-o-o-o- Helminauhat -o-o-o- Juhannusviikko!
Huomenta ja oikein mukavaa juhannusviikon alkua kaikille lopuille helminauhalaisille!
Vieläkö meitä täällä monta on?
Kaksi päivää jäljellä piinaa, nyt on kyllä jo melkosen luottavainen olo. Mutta en silti uskaltaudu tuonne odotuspuolelle liian aikaisin tällä kertaa.
Hirmusesti plussaonnea kaikille!
piipaa 34/29 tai rv 4+5 =D
Kommentit (32)
Ja piipaa00, melkein uskaltaisin kyllä jo onnitella sinuakin.. :) Eli varovaiset onnittelut! ;)
Mulla tänään kp 30/30. Pientä tuhru vuotoa on vielä vähän tullut, saa nähdä mihin se tästä muuttuu. Alkaako kunnon vuoto huomenna, vai loppuuko kokonaan. Edelleen olen positiivisella mielellä, mutta kyllä jännittää. Tänään käyn kuitenkin ostamassa valmiiksi testin, katsotaan sitten koska testaan. :)
Ihanaa, kohta pikku neiti menee päikkäreille ja pääsen itsekin vähän huilimaan. :)
Aurinkoista ja lämmintä päivä kaikille!
Olipas kivaa lukea välillä näin positiivinen uutinen! onnea matkaan! niin ja piipaatakin jo uskallan varovaisesti onnitella! =)
Juu täällä vielä piinaillaan, ja kovasti piinaillaankin... kp 28/27-30. Sekavat on fiilikset edelleen, saa nähä kuinka ämmän käy. eiköhän se täti pirulainen sieltä vielä kurvaa. noh, ei ole kaikkee toivoo vielä heitetty! selkä kipuilee edelleen, ja tietenkin minä heti aattelen jo kaikenlaista... oon aatellu testata torstaina, mut saa nähä maltanko sinne asti. kaapissa on lojunu jo monta kuukautta yks aconin early detection, onko kellään siitä kokemuksia? ei se kai hirveen herkkä oo kuitenkaan, reagoi 25 yksikköön. vai onko? (mikä hitto se merkintä nyt olikaan...) koskahan sillä jo vois testailla?? toisaalta pelkään niitä haamuja, jos se vuoto sit kuitenkin alkaa....
miten minnillä, vieläkö tulee tuhrua? toivottavasti olet kuitenkin tukevasti raskaana!
ketäs täällä muita vielä piinailee?? huhuuuu! olihan tossa toivotun lasketun ajan listassa muutama muukin loppupuolen jännääjä, mut taitavat olla jo kesälaitumella...
aurinkoista päivää!
loviisa
Suuret onnittelut Repohukalle ja varovaiset onnittelut Piipaalle! Ihania nämä plussauutiset.
Loviisalle: Tuntuu aika samoilta ajatukset täälläkin. Nyt on juuri pahin viikko minulla menossa. Jotenkin mahaa jomottelee sen verran, että odottelen melkein jo menkkoja. Tietysti olisi mukava ylläri jos ei alkaisikaan :) Tuntuu, että kaupassakin näkee vaan vauvamasuja.
Aurinkoista viikonjatkoa helminauhalaisille!
Laru (maaliskuun pinosta)
Kiitoksia peukutuksista kaikille, edelleen tilanne kuitenkin ennallaan! On tää niin kummallista...
Joka aamu testasin rfsu:n testeillä aamupissasta ja negaa ne kaikki näytti. Eilen illalla testasin clearbluella ja sekin nega! Tänään on kp 31/28-29 ja olo on kuin olisin raskaana, mutta testit puhuu eri kieltä kehon kanssa! Hittolainen, hulluksi tässä tulee! Koko ajan vaan ootan että (ei-toivottu) täti kurvailee paikalle ja hirveetä kyytiä, mutta toisaalta toivonkipinä kuiskailee että ei se tuu...
Mulla on jokaisessa raskaudessa (viimeisintä lukuunottamatta joka päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon) rinnat kertoneet raskaudesta ja nyt on juuri samanlainen tunne. Helmikuussa sain siis keskeytyneen km:n eli vauva kuoli masuun mutta kohtu ei itsekseen alkanut tyhjentyyn vaan sairaalassa cytotecien avulla. Sekin oli niin hurja tapahtuma etten samaa toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle! Silloin ei ollut rinnoissa muutoksia ja ravasin ultrissa katsomassa vauvelia kun oli tunne ettei kaikki ole hyvin ja eihän siellä ollutkaan. Nyt vaan pelottaa niin kamalasti että tuunkohan enää edes raskaaksi ja jos tulenkin niin pysyykö vauva kyydissä... Ja tämä olokin pelottaa että jos olenkin raskaana mutta testit näyttää negaa raskaushormonin vähyyden takia niin onkohan jokin vialla kun hormonia ei kehity? Ja entä jos jokin on pielessä kun hormonia ei kehity ja käy samalla lailla kuin helmikuussa?
huh, kylläpä helpotti kun sai purkaa tunnoltaan nuo pelot...
Ei kai tässä muu auta kuin odottaa, en haluais enää tehdä/nähdä yhtään negatestiä! Viimeksi kyselin että kuinka aikaisin olette testanneet ja millä testillä, niin nytpä kysynkin, että kuinka myöhään teillä on testi näyttänyt + ja mikä oli testi?
Onnea vielä Repohukka ja piipaa (muistinkohan oikein?) ja muutkin plussanneet!
-Number4- (hermorauniona!)
ettei ihan kadota...
ja number4:lle pidän peukkuja, toivottavasti olet negoista huolimatta raskaana! enkä yhtään ihmettele että siellä hermoilet ja pelkojen kanssa kamppailet, kun on tollasia juttuja taustalla. toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.
täällä piina jatkuu. tosin enhän mä oo ees myöhässä vielä, huomenna pelkään sen tädin saapuvan, tai viimestään torstaina. voih kun pysyiskin nyt poissa!!
loviisa
Tuhru vuoto hiipumassa pois, eikä tätiä näy tulevaksi.. :) Huomenna tosiaan pitäis tulla jos on tullakseen.
Testin kävin tänään ostamassa ja yritän nyt pitää sen kaapissa torstaihin asti. Mahan nipistely on vähentynyt ja mulla kyllä yleensä on ihan tuntuvat menkkakivut, joten voipi olla että täti jättää tulematta..? Kyllä jännittää, vitsit! :)
minni kp 30/30, joka käy koko ajan kurkkimassa housuihin että onko vuotanut ja mitä ja kuinka paljon :)
Number4: Mähän vetäsin varmaan neljä negaa.. ensin sellasella Vilja-testillä 3pv ennen menkkojen alkamispäivää (testasin muistaakseni 2pv ennen), sit menkkapäivänä, sunnuntai-aamuna ja eilen sen haamun. Tämä siis tsemppinä, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin; nega voi muuttua plussaksi.
Tänä aamuna oli ihan selvä + :)
Ei ois ollu edes psykologisesti pakko tehdä testiä, mut ajattelin nyt kuitenkin tehdä kun pakkauksessa tuli kaksi testiä.
Psykologisesti siis siksi, että olo tän asian kanssa on ihmeen rauhallinen. (Katotaan tästä viikon päästä.. ;)
Siirryn odottajiin ja käyn kurkkimassa jännityksellä täällä.
Huikean kokoiset rinnat sain näemmä " oireeksi" (mies diggailee ;) mutta muuten jopa lieventynyt oireisto.
Eilen oli sellainen olo että alkaa menkat, kuitenkin jotenkin tiesti että ei ne ala..
PLUSSATUULIA ja loistavia vointeja!!
Jäi laittamatta että samaa mieltä kuin aiemmassa kirjoituksessa. Kyllä se historia painaa niin mustaa sormenjälkeä nykypäivään että on varmasti vaikea olla rauhassa ja " vaan odotella" :(
Ja testasin ekan haamun siis kun menkat kolmisen päivää myöhässä.
Sitä ennen negaa niin että tikutkin nauroi.
Tsemppiä kaikille ja niin rauhallista mieltä kuin mahdollista :)
Jospa se täti jättää tulematta :)
Mulla yhtenä oireena plussan tulosta oli se, että menkkaoireita ei ole ollut nimeksikään.
Eilen oli vähän. Lähinnä sellanen " vanne" /painon tunne alavatsalla.
Plussapuhallus :)
Täti saapui äsken ja ihan yllättäin. Mahaan ei satu ollenkaan eli en yhtään osannut odottaa. Koskaan ei oo tämmöstä ollut! Kierto on näköjään ihan sekaisin, eli onpa kiva yrittää ensi kuussa metsästää sitä ovista. Kyllä masentaa.
