Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotkut lesbot "miehekkäitä" vain koska heillä ei ole sisäsyntyistä halua miellyttää miehiä?

Vierailija
25.12.2019 |

Tuttavapiirissä muutamia, ja vuosien varrella moni pariutunut ja viisastunut, hieman ärsyttävyyteen asti "naisellinen" nainen on muuttunut heidän kaltaisikseen (ja hyvä siis niin!) mutta ajattelen nyt, että olisikohan kaikki naiset hieman rohkeampia olemaan omia itsejään mielipiteineen ja kulmineen nuorempinakin, jos ei olisi semmoista kanamoodia päällä miesten vuoksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lespot on miehekkäitä koska he haluaa olla miehiä eikä naisia. He ylpeilee sillä kun he sanoo asiat suoraan kuin miehet eikä ymmärrä että kun mies sanoo suoraan tarkoituksena ei ole loukata tosiin kuin heillä

Vierailija
42/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luomakunnan kruunu. T Raamattu.

Naiset on kaikki prinsessoja ja elää prinssin kanssa onnellisina elämänsä loppuun asti. T toinen satukirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen luullut, että nämä miesten mielestä naisellisimmat naiset eivät halua miellyttää miestä, eikä heidän tarvikkaan, koska miehet haluavat miellyttää heitä. N54, vähemmän naisellisenoloinen

Vierailija
44/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt "miehekkäitä" sijaan sanoa, että oma itsevarma naisen persoona, nyt tämä keskustelu on hieman outo siihen nähden mitä tarkoitin :D ei ollut haluni keskustella mistään lesboista vaan naisten kyvystä olla oma itsensä.

Ap

Vierailija
45/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleb biseksuaali ja nuorempana, enemmän naisista viehättyneen, olin maskuliinisen näköinen. Ainakin mun kohdalla miehekkääksi katsottu ulkonäkö suojeli epätoivoituilta lähestymisyrityksiltä paremmin kuin feminiinisen näköisenä. Toi turvaa. Näin ei varmaan kaikilla ole kuitenkaan. 

Vierailija
46/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa naisellisia lesbopareja vai pitääkö toisen aina olla lyhyt tukkainen tankki miestenvaatteissa?

Kaksi äitiä ja kaksoset -vloggaajapariskunta.