Heinähatut pe-su vko43
Kommentit (29)
Meillä on oviksen aikana kokeiltu joka toinen päivä taktiikkaa jo niin pitkään ilman tuloksia, että ollaan siirrytty joka päivän puuhailuun. Tästä tulin keväällä raskaaksikin, vaikka myöhemmin meni kesken. Nyt ovulaation aikaan on jo viides päivä menossa ja alkaa jo hiemaan tökkimään, mutta pakko mikä pakko. Siemennesteanalyysin jälkeen tuloksia katsoessamme päätimme puuhailla joka päivä. Meillä miehellä tuloksena normaali näyte. Siinä 24 tunnin jälkeen siittiöitä vielä hyvin alkuun nähden, mutta 48 tunnin jälkeen jo 13 kertaa vähemmän, mitä 24 tunnin jälkeen.
Rizza kp 25/38-47, yk 17, dpo1
Omaan napaa ei mitään uutta. Vatsa ollut edelleen sekaisin; joku tauti päällä. Ja juniori 38 asteen kuumeessa.
Kp:t nyt19/27-29. Ensi viikonloppuna voisi testailla jos aihetta on. Mielialat vaihdelleet laidasta laitaan mahd. raskauden suhteen. Tällä hetkellä aika alakuloinen olo. Tuntuu vaan ettei ole tärpännyt. No katsoo nyt.
UudentuvanJussi: En tiedä miten kylmä vaiktuttaa noihin r-testeihin. Mutta ainakin ovat 25IU/l. Ja ovat muuten nyt tarjouksessa,kävin niiden sivuilla. 2 kpl 3,55e. Ja voivat näyttää raskauden jo 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen.
Hyvää viikoloppua kaikille! =)
Meillä siis kolmosta on kuumeiltu jo jonkin aikaa enemmän ja vähemmän tosissaan, mutta nyt on sitten ryhdytty ihan tosi toimiin. Menossa kp 15/28-42, joten vielä saa viikko tolkulla jännäillä, kuinka käy. Eka ja toka on tärpänny viidennestä ja kolmannesta kierrosta, joten ois kyllä aika uskomaton munkki, jos nyt nappais heti.
Mutta, koetan tässä tutustua teihin muihin heinävauvasta haaveilijoihin. Ja plussasäteitä toki kaikille :D
Tädistä huolimatta roikun vielä mukana täällä, sillä laskurit antoivat seuraavaksi lasketuksi ajaksi 31.7. Hilkulla siis ollaan,mutta mukana kuitenkin.
Tädin pois menoa odotellaan innolla ja uudet tilatut ovistestit tulevat toivottavasti jo maanantaina. Ensi viikolla hyvää aikaa pistää uutta yritystä peliin kun olen sopivasti vielä ensi viikon saikulla. Oviksen ajoituksesta ei aavistustakaan, mutta toivottavasti noista tikuista apua. Mieli ollut hieman synkeä tädin lisäksi myös siitä, että paras ystävä ilmoitti juuri olevansa iloisesti raskaana. Hänen puolestaan toki iloinen, varsinkin kun sai pari kuukautta sitten keskenmenon viikolla 32. Toisille se raskautuminen vaan tuntuu olevan niin hiton helppoa.....
Salsa-42 kp2/26-31 yk 13
Omaa pikaisesti:
plääh, hätäisenä testailin jo Aconin kasettitestillä. Odotetusti negaa, tosin roskishaamun haamua pukkasi (näitä ollut ennenkin). Arvatkaas muuten mä intouduin tilaamaan ison kasan Acon10-testejä netistä. Sieltä kotitestien tukkupuolelta...hiton halpaa mun mielestä kun 22kpl 20euroa :)
Siinäpä sitten on testailemista *wirn*
Tänään tuli ns" kiinnittymisdippi" lämmöissä, tai siis notkahdus alaspäin ja todella toivon et nousisi reippaasti huomiselle. Tiedän kyllä että voi tulla ilman että ois raskaana, pidän kuitenkin hyvänä merkkinä.
Kauheen kylmä mulla on ja oudon levollinen mieli, yleensä oon aika " hermoheikko" . Heh.
Mutta pitää maanantaina testailla uudelleen.
Peukutuksia kaikille ja hyvää viikonloppua!!!
Tutti kp 22/28-32
Mä seilaan välillä " odotus-vauvakuume" , jotenkin täällä tuntuu vielä kotoisammalta ja turvallisemmalta kuin tuolla odotus-puolella ;) Siellä kun on vielä niin hiljaistakin.. Mulla la siis 2.7., joten alkukuuhun ajoittuu ja mäkin plussasin vasta maanantaina, mutta toivotaan että plussia alkaa satelemaan pian ja PALJON ;)
että eilen alkoi menkat... Ensin luulin, että se oli jotain kiinnittymisvuotoa, kun sitä oli tullut päivästä niin vähän, mutta iltaa kohden sitä tuli jo niin paljon, että siitä ei voi olla kyse :( verta alkoi tulemaan niin aikasin, kp 29/33, että olen hyvin hämmentynyt.. Kun kaikki oireet minulla mielestäni taas oli... minussa elää pieni toivo, että nämä olisi jotkut " valemenkat" vai miksikä niitä kutsutaan, ja aion silti testata ensi viikolla. Onko kellään ollut kokemuksia tällaisesta? Ilmoittelen tänne sitten miten kävi, tyhmää haihatteluahan tämä on, mutta tahdon varmistaa... Mikäli testi on nega (niinkuin varmasti onkin), niin seuraava LA menee sitten elokuun puolelle, ja joudun jättämään heinähatut :(
Toivottavasti muille tulee parempia uutisia ja täti pysyy poissa! Voimia kaikille yritykseen, ja paljon myös onnea!
Lillian, kp mitä lie dpo 11
pahoitteluni tädin yllättäneille..taidan itse olla samassa veneessä, en edes enää tiä voinko laskee kiertopäiviä:( mulla tää outo tiputtelu vuoto on vaan jatkunu päivästä toiseen alkoi kp13 ja nyt on kp16 mut ihan vähän aina tiputellu et oon pärjänny pelkillä pikkuhousunsuojilla, entiedä mikä on homman nimi..kierto viimeks sen 35pv ja ihme on jos jää tämmöseks tynkä kierroks..
Täällä varovasti koputellaan mukaan joukkoon. Vielä en olekaan heinähattuihin kirjoitellut, noh kerta se on ensimmäinenkin :) Minä uskaltauduin testaamaan jo kp 29/28 ja haalean viivanhan se antoi! Silti epäuskoisena testasin parin päivän päästä siitä ja selkeä plussa! Nappasi toisella kierrolla ja kolmas nyt siis tuloillaan. Meillä pojat nyt vajaa 4v ja 1v10kk. Vielä on jotenkin tosi epätodellinen olo ja meinaa paniikkia pukata :)
Yrittämisen iloa ja plussa onnea kaikille!!
Tutustumista odotellen me5
Vieläkään ei tätiä näy. Oikeesti alkaa vähän kyllästyttää. Mulla on siis vissiin tosi pitkä kierto. Hassua vaan, kun ovisjutut oli niin alussa kiertoa. Voiskohan se sit olla et jos en ovuloinukaan.. Rinnat on ollu tosi kipeet ja pms-oireita muutenkin, mut tätiä vaan ei näy. Nyt ei oikeestaan rinnatkaan enää oo kipeet. To siis testasin negan.
Olis kiva, ku täti kurvailis paikalle ni pääsis jotenkin tästä taas eteenpäin. Nyt homma vaan junnaa paikallaan.
Toivottavasti niitä plussia tulee paljon lisää!
iiiik kp 33/???????
Onnea plussasta me5kö! =)
Itselläni flunssaa pukkaa. :/ Eikö tää sairastelu voisi jo loppua??? Tänä aamuna kuplintaa alavatsassa. Mutta en sitä oireeksi näin aikaisessa vaiheessa sanoisi (20/27-29). Ei muuta tällä kertaa.
Mulla on tämä palstailuaktiivisuus nyt tosiaan romahtanut. Ehkä sit taas joskus :) Nyt tiputtelee siihen malliin jo kolmatta päivää että luulenpa että huomenna viimeistään kunnon vuoto alkaa. Seuraava mahdollinen la menee sitten elokuun puolelle joten hyvästelen tämän heinäkuun porukan. Plussaonnea teille kaikille!
Itselläni siis se eka aika lapsettomuuspolille ensi ke. Jännittää..
Hyvää viikonlopun jatkoa!
Koralli73 kp27/n.27 dpo 13 yk 16
Tervehdys kaikki!!
Oon tuhat ja sata kertaa aikasemmin jo kirjotellu tänne vauvakuume palstalle, mut sit se jäi, koska tuntu et mies ei haluakaan lasta, nyt sit asiat läpi puhuttuna ja kaikki selvitettynä uskallan taas tänne liittyä :)
ekan yritys ollaan jo aloitettu vuosi sitten...ja mitään ei ole viel tapahtunu...kierrot on ihan sekaisin 21-33 elikäs koskaan en tiedä koska täti saapuu kylään...ku ei ole enää edes niin kivuliaat ku aikaisemmin ne oli :)
Nyt mulla on menossa kp 12/21-33 ja vuoto loppu vasta tossa muutama päivä sitten :) no vuodon loputtua on pupuiltu sit joka päivä ja monesti useaankin kertaan...elikäs on se kumma jos ei nyt tärppää :) ollaan kyl puhuttu et jos nyt ei tärppää niin mennään tutkimuksiin, niin sais sit selville et onko meissä vikaa vai missä :)
Mut paljon plussa++++++tuulia kaikille ja pitkää pinnaa piinailijat :)
toiveikas an-nuliini kp 12/21-33
Niin sitä vaan, et ei se täti tullutkaan sillon torstaina käymään kuin pikaisesti. Perjantaina ei tapahtunut mitään, mut tänään se sit tuli vasta kunnolla kylään taas n. viikoks :/
Eli mun la meneekin sitten tän päivän mukaan laskettuna elokuun puolelle, joten nyt rauhoitan palstailun ja poistun joukostanne.. valitettavasti.. Saas nähdä löydänkö itteni kuitenkin tuolta elokuisista jossain vaihees, mut nyt pidän taukoa!
Tuntuu, et sekasin on kroppa tästä " yrityksestä" .. no onneks kierrot kumminkin normaalin pituisia ettei venyis.. mitä nyt r-oireita vaikka muille jakaa ja tiputtelua yms. plääh-juttua. No se on semmosta nyt.
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti +++++++++++++++ ja paljon =D
Emmuli kp 1/n.30 yk 4 lähtee käyntiin siis
Onnittelut plussista ja pahoittelut tädin yllättämille.
Täti kyläili meilläkin. Nyt siis yk 10 käyntiin ja toiveet korkealle...onhan ollut aikamoinen vuosi. No tässä kuitenkin vielä ollaan ja toivotaan omaa pikkusta meille miehen kanssa. puolivuotta sitten mentiin naimisiin ja nyt ihmiset on alottanut nää vauvakyselyt...kunpa ne tietäis. Ei vaan oo kovin helppoa puhua itselle vaikeasta ja arasta aiheesta. Me mentiin yksityispuolelle tutkimuksiin ja miehen spermasta löytyikin pientä vikaa, siittiöiden liikkuvuudessa. Tässä kierrossa tehdään eka inssi yksityisellä ja jos tulosta ei synny, niin odottelemme loppuvuodesta aikaa julkiselle puolelle. Toivottavasti inseminaatiosta olisi apua meille, niin ei tarvitsisi noihin rankempiin hoitoihin lähteä...vaan kaikkeen ollaan kyllä valmistauduttu ja valmiita, kunhan vaan joskus saisimme sen oman pikku nyytin...
LA toiveissa 29.7.08
kp 5/28-29 yk10
Täällä käyty lasten kanssa talvivaateostoksilla tänään. Sekin homma siis saatu hoitoon tälle talvelle.
Tilasin viime viikolla ovistikkuja ja vissiin tarttis alkaa tikutuspuuhiin pikkuhiljaa. (vaikka siis alunperin asian kanssa ei ollut tarkotus vouhottaa:)
Jännittää kovasti kun ykkönen ja kakkonen on kumpikin tärpännyt toisella yrityskierrolla..
Mutta sitä piinataan myöhemmin.
Ei muuta kuin hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Teera 11/29
Palaan kuumeilemaan, sillä edellinen raskaus päättyi surullisesti keskenmenoon.
Menetyksen yli ollaan jo päästy, ja nyt on katse tulevaisuudessa.
Toivoisin niin, että pian tärppäisi ja vauva lopulta syntyisi. Tästä kenkenmenosta opin kantapään kautta, ettei pelkkä tärppi riitä, vaan onnea tarvitaan vielä rutkasti lisää sen jälkeenkin.
Tässä kierrossa olen mittaillut lämpöjä ja tallentanut ne FF:n kaavioon. En vaan ihan kamalasti tuosta mitään ymmärrä. Jos joku osaisi neuvoa, miten tänne saa liitettyä linkin siihen, niin voisin laittaa ja joku viisaampi voisi siitä käyrästä jotain kertoa.
Ovis siinä mielestäni näkyy selkeästi, mutta sen jälkeinen käyrää olen ihmetellyt.
Plussaonnea kaikille!!
Tahto kp26/26-28, dpo 10
Onnittelut plussanneille! Lämpimät pahoittelut kaikille tädin löytämille! Ja taivaan täydeltä plussasäteitä meille kaikille vielä tämän kierron tulosta odottaville!
Tahto: Erityiset tsempitykset sinulle! Toivottavasti tosiaan pian saat vauvan syliin asti.
ON: Menkkojen lähestyessä vauvakaipuu on taas kasvanut ihan mielettömäksi. Haluaaa! Tulee mietittyä kaikenlaisia haaveita siitä, mitä tekee sitten, kun on tärpännyt tai kun kotona on se oma lapsukainen. Sitten taas palaa maan pinnalle ja muistaa, ettei odotuksen pituudesta ole mitään tietoa. Odottamista odottavan aika on kyllä NIIN pitkä.
dharmian kp23/27 (kun tää lasketaan sunnuntain puollelle jo ;) yk5
aloittaa purnauksen, että hermot menee, kun väsyttää, yököttää ja hermoja kiristää eikä vaan tätiä näy.. Mut kävin äsken vessassa ja huomasin, et nyt taitaa olla täti vihdoin tuloillaan! Ihanaa, et jotain edes tapahtuu tässä kropassa!
Niitä plussia täällä kovasti odottelen! Kauheesti ei vielä oo tullu. Plussatuulia kaikille!!!!
iiiiik kp34 tai 1 yk 1-2
Päivityksistä sen verran että käyttäkää uusinta päivitystä ja lisätkää sinne mahd. vaihtuneet toivotut la:t ja yk:t. Ja sovitaanko että tästä lähtien tulee myös niitä plussa uutisia!!!!!
).( Nyt kp 31 eikä tapahdu mitään!! Kuinkahan pitkä tästä kierrosta oikeen tulee, aikaisemmissa raskauksissa olen plussannu hyvissä ajoin joten alkaa toiveet hiipua.
Aattelin että seuraavan kerran testaan kp 40 jos tätiä ei ala kuulumaan sitä ennen.
Onko kellään tietoa miten tarkkoja noin Vilja r-testit on? Tuli vaan mieleen kun ne tulee postin kautta kotiin ja saattaa olla munta tuntia kylmässä postilaatikossa niin vaikuttaakohan se niiden toiminavarmuuteen? Kokemuksia!!!
UudentuvanJussi kp 31/???? yk 1