Miten jouluaattonne sujuu?
Meillä on ruuat laitettu pitkälti ja pöytä katettu. Saimmekin yllätysvieraita, mikä on ihan kivaa. Mies kuorii perunoita keittiössä parhaillaan. Lähdemme kohta joulukirkkoon ja sitten syödään.
On ollut yllättävän rauhallinen aatto tähän asti. Telkkarista on myös tullut paljon hyvää joulumusiikkia.
Kommentit (100)
Yksin oloa kaikessa rauhassa , televisiota katsellen ja jouluruokia syöden.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona haaveilen itsemurhasta. Ei ole ruokaa eikä joulukoristeita. Asunto on sotkuinen. Suihkussa kävin viimeksi lauantaina, hampaat saatoin pestä ehkä viikko sitten. Yritin nukkua koko päivän yli, seuraavaksi pitää ottaa lääkkeet avuksi.
Täällä toinen kohtalotoveri 🙋. Vuoden 2019 isojen kriisien jälkeen ei edes oikeastaan tunnu miltään. Tavallinen harmaa ja synkkä maanantai vain.
Päivä on sujunut miehen kanssa kotona ollen. Nukuttiin molemmat pitkään, syötiin jouluateria, avattiin lahjat ja ilta ollaan pelailtu pelejä.
Jouluni vietän äitini kanssa niin kuin aina ja oikeastaan tämä kaikki on aika tylsää ja en missään nimessä haluaisi valittaa ja kaikki ihan hyvin kuitenkin. Muuten kaipaisin silti jotain erilaista ja meille ei ole ketään läheisiä juurikaan ja olen vielä melko nuori ihminen. Sen vuoksi aina toivoisi jotain erilaista välillä. Minulla ei tosin ole ylimääräistä rahaa, että voisin esim ulkomaille tai Lappiin matkustaa. Sen vuoksi joulu menee näin kuin ennen ja tunnelmaan en niin meinaa päästä. Jotenkin kaipaisi jotain uutta.
Vastaan vähän myöhässä, mutta aatto meni ihanasti. Miehen vanhemmat ja sisarukset tule meille syömään, pelailtiin ja katsottiin myös tvtä. Loppu-ilta oltiin kaksistaan ja käytiin joulusaunassa. Paras joulu oikeesti ikinä :)
Lemmikkini, ainoa oma perheenjäseneni, kuoli eilen aattoaamuna. Eipä ole tunnelma katossa vaikka lapsuudenperhettä tänään näenkin.
Ihanasti meni aatto. Hidas aamu, seksiä, kävelylle kaupungille, samppanjalasilliset kävelyllä, kotiin kokkaamaan, ihana jouluateria ja sitten lahjoja ja sohvalle nauttImaan kullan kainaloon.
Söin riisiä ja kalapuikkoja sekä vihanneksia. Useassa erässä 400gramman suklaarasian. Useassa erässä siksi, että oli niin makeita. Vähemmän makeat pystyn syömään kerralla 400 g. Netissä kattelin videon ja tv:tä jonkin aikaa. Ei ole joulukoristeita eikä ruokia.
Erilainen joulu: aamuviideltä eilen lähdimme kahvin voimalla safariajelulle, kymmeneltä aamiainen, kahdelta lounas, neljältä uudelle safarille, seitsemältä drinkit ja kahdeksalta paikallinen jouluillallinen, jonka jälkeen teltalle ja sänkyyn. Tänä aamuna aikainen herätys, kun apinat loikkivat teltan katolla ja rytisyttivät koko telttaa oikein kunnolla. Katsoin ovesta ulos ja siinä istui pöydällä iso apina ja seuralaisensa loikkivat ympäriinsä. Lämpötila n. +40 astetta.
Meillä meni aatto kivasti. Perinteiset jouluateriat meillä sukulaisten kanssa, sitten kävi pukki. Loppuilta leikittiin ja pelattiin. Illalla otin glögin ja juustoja. Jouluisia karkkeja syötiin koko päivä. Nyt herättiin rauhalliseen joulupäivän aamuun ja kohta syödään. Sitten on leikkiä ja rauhallista oleilua oman perheen kesken. Tuhotaan piparkakkutalo lapsen toivomuksesta jossakin vaiheessa. Toivottavasti luetaan lapsen uutta kirjaa.
Olen syönyt ihan törkeän paljon suklaata. Kaduttaa.
Nuo kommentit, missä mies on kotona naama hevosenvtulla ihan ilman syytä, laittavat epäilemään, että he ovat huonolla tuulella joutuessaan olemaan erossa salarakkaastaan.
Ai kun lähtiskin sinne salarakkaalleen! Tai ihan minne vaan! Omaa salarakasta tässä etsiskelen:)
Yksin vietin jouluaaton, vaikka sisko pyysi kylään. Ja tänään myös yksin kotosalla.
Aivan ihanaa olla välittämättä yksin, vaikka olen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Roikun täällä palstalla eli ei hyvin mene
No niinhän me kaikki. 😁
Vaikka mitään ei myönnetä!
Onneksi suihkussa ei voi palstailla...
Lähtee pesulle 🔜
Isän raivohuutamista kuunnellassa niinkuin joka joulu, mitään ei olla tehty oikein ja kaikki on perseellåän lisäksi kamalat menkkakivut, eikä kukaan auttanut pöydän kattamisessa, itse kippurassa valkoinen kuin lakana laittelin joulupöytää kondikseen
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt ihan törkeän paljon suklaata. Kaduttaa.
Teet vähän katumusharjoitusta, niin homma pelastettu.
Jos liikuntakykyä on, niin tohvelit vipattamaan kohti kevättä.
Ei ollut joulua. Kohta pääsen lähtemään, se tuo lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti meni aatto. Hidas aamu, seksiä, kävelylle kaupungille, samppanjalasilliset kävelyllä, kotiin kokkaamaan, ihana jouluateria ja sitten lahjoja ja sohvalle nauttImaan kullan kainaloon.
Kuulostaa ihanalta - itsellä samantyyppinen aatto! Alapeukkujen määrä erikoista, varmaan sitten tällaiset kuviot ovat jotenkin vääränlaisia lapsiperheiden mielestä. Hyvää joulua sinulle!
Saiko jo roskat vietyä?