Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko mitään Temusta? Kokemuksia?

Vierailija
28.06.2024 |

Kiinalaisessa verkkokaupassa on tarjolla kaikkea mahdollista, mahdotonta ja hämmästyttävää uskomattoman halpaan hintaan.Kuljetus ilmainen. Iltapäivälehdessä on ollut artikkeleita Temusta ostamisen epäeettisyydestä, suoranaisesta tyhmyydestä. Olen kuitenkin nähnyt samoja täsmälleen tuotteita myytävänä suomalaisissa verkkokaupoissa kymmenkertaiseen hintaan. Mitäpä meikäläisen  köyhimyksen pitäisi tästä ajatella? Epäeettistä vai ekonomista?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Vierailija
2/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskomattoman huonoa laatua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ostin, nopea kuljetus, on kestäneet, samat vaatteen suomen kaupossa +60/80%

Vierailija
4/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos on jotain mitä ei selkeästi saa Suomesta ostettua esim. tuollainen eristeteippi millä voi korvata rikkoutuneen silikonin vaikka tiskialtaan reunassa. Koska en todellakaan jaksanut alkaa vaihtaa uusiin.

Vierailija
5/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tilata Kiinasta lentokoneella tavaraa. Ei todella. N53

Vierailija
6/30 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri tauluja ja anttiikkikirjan.

Vierailija
7/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille tilasin tennarit, se kärtti niitä ja oli jo itse etsinyt sieltä sopivat. Oletin että sieltä tulee jotain pskaa ja pääsen pitämään opetustuokion vastuullisesta kuluttamisesta, mutta nämähän on ihan samaa laatua kuin marketeissa. Hintaa oli alle 1/5.

Tuuria, vai onko laatu oikeasti parempaa kuin väitetään?

Nyt harkitsen tilaavani itselleni samanlaiset, suuttuiskohan tuo teini? 😆

Vierailija
8/30 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut ja laatu ollut hyvää. Hyvin on vaatteet kestäneet 60 asteen pesua useamman kerran.

Vierailija
9/30 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hyviä, ja osa ei.

Oikeankokoisia kenkiä en itselleni löytänyt, vaan kaikki joko liian isoja tai pieniä kun tilannut, joten palauttanut olen. Haisevat myös tosi voimakkaalle kemikaalille.

Muutoin kyllä on paljon vaatteita, mitä suomesta ei saa, ja halvalla. Esim juhlamekot. Eri tyylisiä. 

Kestävät ainakin vähän aikaa.

Ostaisin varakkaampana varmaan muualta, mutta nyt olen köyhä, joten ei ole varaa ja kirppikseltä en uskalla. Pelkään ötököitä ym hometta. 

Vierailija
10/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin vastauksia ja paljon on ennakkoluuloja temusta.Itse olen tilannut ompelutarvikkeita

vetoketjuja nauhoja, kookosnappeja jne jne todella hyvää tavaraa ja halvalla.

Tänä vuonna aloin etsimään käsilaukkuja, kun ystäväni oli ostanut erikoisen olkalaukun 15 eurolla.

Löysin ihania laukkuja minkälaisia ei mistään löydy ja siis halpoja ja kuitenkin kalliin näköisiä. 

Tänään tilasin kosmetiikkaa, Käsirasvoja, jalkojen hoitotuotteita, erikoisshampoota jne suosittelen !!

Vierailija
11/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tekohampaat Temusta. On kyllä vähän löysät. Lonksuu suussa.👵

Vierailija
12/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisen tilasin. On oikein hyvin toiminut.

Vierailija
13/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kaikenlaisia tavaroita. Kannattaa lukea tuotekuvaukset huolella sekä perehtyä palautteeseen mitä tuotteista on annettu. Osa tuotteista suorastaan yllätti hyvällä laadullaan. Vain muutama tuote on ollut huonolaatuinen. Kun lukee mitä Temusta kirjoitetaan lehdissä saa ihan erilaisen kuvan, totuus on jotain ihan muuta. 

Vierailija
14/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Paljon. Todella edullista ja ihan hyvää kamaa. Youtubessa on hyviä Temu videoita. Laita youtubessa hakusanaksi TEMU unbixing

Vierailija
15/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sata tilausta. Tyytyväisyysprosentti yli 90.

Kahdesta rahat takaisin, palauttaa ei tarvinnut.

Unohda länkyttäjät jotka eivät osaa ja/tai uskalla tilata.

Mieluummin suoraan Temusta kuin ".fi" dropshippereiltä tai kivijalkakelmiltä joka itse tilaa konteittain Temusta, kertoo vain hinnan kymmenellä.

Vierailija
16/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein ja olen ollut ihan tyytyväinen ostoksiin. Esimerkiksi tänään oli päällä Temusta ostettu lippis ja shortsit. Olen myös ostanut useat lenkkarit, joita on hyvä käyttää lenkillä. Ja talvikengät oli hyvät myös viime talvena.

Vierailija
17/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi pikkuhousut oli siellä halvalla ja haisivat pahalle.

Vierailija
18/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset voi jakaa kahteen rymään. Tyytyväisiltä tilanneilta tai länkyttäviltä tileemattomilta. ;-)

Vierailija
19/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut juhliin koristeita. Ne ovat Temussa huomattavasti halvempia kun täällä kaupoissa. Satasella saa jo todella näyttävät koristeet, kun osaa etsiä ja valita oikein. Sitten alumiiniteippiä olen tilannut, kun sellainen maksaa kympin täällä ja sen saa temusta eurolla. Muuten ollut ihan hyvää teippiä, mutta kerran tuli muovista teippiä, joka oli vaan saman väristä, kun alumiiniteippi.

Vierailija
20/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sitä sun tätä. Ihan ok tavaraa pääosin. Ei sen huonolaatuisempaa kuin täälläkään pikamuotikaupoissa tyyliin h&m. Valikoimaa vaan paljon enemmän. Löytyy kaikkea erikoisempaa, mitä täältä ei löydy ollenkaan. Vaatteissa ja kengissä kannattaa tarkkaan katsoa koot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme