Ootteko törmännyt tälläiseen että mies kehuu kaikkia muita naisia kauniiksi/ seksikkäiksi, mutta ei ikinä sinua?
Juu varmaan en sitten hänen mielestä ole noita asioita. En ole kysynyt. Mutta siis mikä tarve miehellä on jatkuvasti kertoa muiden naisten kauneudesta, hyvännäköisyydestä, seksikkyydestä etc. ? Eksän, eksien kavereiden, naisen jonka näki viime kesänä terdellä, naisten joita näkee telkkarissa. Tosin kertoo myös sen jos joku nainen on hänestä ruma tai ylipainoinen jne.
Ja ei, ei olla parisuhteessa tai menossa sitä kohti. Kunhan pohdin. Miksi tuollaista siedän? Koska jokseenkin asia oli minulle alussa yhden tekevä, eikä mies ole minun mielitietty. Mutta nyt ehkä alkanut ärsyttää. Sanoinkin miehelle asiasta (että tarviiko sun koko ajan puhua muista naisista ja niiden ulkonäöstä?) ja hän oli ihan että "aijjaa puhunko muka?"
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mulla toisinpäin et mies kehuu minua aina kauniiksi ja seksikkääksi eikä koskaan muita naisia. Kannattaisko vaihtaa miestä??
No ei nyt oo toistaseksi tullu vastaan parempaa fb:tä, eikä liioin omaa kultaakaan niin siksi tuo nyt roikkuu tuossa välillä. ap
On valitettavasti. Mies kehui kaveriensa tyttöystävät, ihastukset ym suunnilleen maasta taivaaseen ja samalla harmitteli ääneen kuinka mun pitää olla sitä taikka tätä enkä ole yhtään samanlainen.
Kehui myös yllättyneenä esim mainoksessa näkemänsä bokserimallin alushousut seksikkäiksi (tämä siis aikana ennen hipsteri- ja persetreenimuotia) lisäten, että ei toki tuollaiset sulla hotit olisi, koska sulla on ruma prse.
Vierailija kirjoitti:
On valitettavasti. Mies kehui kaveriensa tyttöystävät, ihastukset ym suunnilleen maasta taivaaseen ja samalla harmitteli ääneen kuinka mun pitää olla sitä taikka tätä enkä ole yhtään samanlainen.
Kehui myös yllättyneenä esim mainoksessa näkemänsä bokserimallin alushousut seksikkäiksi (tämä siis aikana ennen hipsteri- ja persetreenimuotia) lisäten, että ei toki tuollaiset sulla hotit olisi, koska sulla on ruma prse.
No tuo on jo törkeää kyllä, olen pahoillani mitä olet saanut kokea :/ Minusta mies ei koskaan sano mitään negatiivista, mutta ei tosiaan liioin positiivistakaan. Siis ulkonäöstä. Luonteesta on sanonut että "oot kiva" "oot mukava". En vaan tajua miksi kaikkien muiden naisten ulkonäköä pitää koko ajan rääpiä. ap
Helppo hoito on alkaa itse päivitellä muiden miesten komeutta.
Juu on kokemusta. Somessa kävi muiden naisten profiileissa kommentoimassa kaikkea "kaunis!", "nätti!" eri variaatioilla. Minua ei kehunut koskaan, päinvastoin huomautteli jos oli yksikin karva väärässä paikassa. Kuvitteli kerran kehuvansa minua vuolaasti kun sanoi, ettei häntä haittaa etten ole kaunis :D
Tyyppi itse oli sellainen narukätinen, leveälanteinen pallomaha pullonkaulahartioilla (jolle deodorantti tai hammasharja olivat mahdottomia käyttää), ettei tosiaan mikään treenattu adonis.
Exä oli tuollainen. Kehtasi mulle kehuskella miten vetävän näköinen joku nainen oli tai pan T a van näköinen. Mun ulkonäköä ei kehunut koskaan. Puhui naisista muutenkin halveksien. Onneksi on exä. Hänen isänsä on samanlainen eli jollain lailla kotoa opittua eikä varmaan koskaan muutu.
Tuohan on sadismin muoto - pösilö nauttii toiminnastaan ja tietää kyllä loukkaavansa. Surkimuksien touhua.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sadismin muoto - pösilö nauttii toiminnastaan ja tietää kyllä loukkaavansa. Surkimuksien touhua.
Joo, ei tuommoista kuulu kenenkään sietää.
Antaisit tyypin varmaan panna, vaikka se ihan suoraan haukkuisi sinua. Se tekee niin, koska voi. Katsoo, miten pitkälle sinun kanssasi voi viedä verbaalisen nöyryyttämisen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kuvottamimpia ihmisvarjoja, jotka kannattaa jauhottaa aivan yksiltein.
Mun mies teki tuota hetken aluksi kunnes kysyin että haluaako että rupean samalla tavalla kommentoimaan jokaista hyvännäköistä , hyväperseistä tai pyykkilautavatsa miestä jotka näen . Sanoi ettei hakua ja ymmärsi lopettaa .
Vierailija kirjoitti:
Antaisit tyypin varmaan panna, vaikka se ihan suoraan haukkuisi sinua. Se tekee niin, koska voi. Katsoo, miten pitkälle sinun kanssasi voi viedä verbaalisen nöyryyttämisen.
Mun puolesta saa panna ketä haluaa nykyään kun on exä. Mutta tuollainen käytös ei kuulu parisuhteeseen. Huvittavinta että hänen oma ulkonäkönsä ei todellakaan riitä muiden ulkonäön arvosteluun saati pokaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta saa panna ketä haluaa nykyään kun on exä. Mutta tuollainen käytös ei kuulu parisuhteeseen. Huvittavinta että hänen oma ulkonäkönsä ei todellakaan riitä muiden ulkonäön arvosteluun saati pokaamiseen.
Tämä kuuluu yleensä taudinkuvaan, ja siihen on ihan psykologinen syy; projisoi omaa puutteellista habitustaan/rumuuttaan ja sen tuomaa inhoa ja häpeää kumppanin alentamiseen ja kiusaamiseen.
Se että puoliso kehuu toisten ulkonäköä ihaillen on kamalaa ja täysin hyväksymätöntä. Se on henkistä väkivaltaa. Ihmissaastoja tuollaiset.
Minä en noteeraa moisia vaan kerron miehelle että missä hänen paikkansa on. Ei tajua muuten esim tiskata. Hyvännäköiset naiset on hyvännäköisiä, eipä siinä, saahan sen sanoa. Mutta usein kerron miehelle miten hyvä ex oli sängyssä. Se ei kuulemma tunnu kivalle.
Miksi joku olisi suomalaisen miehen kanssa missään tekemisissä?
Uutisissa on jo pitkään kerrottu, kuinka suomalaiset pojat (myöhemmin miehet) ovat lukutaidottomia eivätkä hallitse kirjoittamisen ja lukemisen alkeitakaan. Yläasteellakin on jatkuvasti enemmän poikia, joiden lukitaito on ekaluokkalaisen tasolla, jos edes sillä. Samaan aikaan tyttöjen (ja naisten) akateemiset taidot ovat jatkuvasti paremmat ja kasvussa.
No, se näkyy näissä kommenteissa. Kuka haluaa "keskustella" jonkun tyypin kanssa, jonka älykkyys riittää vain sanoittamaan ääneen ne näköärsykkeet, joista on syntynyt tuntemus veren paisumisesta alapäässä. Sama tyypin istua loppuelämäsä kotisohvalla katselemassa ja kommentoimassa itselleen näitä virikkeitä maksullisista palveluista.
Joku muu tyydyttyy muista asioista.
Siksi koska se on ihan törppö. Älä hengaa sen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toisinpäin et mies kehuu minua aina kauniiksi ja seksikkääksi eikä koskaan muita naisia. Kannattaisko vaihtaa miestä??
No ei nyt oo toistaseksi tullu vastaan parempaa fb:tä, eikä liioin omaa kultaakaan niin siksi tuo nyt roikkuu tuossa välillä. ap
No jos et ole muuta kuin fb, miksi haluat kehuja? Ihme tossukka