Ruokaproblematiikka. Mitä tekisit, jos olisi vain vähän makaronia ja vain vähän spagettia? Keittäisitkö yhdessä?
Minulla on kastike valmiina mutta probleemos on se, etten tiedä mikä olisi lisuke.
Minulla on vain vähän makaronia pussin pohjalla ja vain vähän spagettia jäljellä paketissa.
En tiedä keitänkö erikseen ja syön molempia pienen aterian tänään. Vai keitänkö ne yhdessä, että ovat sekaisin. :D
Kommentit (17)
Yhdistä ja tee spagetista rakettia.
Keitä yhdessä. Katko spagetit pieniksi.
En uskalla vastata noin vakavaan ongelmaan.
Onpa nyt ongelmat. Laske vielä ne makaroonit. Jos niitä on pariton määrä, ei voi keittää.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla vastata noin vakavaan ongelmaan.
Hahah. Tiedättekö, minä ihan oikeasti olen miettinyt tätä tänään, että mitä tuolle teen. Nyt kun kirjoitin, niin alkoi naurattamaan oma typeryyteni siinä vaiheessa kun olin kirjoittanut loppuun. Kaksi kertaa mietin julkaisenko aloituksen mutta on tää pöhlöys välillä ihan huvittavaakin. Ap
Sekaisin vaan. Spagetti kannattaa katkoa pienemmiksi paloiksi.
Keitä ensin makaronit hivenen pehmeiksi, niin, että saat työnnettyä spagetit makaronien rei'istä läpi. Keittele sitten kypsäksi. Ota keitinvesi talteen ja pakasta se jääpalapusseissa myöhempää käyttöä varten.
Eikö se jamie oliverkin kerää pussinloput yhteen purkkiin ja pätkii jotain lasagnelevyjä tms isompia pienemmiksi sinne kans. Eikse pistä pyyhkeen sisään ja mäiski.
Minä keitin jopa riisiä ja makaronia yhdessä kun ei muuta ollut kuin pikkusatsi molempia.
No minä olen niin nirso, että keittäisin eri kattiloissa kun se ajatus oudosta sotkusta vaan inhottaa
Tuosta tulee hieman karsittu versio pasta mistasta. Pasta mista - sekalaisia pastoja. Pastaa ja riisiä, rice'a'roni (tai jotain tonnepäin), Ameriiikoissa oikein myyvät tuollasta riisin ja makaronin sekoitusta, kun onhan se vaikea kaataa kahdesta eri paketista?
Voi myös keittää pastaa+perunaa, tää oli joku pasta e patatas tai jotain. Perunat vaan sopivan kokoisiksi paloiksi, ei kokonaisina.
Eiköhän sitten samalla voi keittää riisiä+perunaakin, pitääkin katsoa, löytyykö sellainenkin jostain maailmalta.... Joo löytyy:
https://www.getsetvegan.com/potato-and-rice/
Jos ei uskalla ilman lupaa testata ;-)
Ei ei ei....ainakaan noin huolettomasti.
Keittoajat!!!
menisin kauppaan ostamaan lisää spaghettitarpeita
jauhelihaa sipulia tomaattimurskaa oliiveja
Keitä yhdessä.Samalta maistuu.