Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaihteeksi TEROISTA!!!

25.10.2007 |

Eli...soitin varmistuksen joku aika sit gynelle ja kysyin estääkö terolut oviksen,vastaus oli " ei estä" .mulle määrättiin ne pariksi kuukaudeksi aloittamaan menkat,jotka eivät 1,3v imetyksen ja minipillereiden jäljiltä alkaneet.imetyksen loppuessa hiljalleen,vuosin 9vkoa enemmän tai vähemmän ja sit ku jätin minipillerit pois ni vuoto loppui.sen jälkeen on nyt yhdet menkat 2vkoa sit olleet terojen ansiosta.mietin vaan,että nyt kun on kp 15/?(ennen raskautta kierto oli noin25-26) ja huomenna pitäis ne alottaa,niin miten oviksen käy(jos sitä täs ekas kierros tulee ku on käynnistetty menkat?).oon kp 11 alottan tikuttelun ja en oo ovista tänäänkään bongannu.nippailua ja ovislimoja kylläkin huomasin tänään olevan?!tuntuu vaan jotenki hölmöltä alottaa terot,ku ovis ei oo viel ollu,ku normaalistihan syönti alotettas tavallaan oviksen jälkeen.saikohan täst mun selityksestä kukaan mitään tolkkua?=)!jos sai niin olkaa kilttejä ja vastatkaa!!!!!

jos muuten terot on määrätty käynnistämään menkat ja niit pitäs 2-3 kiertoa syödä,niin onkohan siit haittaa jos ei syö ku sen ekan,et ne saa vaan alkamaan???kellään kokemusta et onks kierto jatkunu ilman niitä?

mulla tuli niin hirvee känkkäränkkä niist ja naama alko kukkii et ei tekis mieli jatkaa..vuotokin oli ku hanasta ois lorissu...

kiitos jo etukäteen vastaajille!!!plussatuulia niitä toivoville!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tosiaankin mun pitäis tänään alottaa ne Terot ja ennen ku taas alotan,ni ois kiva kuulla kokemuksia muilta.en millään niitä enää tahtois syödä...

Vierailija
2/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuotohäiriöihin on taipumusta niin saattaa olla että vain yhden satsin syömisellä uusiutuvat pitkittyneet kierrot.

nopsemmin siis tpodennäköisesti saat kierrot kuntoon ja raskaudut kun niitä teroja napsit pari kuukautta. ja tukeehan se elimistön omaa keltarauhasta ja parantaa limakalvoa. mikä on tietysti raskauden kannalta hyvä.

minä olen muuten teroilla kerran raskautunut, toisessa terokierrossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ja toinen kuuri meni ok mutta sitten kp15 kun olis pitänyt aloittaa kolmas kuuri niin alkoikin vuoto joka kesti 7pv ja sen jälkeen mulla tuli täysin normaali kierto 28pv tarkalleen. Jätin siis tuon kolmannen kuurin syömättä kun vuoto alkoi liian aikaisin. Siitä sitten meni 5kk kun tulin raskaaksi tuolla normaalilla kierrolla. Mulla siis ei terojen aikana raskautuminen onnistunut mutta sain normaalin kierron 2 vuoden taistelun ja erinnäisten lääkkeiden jälkeen.

Niiloakseli rv 20+4

Vierailija
4/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo ollu ikinä ennen ongelmia kiertojen kanssa,aina ollu säännöliset.eikä kierto oo ollu koskaan pitkä,vaan ihan normi25-26..jopa kellon tarkkuudel alko ennen menkat.siks aattelin et jos ne ois täl yhel kuuril saanu normiksi,mut alotin nyt teidän kannustamana tänään toisen tero kuurin=)kolmatta en meinaa syödä,koska lekurikin sanoi et 2-3,ihan miten haluan.

niin,siitä vielä oisin kaivannu kokemuksia et onko teillä kellään ovis testi näyttäny negaa ja silti samalla hetkellä ollu kuitenki ovis??ku mul ihan ovis oireet mut testi oli eilen viel nega...