***3-kuumeilijat*** juhannusviikko
Aloitin uuden ketjun tälle viikolle!!!
Tänne ei paljon mitään uutta kuulu... No sen verran et esikko järjesti eilen maauimalassa sellasen kohtauksen et kolmannen kuumeilu ei kyllä ole mielessä tällä hetkellä. Hän ei halunnut lähteä kotiin ja siitä aloitti kauhean shown ja kaikki ihmiset katsoi meitä... Et olipa kiva uintireissu!
No kaipa se kuume taas tästä nostaa päätään kun unohtaa tuon eilisen!
Kommentit (42)
Todella leppoisa kesäilta täälläpäin. Oltiin naapureiden kans monta tuntia pihalla, grillattiin ja juotiin kahvit. Miehet otti vähän kuppiakin. Tyylikkäästi sain hämättyä naapurin rouvaa, kun en ottanut siideriä makkaran kans. Ei tainnu edes huomata, ei ainakaan mitään kyselly. En kyllä mikään " juomari" olekaan, että ei kai ajatellu siinä mitään ihmeellistä olevan kun en ottanut. Olen siis omalla kohdallani näin ehdoton tämän alkon suhteen, etten edes yritysaikana viiti ottaa. Meidän poika sitten avas kesän: ekan kerran tänä kesänä polvet ja kyynärpäät asfaltti-ihottumalla. Ja ihan kamala huuto. Nyt sitten haluaa ottaa sylihoitoa isänsä sylissä ennen nukkumaanmenoa. Kiristää tietysti reppanalla ne pipit.
Minulla vain tuskailu jatkuu. Heti kun tultiin sisälle, piti tänne rynnätä lueskelemaan että varmasti pysyy tuskailu päällä. Luulen, että yölläkin herättää veskissä käymään. Ihan hupsua :) Ihan sanoin kuvaamaton piina on täällä menossa. Ja tiedän tulevani alas hyvin korkealta, jos täti tänne eksyy :( Toivottavasti ymmärtää pysyä poissa.
Taidanpa mennä suihkuun ja yrittää vaikka lueskella, menossa Pirjo Hassista josta pidän kovasti
Rouvar
piti vielä tuo kiertojuttu laittaa eli
yk0 (ei siis yritystä täs kierros, TJOT) kp26/28