suunnittele häitä liikaa ;) Niin ja häät ovat siis luultavimmin jo tammikuussa!

Mutta nyt aamupalalle. Tyttö onkin jo syönyt ja nyt on äipän vuoro. Mukavaa päivää kaikille! Odottelenkin tapaamista jo innolla, kiva treffata taas " vanhoja" tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin :)

violet ja tyttönen pian 7kk

Vierailija
19/45 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimennon jälkeen...on ollut töissä niin ahdistavan kiire.

Onnea Violetille kaason tärkestä pestistä. Siinä sitä mukavaa puuhaa riittää :-))Varsinkin kun saa olla siskolle kaasona.

Vitamiinikeskusteluun kommentoin minäkin. Oon syölyt Multitabseja myös. Mies oli kysynyt apteekista mitä ne suosittelee, niin tuota olivat ehdottomasti kannattaneet. Elikäs niitä olen sitten popsinut aina kun olen muistanut. Välillä nykyään jopa " unohdan" , että olen raskaana. Maha ei ole oikeastaan enää turvonnut (jos syö paljon, turpoaa hirveän isoksi, mutta muuten ei juuri huomaa) ja ei ole oireena kuin rintojen arkuus. En voi pahoin, en ole väsynyt tms. Eilenkin laitoin aurajuustoa lämmittämättä lautasen reunalle ja olin syömässä sitä hyvällä ruokahalulla kun mies huomatti asiasta, että eikö se kannattais lämmittää. Ilmeisesti kauhea kiire ja paineet töissä laitta raskauden unholaan. No, eipä ole aikaa miettiä niin omaa napaa.

Olen hirmu innoissani Viikin saaren tapaamisesta. Tulen Tampereelle jo lauantaina sukuloimaan ja sunnuntain olen varannut teille :-)) Ihana loman alku!

Ensi viikolla keskiviikkona on np-iltra. Kyllä sitä kohta pitää alkaa jännäämään ;-) No, viime yönä näin km. unen taas. Tuli toinen vauva ulos, vaikkei olekaan kuin yksi. Kummallista tuo pääkopan touhu.

Mukavaa viikkoa kaikille. Palailen taas astialle!

Vierailija
20/45 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä sulla Katariina on tuo np-ultra tarkasti ottaen? Meille klinikan lääkäri sanoi, että ajankohta olisi 12+0 - 13+6, kaverille oli TAYSistä sanottu 12+5 - 13+6 ja neuvolan täti sanoi, että mieluummin lähempänä 13 viikkoa, joku TAYSin lääkäri haluaa kuulemma tehdä aina 13+2.. Ota noista sitten selvää.. Mi-killäkin olisi sitten 12+ viikolla tuo np, jos laskin oikein. Varasin meille sen sinne 13+2 viikolle, kun onnistuin saamaan sieltä yksityiseltä. Mutta.. jos niillä päivillä olisi hirveästi merkitystä, ei kai tutkimuksiakaan tehtäisi muulloin?

Yöks, eilen oli inha päivä. Olin tosi nälkäinen töiden jälkeen ja taas yksin kotona, joten päätin mennä syömään matkan varrella ihan hyvätasoiselle bensikselle lasagnea.. Sehän tuli sitten kivasti ulos illemmalla, oli muuten pahin pahoinvointikohtaus koko aikana. Mietin että ei kai mukana mitään ruokamyrkytysjuttua.

Hyvä kysymys vegaxille: kerro TAYSistä!

Luin muuten eilen kauhukertomuksia km-aiheista netistä, ei olisi pitänyt, tuli paha mieli. Jokin masokismin alalaji kenties?

aurinko 11+3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan