Mies ei ole kiinnostunut, jos ei tee aloitetta?
Esim. Tinderissä. Vai olenko väärässä?
Haluaisin treffeille erään miehen kanssa, mutta hän ei ole lähestynyt minua ja tulkitsen tämän kiinnostuksen puutteeksi.
Kommentit (36)
Kyllä olisin halunnut äsken tehdä aloitteen paikan päällä, mutta se olisi kai pitänyt tehdä hieman aiemmin. Ehkä ensi kerralla? Mutta miten?
Voit tietysti olla väärässä. - Miksi naisia tai tyttöjä edelleen osa haluaa pitää avuttomina ja passiivisisna nukkeina, jotka eivät itse ryhdy aloitteen tekijäksi, jos ovat kiinnostuneita ja tai halukkaita saamaan miehestä (tai tosiesta naisesta) seuraa, vaan heille hoetaam että kyllä se oikea mies tulee vielä khdalle joka osoittaa sinua kohtaan halunsa ja kiimansa odoata vaan. Ja odota vielä odottamsiesi jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kymmenen muutakin syytä miksi ei ole juuri nyt tehnyt aloitetta juuri sinulle.
Jos haluat treffeille, ehdota itse.
Mitkä ne kymmenen muuta syytä on?
Ap
Ei kaikki tee aloitetta missään tilanteessa.
Näin se on. Sitä ei joko kiinnosta, on varattu tai sitten nössö. Ja nössöllä et tekisi mitään muutenkaan joten jatka elämääsi ja etsi joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kymmenen muutakin syytä miksi ei ole juuri nyt tehnyt aloitetta juuri sinulle.
Jos haluat treffeille, ehdota itse.Mitkä ne kymmenen muuta syytä on?
Ap
Voi vttu näitä kysymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Niin, noin niinkuin yleensä; kyllä kiinnostunut mies tekee aina aloitteen. Jossaun vaiheessa.
Suomen kielessä ei edelleenkään ole intonaatiokysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse olen tämmöinen.
Osaako nainen edes pissata housuun ilman apua?
Juu ei ole kiinnostunut. Ethän sinäkään ole kun et tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitsekaan tehdä, ellei itse halua ja tahdo. Mutta kuten joku jo edellä kirjoitti, niin on vähän tylsää, kun edelleen osa haluaa ylläpitää mielikuvaa. jossa miehen (tai toisen naisen), eikä ainakaan minun (miehenä/ naisena) itse kannata osoittaa kiinnostustani itseäniä puoleensa vetävää kohtaan, koska näinhän tulisin osoittaneeksi kiinnostukseni jotain kohtaan, joka ei ehkä olekaan minua kohtaan kiinnostunut. Mutta mitä sitten? Saahan sitä odotaa ja toivoa, että se unelmien prinssi saapuu valkealla ratsulla noutamaan tai haaveiden neito kaappaa Teslansa kyytiin ja osoittaa kiinnostuksensa ja tai millaisesta kumppansiat nyt sitten haaveksiikaan, jonka tulisi tehdä, ainakin se ensimmäinen aloite kun hei ei se muutoin voi olla tosissaan. - No mistä pitäisi päätellä, että sinä, joka näin ajattelet olsisi juuri sinusta itsestäsi kiinnostunut?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmaissut kiinnostukseni jo laittamalla tykkäyksen tälle miehelle Tinderissä.
Ap
Totuus on tällainen. Joku mies on kiinnotunut ja tekee aloitteen naiselle. Toinen mies on kiinnostunut mutta ei tee aloitetta.
Ihmiset ovat katsos erilaisia, myös miehet.
Voin olla hyvinkin kiinnostunut, mutta en tee muista syistä aloitetta.
M
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tällainen. Joku mies on kiinnotunut ja tekee aloitteen naiselle. Toinen mies on kiinnostunut mutta ei tee aloitetta.
Ihmiset ovat katsos erilaisia, myös miehet.
Mutta osa naisista, kuten myös var,astikin osa miehsitä pitää yuota aloitetta tekemätöntä miehenä, joka ei edes ansaitse päästä parisuhteeseen koska tulisi myöhemminkin olemaan suhteessa ja muussa elämässään reppana, jolle täytyy aina nalkuttaa ja muistutetalla ja huomautella, mitä miehen tulee tehdä. koska se on sitä tasa-arvoa, että miehen tulee osoittaa, että hän on naisesta kiinnostunut tekemällä häntä kohtaa aloite; ikäänkuin se nyt kuuluisi asiaankin, että 99,9999% miehistä tulsikin saada pakit ainakin n. kertaa, eikä saada vastakaikua heti, ettei tulisi antaneeksi heille itsestään mileikuvaa liian helposta naisesta (tai 2 miehestä) johon ei tarvitsisi panostaa....
Vierailija kirjoitti:
Voin olla hyvinkin kiinnostunut, mutta en tee muista syistä aloitetta.
M
Eli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmaissut kiinnostukseni jo laittamalla tykkäyksen tälle miehelle Tinderissä.
Ap
Tykkäyksen antaminen tinderissä tarkoittaa vain oman markkina-arvon selvittämistä, muuten ei näe onko mieskin antanut tykkäyksen.
Yleensä jos tuollaiseen laittaa jotain aloitetta, nainen poistaa mätsin samantien.
Jos haluat treffeille, ehdota itse.