Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko mulkoilee suklaansyöntiäni

Vierailija
24.12.2019 |

En osta koskaan arkena karkkia tai leivonnaisia tms. Jouluun kuitenkin mielestäni kuuluu konvehtirasia ja ostinkin Geisharasian jouluksi. Olen nyt sitten tänään katsellut tv:tä ja syönyt muutaman konvehdin päivän mittaan. Mies huokailee ja ravistelee päätään joka kerta kun otan karkin. Itse ei välitä suklaasta. On kyllä joulumieli vaarassa, kun ei toisen tarvitse yhtään yrittää. On kiva olla ihan oma itsensä vaan. Muuten ollaan hyvissä väleissä, mielestäni jopa onnellisia. Juu, ja en ole läski. Taidan somettaa loppupyhät täällä makkarissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkäs olivatkaan rouvan pituus, paino ja BMI? Jos olisit langanlaiha, ei ukkosi mulkoilisi herkutteluasi.

Siinä toinen joulun ilonpilaaja. Etkö ymmärrä, että jouluun kuuluu hyvä tahto ja ystävällinen käytös muita kohtaan? Vaikka vaimo olisi minkälainen tonnikeiju, niin yksi päivä vuodessa edes pitää pystyä käyttäytymään. Ihmisen pitää olla todella yksinkertainen, jos kuvittelee, että kaiken voi tuoda julki ja menestyä elämässä. Ehkä minulla on diabetes? Kävikö, vaaka, mielessä?

Ap

Vierailija
22/24 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä siitä. Sormetat vaan makkarassa.

Meaning what? Tässä mistään makkarasta ollut kyse, vaan suklaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40kg ylipainoinen ja mies osti mulle valtavan suklaarasian eikä mulkoile kun syön.

No ei kai, odottaa että saat sepelvaltimotukoksen ja mies henkivakuutusrahat.

Vierailija
24/24 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä siitä. Sormetat vaan makkarassa.

Meaning what? Tässä mistään makkarasta ollut kyse, vaan suklaasta.

Siis protestinomaisesti sormettais makkaraa tyhmän äijän ihmetellessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi