Kinkussa hirveästi rasvaa, mitä siitä voi tehdä?
Kannattaako antaa imeytyä takaisin kinkkuun vai kaataa pois ja saada kuivempi kinkku? Voiko siitä rasvasta tehdä kastikkeen?
Kommentit (50)
Ei kannata antaa kissalle eikä linnuille. Itse olen viemärintukosvaaran vuoksi kaatanut ne kadulla olevaan sadevesiviemäriin, sinne ainakin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa kissalle eikä linnuille. Itse olen viemärintukosvaaran vuoksi kaatanut ne kadulla olevaan sadevesiviemäriin, sinne ainakin mahtuu.
Miksi tätä alapeukutettiin??
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lihakastiketta tulee ku laittaa kinkun räippeet jatkoksi
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öljy kuin öljy. Ei autonkaan öljyjä lasketa sadevesiviemäriin ainakaan yläpeukkujen toivossa.
Yhtä vaikea kuin moottoriöljy on kinkun paistoöljy sadevesien joukossa. Sitä ei erota veden joukosta helpolla. Se tukkii vesilaitoksella suodattimet. Jos se avovesiin johdettaisiin, kalojen kiduksiin joutuessa ne tukehtuisivat.
Vierailija kirjoitti:
syötä kissalle
Heh. Yritäpä tuota, pakottaa kissaa syömään.
Sen jälkeen mene terveyskeskukseen paikkailtavaksi. Osta uudet ikkunaverhot ja sohva. Soita vakuutusyhtiöösi. Selitä naapurin paikalle hälyttämälle poliisipartiolle, että kissa teillä vain kiljui (ja sitten sinä itse).
Okei, varmasti löytyy myös muutama poikkeava kissa, jotka pitävät kinkunrasvasta, mutta yleensä se on yök. Koira on se eläin, jolle kyllä yleensä maistuu, siinä kuin kaikki muukin vähänkin ruokaa muistuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että vaikka oletkin siinä oikeassa, ettei suolaista kinkunrasvaa pidä antaa linnuille, niin miksi ihmeessä se pitäisi myöskään tuupata mihinkään viemäriin? Edes sadevesiviemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvankeräykseen pahvitölkissä.
Eikö siitä voi tehdä mitään?
Pistä naamariin, niin saat aivoille ravintoa. Ei tartte sitten täällä tyhmiä kysellä kun tajuaa itsekin.
Ai silleen niinq kasvonaamio?
Sopii hyvin pyllyrasvaksi anaalileikkeihin. ;)
Poitsu <3
Rasvaa saappas