Ukko mulkoilee suklaansyöntiäni
En osta koskaan arkena karkkia tai leivonnaisia tms. Jouluun kuitenkin mielestäni kuuluu konvehtirasia ja ostinkin Geisharasian jouluksi. Olen nyt sitten tänään katsellut tv:tä ja syönyt muutaman konvehdin päivän mittaan. Mies huokailee ja ravistelee päätään joka kerta kun otan karkin. Itse ei välitä suklaasta. On kyllä joulumieli vaarassa, kun ei toisen tarvitse yhtään yrittää. On kiva olla ihan oma itsensä vaan. Muuten ollaan hyvissä väleissä, mielestäni jopa onnellisia. Juu, ja en ole läski. Taidan somettaa loppupyhät täällä makkarissa.
Kommentit (24)
Otat nyt viisi suklaarasiaa, tyhjennät ne kattilaan, sulatat, ja sitten vedät kaiken naamariin pillillä ukon nenän edessä.
Laita palstalle kuva täydellisestä ja raittiista miehestäsi. En ole aiemmin nähnyt täydellistä miestä.
Ukko ei tykkää suklaasta ja sen vuoksi sinäkään et saa siitä tykätä?? Onko miehellä jotain herkkua, jota hän nauttii vain harvoin? Käyttäydy silloin samoin.
Ja mitkäs olivatkaan rouvan pituus, paino ja BMI? Jos olisit langanlaiha, ei ukkosi mulkoilisi herkutteluasi.
Ellei miehesi pidä suklaasta hän voinee varmaan syödä jotain muuta herkkua ettei tarvitse mulkoilla sinua. Söimme miesystäväni kanssa illan mittaan puoliksi pienen liköörisuklaarasian. Kumpikin sai tarpeeksi herkkua ja kummallakin on hyvä mieli edelleen - jaettu herkku on paras herkku!
"en ole lihava"
Nyt taisi tulla vale
Miten hän puolustelee huonoa käytöstään? Ymmärtää varmasti sivistyneenä ihmisenä lopettaa, kun huomautat hänelle. Näistä kannattaa puhua eikä murjottaa.
Käskisin suksia v ittuun kodistani jos vaan huokailee eikä osaa puhua jos sillä on joku ongelma.
Tuon takia en seurustele. Kuitenkaan löydy miestä joka nauttisi samoista asioista kuin minä :p olen itseni paras partneri hahha
Älä välitä siitä. Sormetat vaan makkarassa.
Kyllä on joulu toisille vaikeeta aikaa. Itse olen lakannut viettämästä joulua ja kaikki on nyt aivan hyvin.
Mä olen 40kg ylipainoinen ja mies osti mulle valtavan suklaarasian eikä mulkoile kun syön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joulu toisille vaikeeta aikaa. Itse olen lakannut viettämästä joulua ja kaikki on nyt aivan hyvin.
Mites se joulun viettämättömyys saa törpön puolison vähemmän törpöksi?
Vierailija kirjoitti:
Toisen yrittää mitä?
Tämäpä olikin hyvä kysymys, oikeasti. Valaisi minulle sen, ettei kaikille ole opetettu, että edes jouluna pitäisi olla hyvää tahtoa muita kohtaan eikä saisi haastaa riitaa. Etenkään ei saisi pilata toisten joulumieltä. Että olisi onnellinen ja kiitollinen siitä, mitä on saanut, esim. perheen. Joulun sanoma, muistatteko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
"en ole lihava"
Nyt taisi tulla vale
Kirjoitin "läski". Vaadin, että minua lainataan oikein. Sinä et nyt ymmärtänyt, mistä on kysymys. Joulutunnelma menee pilalle, kun ei ole hyvää tahtoa. Se, mistä murjottaa, ei ole tärkeää, vaan se, että katsoo oikeudekseen pilata joulua. Missä hyvä tahto? Asia on niin. että vaikka diabeetikko vetelisi jouluna mahansa täyteen sokeria, niin siitä ei ruveta JOULUNA näyttämään apinannaamaa.
Ap
Kysy siltä, miksi se huokailee? Onko jokin kenties vialla?
Puistele päätäs jos se lähentelee.
Toisen yrittää mitä?