Nyt vetäydyn jonnekin synkkine ajatuksineni ja toivotan teille muille hurjan paljon plussaonnea!!
Loviisa, toivottavasti sinulla on tärpännyt eikä tätiä kuulu! Ettei meidän tarvitsisi tavata murmeleissa. Sinne taidan jossain vaiheessa itse siirtyä. Nyt pidän kyllä vähän taukoa koneella olosta ja yritän saada muuta ajateltavaa. Sitten taas positiivisella asenteella eteenpäin. Eihän tää ollut vasta kuin eka yrityskierto. :) Mutta käyn kyllä kurkkimassa mitä teille muille kuuluu ja jännään mukana!
Plussaonnea kaikille! ++
masentunut minni. kp1/?? :/
pahoitteluni tädin saapumisesta. On se vaan kova pettymys aina kun vauvaa toivoo, vaikkei sitä yritystä kauaa oliskaan takana. meilläkin vasta toinen yrityskierto, ja kyllä pelottaa se tädin pirulainen! tietysti koko touhusta tulee aina vaan rankempaa mitä enemmän aikaa kuluu, mut toivotaan meille molemmille pikasta tärppiä. kuten tietysti kaikille muillekin! Tsemppiä vaan minni jatkoon!
mikäs on number4:n tilanne?? joko on varmistunu homma suuntaan tai toiseen? jokos piipaa on hipsinyt odotuspuolelle?
täällä kp 29/27-30 ja vähän on menkkamainen olo, pahaa siis pelkään... ihmetyttää tää selän kipuilu kyllä. oikeelta alhaalta ollu kipee jo pitkään. ennen ei tällasta menkkaoiretta ole ollu, mut luulen että oon vaan satuttanu selän jotenkin. huonot lihakset ei ainakaan asiaa auta... pakko alkaa vähän kuntoilla enemmän pitkästä aikaa, sillon kun kävin säännöllisesti salilla, ei tällasia vaivoja ollu kyllä koskaan!
mutta pirteää tiistaita! ja kirjotelkaa kuulumisia etten ihan yksinäiseks olooni tunne...
loviisa
Kesälaitumille lähdössä ja törttöilin tuolla vanhassa ketjussa!
Paljon onnea Repohukalle!
Hyvää juhannusta kaikille, jään lomalle ja palaan lukemaan kuulumisianne vasta heinäkuun lopussa! Toivottavasti postiiviisia uutisia on silloin jo roppakaupalla!
Rentoutukaa, niin minäkin aion tehdä. Satoi tai paistoi....
/Banza
Eli niinkuin arvata saattaa niin täti oli hissunkissun yöllä tehny pikavisiitin... Eilen tein vielä negatestin ja siihen uskoinki ku oli sen verran herkkä, mutta ihan hyvä että nyt alkoi menkat ettei tarvinnu pitempään oottaa.
Neuvolassa käytiin lasten kans ja siellä mainitsin noista peloista ja tuntemuksista, niin kehotti käymään omalääkärillä tarkistaan ultralla paikat niin tulee ainakin mielenrauha ettei ainakaan sen takia jää raskautumatta. Mulla on aina ollu tosi kumma kroppa hormonien kans ja esim. pillereitä en pysty käyttään ollenkaan. Meillä on nyt 6-7kk yritystä takana ja tuloksena vain yksi keskeytynyt keskenmeno, alkaa pikkuhiljaa masentaan.... Onhan tuo ajallisesti vähän ja normaalisti en vielä varmaan hätäiliskään, mutta oma kroppa ja pää tuntuu siltä, ettei km:n jälkeen kaikki ole kunnossa.
Tsempitykset kaikille teille muille, toivotaan että helmisten negakiintiö olis nyt tullu täyteen... bd
Kiitos vielä kaikille seurasta ja tuesta! Kunhan tässä piristyis niin siirtyis tutustuun maaliskuisiin...
-Number4- (kp1/28-31)
Siis aamulla kun kävin vessassa, paperiin tuli ihan kunnolla verta. Laitoin sitten tamponin, mutta kun otin sen nyt päivällä pois, ei siinä ollutkaan kunnon verta ollenkaan ja sen jälkeen ei oo taas vuotanut mitään. Että mitäköhän ihmettä mun sisuksissa nyt tapahtuu?!
