Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kertoneet miehellenne edellisestä huonosta suhteesta?

Vierailija
26.07.2008 |

Mä olen ollut jo vuoden yhdessä mieheni kanssa, mut en jotenki osaa sille kertoo mitä pahoja juttuja ex teki. Vai pitäiskö ees kertoo?

Ahdistaa aina ku ex soittaa ja pelottaa jos näkis sen joskus kaupungilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä kuullut kavereilta varoittavia esimerkkejä siitä miten miehet tällaisiin avautumisiin reagoivat (=huonosti), mutta sitten halusin kuitenkin kertoa. Mielestäni jos mies on tosissaan ja normaali ihminen niin täytyyhän hänen kestää kuulla sinua kohdanneista vaikeuksista. Ja toisaalta, jos asia vaivaa niin eikö sinuakin helpottaisi että voisit puhua siitä hänelle?

Vierailija
2/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikuttavat esim. pelkoina nykyiseen arkielämääsi. Yksityiskohdat pitäisin kuitenkin omana tietonani ja olisin myös tarkka siitä, että asian kertominen käännykin terapiaksi = ei tee hyvää parisuhteelle. RIippuu vähän siitä, kuinka pitkään olette uuden miehen kanssa olleet yhdessä. Jos vain vähän aikaa, sitä pintapuolisemmaksi jättäisin maininnat entisistä hankaluuksista. Ja sitten joskus myöhemmin vähän tarkemmin, siis kun mies jo tuntee sinut kunnolla ja suhteen tunnetila on muuttunut alkuhuumasta "kaiken se kestää"-tyyppiseksi rakastamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi