Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-o-o-o- Helminauhat -o-o-o- Juhannusviikko!

19.06.2006 |

Huomenta ja oikein mukavaa juhannusviikon alkua kaikille lopuille helminauhalaisille!

Vieläkö meitä täällä monta on?

Kaksi päivää jäljellä piinaa, nyt on kyllä jo melkosen luottavainen olo. Mutta en silti uskaltaudu tuonne odotuspuolelle liian aikaisin tällä kertaa.

Hirmusesti plussaonnea kaikille!

piipaa 34/29 tai rv 4+5 =D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Number4, suuret pahoittelut. Kovasti onnea seuraavaan kiertoon!

minni! Hieno juttu, että vuoto on loppunut. Useinhan tuollasta saattaa tässä vaiheessa tiputella. Varmaan suna jo uskaltaisin kohta puoliin testata, kovasti onnea matkaan!

Loviisa! Hirmusti peukkuja myös sulle, oisko mahdollista, että hedelmöittyminen oiskin tapahtunut myöhemmin joten siksi ei välttämättä vielä näy kuin viivanpaikkana/haamuna? Toivottavasti saat pian kunnon plussan!

Tänään on sitten mulla 5vk täynnä ja uskaltauduin jo tuonne odotuspuolelle kuikuilemaan. Hieman on sekavat tunnelmat, onhan tätä jo niin kauan odotettu ja niin monta kertaa oon joutunu tipahtamaan korkeelta ja kovaa.

Onhan tietty moni joutunu odottamaan paljon kauemmin, mutta mulla kun tuota ikää on jo niin paljon niin 10 kk tuntuu viideltä vuodelta.. Ja riskejäkin on niin paljon ettei viiti ees funtsia.

No pitää vaan pitää kädet ristissä ja toivoa, että tää pikkukaveri haluaa meidän perheeseen syntyä!

Hirmusesti onnea kaikille lopuille helminauhalaisille!

piipaa rv 5+0

Vierailija
22/32 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko tulla pienen tauon jälkeen hehkuttamaan.. Plussasin eilen! La olisi siis 20.2.07, kun nyt kaikki sujuisi onnellisesti loppuun asti.. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja heti alkuun pahoitteluni Number4:lle. Tsemppiä vaan jatkoon!

onpas minnilläkin jännittävät hetket!! Ärsyttäviä tollaset mystiset tuhruvuodot. Tuu sit heti kertomaan testauksen tulokset!

ja piipaalle kiitos tsemppauksesta, ja onnea vaan matkaan! Käy meitäkin täällä välillä moikkaamassa! Saa nyt nähä tulenko mä sinne odotuspuolelle sun perässä.. toivottavasti! niin ja en oikeen tiiä siitä hedelmöittymisen ajankohdasta, voihan se tosiaan olla myöhäsempi kun oon aatellu. ja tosiaan esikosta testasin rv 4+1 ihan puhtaan negan.

Eli sekavat on fiilikset täällä edelleen. En oikeen uskalla haamuun luottaa, mutta kyllä se siinä edelleen näkyy. Pakkohan se on testiä käydä vähän välillä vilkuilemassa... Ja on pakko tunnustaa että tein jo toisenkin testin... vähän noloa kun olen tällanen hätähousu.. nyt testi oli herkempi, (10 mlU/ml) ja haamu siihenkin pamahti. mutta todella haalea kylläkin. Eikä niitä menkkojakaan onneks kuulu eikä näy. Testaan huomenna vielä uudestaan ennen kun lähetään mökille. voi että kuinka mä toivonkaan että saisin Selkeän Tuloksen. en tykkää tollasista kummituksista yhtään, vaikka parempihan se aina on ku puhdas nega.

Edelleen pää pyörällä,

loviisa

Vierailija
24/32 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaalle varsinkin ! :)

En olekaan nyt pysynyt mukana kun olen hetken ollut poissa. Täti tuli tänne tänään :( eli ei muuta kuin uutta yritystä vaan peliin :)

Vierailija
25/32 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ne sinun haamuviivat vahvistuu pian kunnon vahvaksi plussaksi! :)

Kyllä täällä hätäilee muutkin.. testasin tänään (apteekin omalla) niin selvän negan kun olla ja voi. :( Olis pitänyt vaan vielä rauhassa odottaa. No, tilasin tänään 3 uutta testiä ja nyt odottelen ihan " rauhassa" juhannuksen yli ja testaan sitten taas ens viikolla. Kun joku juttu kyllä nyt on mikä sotki nää menkat ihan kokonaan ja toivottavasti se joku on vauva. :) Edelleen vähän tiputtelee, mutta tosi vähän. Oikeastaan vaan pyyhkiessä. Kunnon vuotoa ei ole tullut ollenkaan, tää on nyt neljäs päivä. Eli ei tää ihan normaalia ole.

Esikoisesta testasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä, olis pitänyt nytkin malttaa odottaa. Eiköhän se joskus ens viikolla näytä plussaa, jos on näyttämisen aihetta. Nyt vaan katselen rauhassa loppuuko tää tiputtelu joskus ja odottelen tuleeko jotain oireita..

Jos ei mitään hälyyttävää tapahdu, niin palaan ensi viikolla asiaan ja tulen kertomaan missä mennään. :)

Onnea paljon toiselle minnille! :) Ja piipaa, ihanaa että pääset siirtymään odotuspuolelle!

Hyvää Juhannusta kaikille!

Vierailija
26/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sekasin!! Mahtavaaa!! Tulee hieno ja ikimuistonen juhannus!!! =)

Hyvää juhannusta kaikille!

loviisa

Vierailija
27/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmu paljon!!! Oon tosi onnellinen sun puolesta! :)

Mä tipahdin. Nyt vuotaa ja kunnolla ja mieli on maassa. Varaan tänään ajan gynelle, nyt pitää saada tää tiputtelu vuoto kuriin, jota on aina ennen ja jälkeen menkkoja ja nyt jopa 4 päivää. :(

Heippa kaikille ja kiitos seurasta! Olette ihania!

Vierailija
28/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin heti ensimmäiseksi katsomaan mikä tilanteesi on. IHANAA, kun sait plussan. Onnea!

Laru

Vierailija
29/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minnille pahoittelut. tsemppiä vaan seuraavaan kiertoon! ja ehkä se lääkäri tosiaan osais auttaa noiden vuotojen suhteen.

mikäs larun tilanne muuten onkaan?

kohta lähetään juhannuksen viettoon mökille, ihanaa kun saa sulatella tätä uutista ihan rauhassa.

Iloiset jussit!

loviisa rv 4+2 (hui, onpas mukava kirjottaa noin! =))

Vierailija
30/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisalle: Mun tilanne on nyt se, että on kp 28/27-30. Todennäköisimmin menkat alkaa huomenna tai lauantaina. On ollut jo pidempään ihan menkkaolo, mutta en nyt ole ihan vielä luopunut toivosta. Katsotaan nyt. Aika pessimistinen silti olen jo tämän kierron suhteen. Huomenaamulla ajattelin testata. Laskin silti jo valmiiksi, että nyt pysyn silti maalismurmeleissa vaikka menkat alkaiskin.

Muiden plussat kyllä tsemppaa mua, että tosi ihanaa kun teillä tuli plussa!

Aurinkoista jussia myös kaikille helminauhalaisille!

Laru

Vierailija
31/32 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea Loviisalle! Ja kaikille muillekin plussanneille.

Täällä täti vetelee viimeisiään. onneksi, ovat kestäneet jo ihan tarpeeksi kauan. Mieli alkaa pikku hiljaa kohenemaan. Sen verran nyt kuiteskin täytyy vielä itseään kiduttaa, että testaan ennen jussia, että onko raskaushormoonia vielä vai tuliko km(vaikka asiasta olen aika varma, että tuli). Sitten voin rauhassa viettää jussia ja kääntää sivua uuteen yritykseen. Äitiysneuvolassa sano, että voi yrittää heti uudestaan km:n jlkn. Suositus yhdestä välikierrosta perustuu vain uuden tulokkaan lasketunajan laskemisen helpottamiseen. Että uutta pökköä laitetaan sitten pesään ja siten siirryn maaliskuisiin kuumeilijoihin.

Tsemppiä nyt vielä viimeisille piinailijoille ja hyvää jussia kaikille!

Vierailija
32/32 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelu kaikille uusille plussaajille...

Mitens muiden juhannus on sujunut?

meille meni ihan perinteisesti grilatessa ja saunoessa. sauna tosin rupesi niin ramasemaan,että olin jo nukkumassa klo 24:) tänään sitten ei mitään kummempa kun huomenna on taas työpäivä:(

Mulla ei edelleenkään menkkoja kuulu:) päiviä on nyt 37/29-35... testasin tuossa pari päivää sitten ja negaa näytti,pitäis kai se jo näkyä edes haamuna?Mitään menkkaoireita ei edelleenkään ole ja muutenkin tuntuu koko ajan et tuolla masussa tapahtuu jotain positiivista:)

voin myös tietenkin kuvitella...:)

eipä tässä muuta kuin edelleenkin odotella...

-jossu-