Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
841/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä loukkasit. On surullista että pikkutyttösi viestittää yöllä ja pyytää anteeksi. Se osoittaa että pahoitit hänen mielensä. Mieti sitä, älä itseäsi.

Jokainen toimii väärin kasvatuksen, olosuhteiden, synnynnäisten heikkouksien, traumojen jne. takia. Et ole spesiaali! Ei muutkaan pahuuttaan loukkaa. Miksi et ymmärrä toisten kokemuksia ja niiden yhteyttä käytökseen, vain omaasi?

Minun äitini ainakin loukkasi minua PAHUUTTAAN. Jatkoi, vaikka itkin.

Ap

Vierailija
842/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin kasvatetut lapset tekee virhearvioita!! Koska ne on lapsia. Yritä nyt olla parempi kuin äitisi ja ymmärtää tämä. Aikuinen nousee pikkujuttujen yläpuolelle eikä loukkaannu lapsen keskeneräisyydestä. Ei se ole vika tai virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä ihmisille silti suuttua, vaikkeivät loukkaisi tai olisi tyhmiä pahuuttaan. Eihän se tarkoita muuta, kuin että pahoitin mieleni ja olen vihainen.

Ap

Vierailija
844/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sinä teet samaa.

Vierailija
845/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pelottavan epätasapainoiselta, ap.

Vierailija
846/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin kasvatetut lapset tekee virhearvioita!! Koska ne on lapsia. Yritä nyt olla parempi kuin äitisi ja ymmärtää tämä. Aikuinen nousee pikkujuttujen yläpuolelle eikä loukkaannu lapsen keskeneräisyydestä. Ei se ole vika tai virhe.

Mun äitini ei ollut aikuinen. Hän satutti minua kaikista virheistä ja vioista ja sanoi sillä lailla rakastavansa ja välittävänsä minusta.

Ap

Vierailija
847/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on nyt se, että tyttö oli yöllä laittanut itkuisen anteeksipyynnön, vaikka ei ole syypää tapahtuneeseen. Voisin vaikka kuristaa lasten isän, ettei välitä mistään tuon enempää. Jos mies vaatisi lasta kysymään luvan, ennen kuin heille tulee kavereita, tilanne ei olisi kaatunut lapsen niskaan ja vastuulle syyllistyä.

Ap

Tämä ei ollut ap! En ikinä myöntäisi että olisin loukannut tytärtäni. Loukata ei saa!

Ap

Vierailija
848/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässähän oli siis miehen mokasta kysymys.

Ap

Vierailija
849/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän oot mahtanut opiskella? Vaikea kuvitella että pystyisi edes peruskoulun käymään läpi tuolla järkeilyllä.

Vierailija
850/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on nyt se, että tyttö oli yöllä laittanut itkuisen anteeksipyynnön, vaikka ei ole syypää tapahtuneeseen. Voisin vaikka kuristaa lasten isän, ettei välitä mistään tuon enempää. Jos mies vaatisi lasta kysymään luvan, ennen kuin heille tulee kavereita, tilanne ei olisi kaatunut lapsen niskaan ja vastuulle syyllistyä.

Ap

Tämä ei ollut ap! En ikinä myöntäisi että olisin loukannut tytärtäni. Loukata ei saa!

Ap

Eihän siinä lue, että lasta on loukattu.

Ap

Vierailija
851/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän oot mahtanut opiskella? Vaikea kuvitella että pystyisi edes peruskoulun käymään läpi tuolla järkeilyllä.

Nimenomaan minä olen looginen. Osoita virhe logiikassa.

Ap

Vierailija
852/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tämä ei ollut Ap! En alkaisi tappamaan ketään. Tappaa ei saa!

Ap

Vierailija
853/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Maisteri

Ap

Vierailija
854/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen maisteri” ei vastaa mitä olet opiskellut.

Vierailija
855/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan eniten hyvää omaisuudestani sille läheiselleni, joka on ollut minua kohtaan miellyttävin. Tällä hetkellä se on poikani. Lasten isä se tulee tuskin koskaan olemaan. Eikä vaadittaisi paljoa, mutta ei. Pelkkä sen myöntäminen, ettei omaa mitään tapoja ja on siitä pahoillaan olisi auttanut tällä kertaa. Myöntäisi, että aikuisen kuuluu opettaa lapsi kysymään, ennen kuin kaveri tilee vapaapäivänä kylään, jne.

Ap

Vierailija
856/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkauden lasta kohtaan kuulu olla ehdollistettua. Perusasia. Lapsen ei tarvitse ansaita vanhemman rakkautta. Vanhemman täytyy ansaita lapsen rakkaus ja kunnioitus.

Vierailija
857/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin huonokäytöksistä ihmistä kuin ap en ole tosielämässä tavannut.

Vierailija
858/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässähän oli siis miehen mokasta kysymys.

Ap

Ei vaan ihan puhtaasti sinun. Mies saa omassa kodissaan pitää juuri sellaiset säännöt kuin haluaa. Sinä sopeudut niihin, tai ilmoitat täsmälleen etukäteen milloin tulet, ja pidät siitä kiinni.

Käytöksesi lasta kohtaan on tässäkin poikkeuksellisen kuvottavaa ja narsistista. Et pysty laittamaan lasta itsesi edelle. Hoida pääsi kuntoon lasten takia.

Vierailija
859/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä loukkasit. On surullista että pikkutyttösi viestittää yöllä ja pyytää anteeksi. Se osoittaa että pahoitit hänen mielensä. Mieti sitä, älä itseäsi.

Jokainen toimii väärin kasvatuksen, olosuhteiden, synnynnäisten heikkouksien, traumojen jne. takia. Et ole spesiaali! Ei muutkaan pahuuttaan loukkaa. Miksi et ymmärrä toisten kokemuksia ja niiden yhteyttä käytökseen, vain omaasi?

Minun äitini ainakin loukkasi minua PAHUUTTAAN. Jatkoi, vaikka itkin.

Ap

Loukkaatko sinä pahuuttasi omiasi? Koska sinä loukkaat. Ei se ole pahuutta.

Vierailija
860/874 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten.

- ei kyllä kuulosta ilahduttamiselta. Olisit halunnut kaiken menevän mielesi mukaan, eli lähinnä halusit ilahduttaa itseäsi.

Niin, YLEENSÄ minua on kinuttu sinne ja odptettu ja oltu surullisia, kun en ole totellut.

Nyt en taaskaan totellut, koska en hyväksy sitä, ettei minulle ilmoiteta, että täällä onkin kaveri, vaikka on sovittu, että jos minä olen lasten kanssa, niin kaverit eivät tule. Ihan perhetyöntekijöiden mielipide oli sama.

Ap

Helvetistäkö ne tiesi ilmoittaa, jos menit sinne yllättäen ja isä oli nukkumassa. Opettele sanomaan, että oot tulossa niin me voi hätistää ne kaverit kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi