Jessus kun tein tulista kanaa
Ostin Lidlistä chilikastiketta joka oli tulisempaa kuin uskoinkaan. Lirautin sitä vähän liikaa valkosipulikastikkeen kaveriksi ja kaadoin suikaleiden päälle. Hiki valui norona ja suu oli tulessa mutta söin kaiken. Aikaisemmin olen ostanut Lidlistä toista kastiketta joka ei ole ollenkaan näin tulista niin en osannut varoa yhtään. Jälkeenpäin luin etiketistä että oli extra hot sauce. Olipahan kokemus.
Kommentit (11)
Minkä niminen soosi? Voisin kokeilla.
No nyt sitä voi syödä tunteellisesti eikä ahmimalla
Mohis sentään kun tein tulista halal-lihaa!
Sepä hyvä että tuli maukasta ruokaa. Kokeile joskus ihan pelkkää chiliä ja jätä liemet pois.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen soosi? Voisin kokeilla.
Poppamies hot sauce skorpion ja lirautin varmaan ruokalusikallisen. Täytyy olla varovaisempi jatkossa.
Oliko Pain in the Ass -kastike? Se on ihan oikeasti nimensä veroinen. Olen kova chilin ystävä, mutta tuota jos laittaa muutamankin tipan, tulee ihan sairaan tulista.
Onneksi et vedestä viiniä.
Aamen ja rauhaa sielullesi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pain in the Ass -kastike? Se on ihan oikeasti nimensä veroinen. Olen kova chilin ystävä, mutta tuota jos laittaa muutamankin tipan, tulee ihan sairaan tulista.
Tätä Pain in the Ass laitan aina yhden tipan, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sen soosin nimi olikin Bring the Pain :D :D :D Mutta olisihan tuo Pain in the Asskin hyvä chilikastikkeen nimi :D
Heran siunausta