Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö 3 jo riitä?

25.10.2007 |

Hei,

meille on mieheni kanssa siunaantunut 3 ihanaa lasta, 5 v. tyttö, 3 v. ja 6 kk vanhat pojat.

Meillä on molemmilla ollut sama päämäärä mennessämme naimisiin, MONTA LASTA.

Olen pikkutytöstä lähtien rakastanut hoitaa vauvoja ja unelmoin myös omista.

En ole ikinä haaveillut upeasta urasta, kunhan on kiva ja hyvä työpaikka, olen enemmän perhetyyppiä, en kumminkaan hiekkalaatikkoäiti.

mieheni on hollantilainen jolla oma firma hollannissa sekä suomessa joten olen yksin joka toinen viikko, kaikki kauhistelee asiaa mutta sen takia meillä meneekin näin hyvin.

Olemme olleet onnekkaita lastemme suhteen sillä he ovat kaikki olleet terveitä ja nukkuneet yöt läpeensä jo alku metreistä lähtien.

Meillä on ollut hiukan huonoa onnea 3 v. pojan kanssa sillä laitoimme hänet englantilaiseen tarhaan pari kuukautta sitten ja oppi hienosti kuivaksi juuri ennen sinne menoa mutta siellä oli juuri silloin sisäisiä ongelmia ja poikamme ehti olemaan siellä vain 2 ja puoli viikkoa kun ilmoittivat että huomenna on poikamme heillä viimeistä päivää sillä hän on liian villi!!!!! tosi hyvä meininki. Tyttäremme on siellä ja hän on ujompaa sorttia niin ei tietenkään ongelmia.

Nyt saimme poikamme pienryhmätarhaan puolpäiväseksi joka vaikuttaa tosi mahtavalta.

No joo....., eli nyt sitten ollaan puhuttu mieheni kanssa neljännestä lapsesta ja se on nyt mun valintani, mieheni tukee päätöstäni.

Haluamme kumminkin kaikki pienellä ikäerolla. Toisaalta haluan taas kokea sen ihanan raskausajan mutta toisaalta....apua!!! onko sitä ihan hullu!!!!!! meidän äiti sai slaagin kun kuuli tästä kolmannesta ja nyt hän on siihen aivan koukussa, hyvä kun ei soita joka tunti ja kysy hänen kuulumisiaan,vanhemmistani on ollut suunnaton apu, kiitos heille.

Mitäs sanotte tähän kaikkeen??? please kommentteja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin tyttö 3v, keskimmäinen 1v7kk ja nuorin 5kk. Ja neloselle annettu justiin lupa tulla. Mekin haluttiin/halutaan lapset pienellä ikäerolla. Se että onko 4lasta meidän luku on vielä avoin. Ja hyvä niin. Rakastan lapsia, omiani tietty erityisesti ja haluan paljon niitä. Välillä tietty on rankkaa, mutta hyvät puolet voittaa.

Lasten tekeminen ja lukumäärä on kuitenkin pariskunnan oma asia. Meillä äiti veti herneen nenään jo ensimmäisestä lapsestamme ja arvaa vaan mitä sanoi kun kolmas oli tulossa... No neljännen suunnittelusta en aio sanoa mitään ennen kuin tärppää. Meidän asia tuo on vaikka tietysti sitä kaipaa kait aina vanhemmiltaan hyväksyntää.

Tsemppiä vain!

Pisutsu

Vierailija
2/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kolmas ja tuli neljäs ja nyt on tulossa viides :o)

Jo kolmannen jälkeen sukujen mielipide on ollut selvä, olemme hulluja :o)

Anoppi tuumasi tästä viidennestä kun ilmoitin että " ei sulle sitte neljä riittänyt" hän on sitä mieltä että olen hänen poikansa saanut nalkkiin lapsia tekemällä.... Eipä niitä yksin tehdä, eikä kukaan tule jälkeenpäin enää sanomaan että kannattiko tuo viides vielä tehdä. Rakkaita niistä kaikista tulee :o)

Nyt olenkin kiusallani sanonut kaikille ettei olla varmoja onko tämä viimeinen vaikka ollaankin niin päätetty. Ehdotin miehellekin että ostetaan 9 hengen auto niin saavat oikein urakalla taivastella meitä :o)

Niiloakseli rv 20+4 ja neljä muuta lasta :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että meitä lapsirakkaita on muitakin, välillä tosiaan tuntuu että ollaanko me ainoita hurahtaneita sillä yleensä sitä kuulee että, meille kyllä riittää 1 tai 2 lasta.

Itse olen ajatellut että kun ollaan hiukan vanhempia, eli ei pitkään aikaan, heh, niin sitä hoitotaakkaa ei tarvitse yhden kantaa vaan voivat keskustella asioista yhdessä ja antaa tukea toisilleen. Olen läheltä nähnyt kun vanhemmat ovat halunneet vain yhden lapsen ja nyt tämä ystävä joutuu käymään vaikka mitä läpi ja välillä manaa että kyllä olisi ihanaa jos olisi ollut sisaruksia jakamassa tämän kaiken kanssani.

En tosiaankaan halua moittia niitä jotka eivät saa enempää lapsia, mutta ne jotka ovat taholtaan päätyneet vain yhteen

Itse olen 36 v. ja olen mielestäni nuorekas joten voisin hankkia niitä lapsia vielä parikin, katsotaan nyt iten tässä käy.

Tsemppiä muillekkin.

Vierailija
4/4 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tulossa vasta ensimmäinen, mutta ei varmasti viimeinen. Olen aina haaveillut suurperheestä, haaveilen koko ajan enemmän ja enemmän. Tietenkin mieli voi tässä elämän varrella muuttua, kunhan nyt ensimmäisen enkelin saisin elämääni täydentämään. Olen kuitenkin sitä mieltä että kyllä meitä tänne maailmaan mahtuu ja jos itsestä hyvältä tuntuu niin miksei sitä tekisi lapsia enemmänkin kuin yhden tai kaksi. Itsekin olen todella kotona viihtyvää tyyppiä ja perhe on yksi tärkeimmistä asioista elämässäni.

Nostan kaikille niille vanhemmille hattua, jotka jaksavat monien lasten kanssa päivästä toiseen! Ja varsinkin jos oma suku tuntuu olevan enemmän asiaa vastaan kuin puolesta! Toivon että itsellänikin riittää tulevaisuudessa voimia toteuttaa unelmani suurperheestä ja toivon että myös luonto antaa minulle siihen mahdollisuuden!

Suan ja Nuppu 24+2