Ei auta kun katsella nyt vaan miten tässä käy. Ei kaikkea toivoa ehkä siis olekaan vielä menetetty.. :)
Katsotaan miten käy..
heippa,
oon ollut taustailemassa, mutta nyt oli pakko kirjoittaa, koska tiedän miltä susta tuntuu. Mulla samnlainen km maaliskuussa ja nyt pari yrityskiertoa takana, ja aina se täti on tullut visiitille. Suosittelen ehdottomasti käyntiä lekurissa, koska se antoi mulle mielenrauhan - kaikki oli kunnossa! Nyt vasta tuntuu, että voin odotella ovista rauhassa ja jännätä sitten mahdollista raskautta, eikä tarvitse murehtia onko kaikki kunnossa. (Tosin sitten jos/kun tärppää hypin varmasti seinille ne 9 kk, jotta varmasti saa vauvan syliin...:)
Tosin ensi kerralla osaan luottaa kehooni myös paremmin, minullakin viimeksi oli koko ajan tunne, että kaikki ei ole kunnossa ja juuri maagisena 13. vk:n päivänä alkoi vuoto. Kokemus oli juuri niin hirveä kuin sanoit, ettei sitä toivoisi vihamiehellekään. Mutta käy lääkärissä, niin voin vakuuttaa, että mieli rauhoittuu ja raskautta on huomattavasti kivempi odottaa ilman turhia, synkkiä ajatuksia!!!
Hauskaa juhannusta kaikille sekä plussatuulia :)
Ajattelin tässä hieman kirjoitalla kun olen vain taustaillut täällä...
Ekaksi ONNEA kaikille plussanneille ja PAHOITTELUT tätin saaneille!
Kp. on nyt 35/28-29 ja tätiä ei kuulu. Testasin tuossa 5 päivää sitten,mutta näytti negaa:( Kun nyt en oikein tiedä milloin sen tätin ees pitäs tulla kun viime kierto oli 35 ja normaalisti on ollut vuoden päivät tuon 28-29...mitään menkka oireita ei ole.Normaalista paria päivää ennen menkkoja on kova alaselkäkipu. Nyt on vaan ollut pientä nippailua mahalla ensin toisella puolen ja sitten toisella puolen... tuossa joskus kp 20 tuli yhtenä päivänä vaaleanpunaista tuhrua todella vähän, mitähän sekin lie...
Pitänee tässä muutaman päivän päästä testailla,et tietää miten viettää juhannusta:)
-Jossu kp 35-
Number4:lle pahoittelut :( Tsemppaan kyllä sinua kovasti täältä bd bd
Ihan sekä seuraavaan kiertoon että mielen myllerryksiin!
minni. - vuotojahan voi kyllä tulla vaikka olisikin raskaana.. isot peukut sinne bd :)
Toivotaan parasta :)
Tänään ei oo aamun jälkeen tullut enää mitään, nyt illalla ihan normaalia valkovuotoa vaan..
Nyt kun malttais olla vielä huomisen testailematta, niin eiköhän se jo torstaina näytä plussan, jos on tärpännyt?! En viitsi millään hätäillä ja testata liian aikaisin ja sen takia saada negaa.. Luuletteko että sillon jo näyttiäis jos on plussa? Sillon ois kp 33/30? luulisin. Oon nyt kyllä ihan sekasin koko kierrosta.
Mutta toivo elää siis edelleen! :)
Onko aconin early detectionissa viivanpaikka?? testasin kuitenkin jo tänä aamuna, enkä sitä tulosta kyllä uskalla edes haamuksi nimittää.. olisikohan se jokin viivanpaikka sitten? niiiiin haalea jälki, mutta jälki kuitenkin, mieskin sen näki. mutta itse tulkitsen sen kyllä negatiiviseksi.
nyt kp on jo 30/26-30, joten huomenna viimestään pitäsi menkkojen alkaa. eikös nyt jo olisi pitänyt näkyä selvempi tulos jos on jotain näkyäkseen?? jos menkat ei tänää ala pakko testata huomenna taas, juhannus sekottaa kuvioita...
ihan sekaisin,
loviisa
Repohukka! Onnea plussasta! =D Vahvistukoon se tuota pikaa jotta voit unohtaa haamu-sanan!