Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
1/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaan siellä omassa läävässäsi, Äitihullu. Niin on kaikille parempi.

Vierailija
2/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin parempi? Mitenköhän tämä hyödytti lapsia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten.

- ei kyllä kuulosta ilahduttamiselta. Olisit halunnut kaiken menevän mielesi mukaan, eli lähinnä halusit ilahduttaa itseäsi.

Vierailija
4/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kaverit ovat tärkeitä. Varsinkin jos isä vain nukkuu joulupäivänä.. Kaverilta saa huomiota ja läheisyyttä. Jokainen perhe elää tavallaan joulunajat. Lapset ovat kyllä niin energisiä että on ihan hyvä antaa keskenään touhuta myös joulu pyhinä.

Vierailija
5/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten.

- ei kyllä kuulosta ilahduttamiselta. Olisit halunnut kaiken menevän mielesi mukaan, eli lähinnä halusit ilahduttaa itseäsi.

Niin, YLEENSÄ minua on kinuttu sinne ja odptettu ja oltu surullisia, kun en ole totellut.

Nyt en taaskaan totellut, koska en hyväksy sitä, ettei minulle ilmoiteta, että täällä onkin kaveri, vaikka on sovittu, että jos minä olen lasten kanssa, niin kaverit eivät tule. Ihan perhetyöntekijöiden mielipide oli sama.

Ap

Vierailija
6/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset asuvat isällään, koska et jaksa heidän kavereitaan? No ehkä hyvä niin. En ymmärrä, mitä se lapsen kaveri olisi siinä haitannut. Tai olisit sanonut, että alatte kohta perheen kanssa syömään ja kaverinkin olisi aika mennä kotiin syömään. Ei kai siinä muuta. Minusta olet ylireagoinut.

Vierailija
7/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käyttäydyi huonosti. Ei se ketään hyödyttänyt.

Olet vaan huonokäytöksinen.

Vierailija
8/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille kaverit ovat tärkeitä. Varsinkin jos isä vain nukkuu joulupäivänä.. Kaverilta saa huomiota ja läheisyyttä. Jokainen perhe elää tavallaan joulunajat. Lapset ovat kyllä niin energisiä että on ihan hyvä antaa keskenään touhuta myös joulu pyhinä.

Ovat tietenkin, ja äidit eivät? Joulupäivän aamupäivänä kaverin oleminen kylässä on virhe.

Ap

Vierailija
9/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saavat viettää jouluaan ihan niin kuin haluavat ilman että sinä väniset siellä taas ja vaadit heitä olemaan mieliksi sinulle.

Vierailija
10/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi olla onnellinen, että lapsella on ystäviä? Kaikilla lapsilla ei ole.

Vierailija
11/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jauhat aina samaa. Kyllä me tiedämme sinun "tarinasi" ja onnettomien lastesi tilanteen.

Vierailija
12/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapset asuvat isällään, koska et jaksa heidän kavereitaan? No ehkä hyvä niin. En ymmärrä, mitä se lapsen kaveri olisi siinä haitannut. Tai olisit sanonut, että alatte kohta perheen kanssa syömään ja kaverinkin olisi aika mennä kotiin syömään. Ei kai siinä muuta. Minusta olet ylireagoinut.

Eihän se ole minun kotini. Miten minä voisin sen kaverin sieltä helkkariin heittää?

Ap

Vierailija
13/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla onnellinen, että lapsella on ystäviä? Kaikilla lapsilla ei ole.

Tietenkin olen, eihän tässä siitä ole kysymys!

Ap

Vierailija
14/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän olisivat voineet ilmoittaa, kun et itse kertonut olevasi tulossa? Tuskin muutenkaan raportoivat jokaista vierasta, jos satutkin juuri olemaan tulossa. Kuulostat aika itsekkäältä.

Vierailija
15/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole minun kotini. Miten minä voisin sen kaverin sieltä helkkariin heittää?

Ap

Niinpä. Se ei ole sinun kotisi. Mitäs menit kutsumatta sinne.

Vierailija
16/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, YLEENSÄ minua on kinuttu sinne ja odptettu ja oltu surullisia, kun en ole totellut.

Nyt en taaskaan totellut, koska en hyväksy sitä, ettei minulle ilmoiteta, että täällä onkin kaveri, vaikka on sovittu, että jos minä olen lasten kanssa, niin kaverit eivät tule. Ihan perhetyöntekijöiden mielipide oli sama.

Ap

Siis hetkinen, kirjoitit aloituksessa että ajattelit yllättää perheen menemällä jo aamupäivästä, eli he eivät vielä odottaneet sinua sinne? Miten he olisivat siis tienneet ilmoittaa sinulle, että siellä on lapsella kaveri?

Vierailija
17/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa miehen munattomuutta. Hyväksyy ihan p*skaa. Soittikin äsken, että tytöt lähtivät kaverille. Nauroin, että miten he sinne pääsivät? Tarkoitin, että hyväksyykö muka kaverin äiti sen? Olen saanut sen kuvan, että hän on normaali, eli tiukkis lasten isään verrattuna tietenkin.

Kesken puhelun mies sanoo ihmetellen, että ”no nyt ne tulevatkin takaisin..” Ai? Kas KUMMAA... oisko se äiti sanonut, että haluavat olla RAUHASSA? Perheessä on surua läheisen poismenostakin vieläpä.

Ap

Vierailija
18/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte eilen sopineet ajan koska tulet, että kaikki ovat hereillä ja alatte yhdessä syömään eikä silloin kavereita kylään. Kuulostaa, että muilla on ollut eri suunnitelmat kuin sinulla ja olet pettynyt omiin odotuksiisi, kun asiat ei mennyt kuten ajattelit.

Vierailija
19/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinua on aiemmin kinuttu ja odotettu, etkä ole mennyt? Ja nyt olet ihmeissäsi, kun niität sitä mitä olet kylvänyt?

Vierailija
20/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummallinen aloitus. Outo kuva tuli ap:n elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi