Miten jouluaattonne sujuu?
Meillä on ruuat laitettu pitkälti ja pöytä katettu. Saimmekin yllätysvieraita, mikä on ihan kivaa. Mies kuorii perunoita keittiössä parhaillaan. Lähdemme kohta joulukirkkoon ja sitten syödään.
On ollut yllättävän rauhallinen aatto tähän asti. Telkkarista on myös tullut paljon hyvää joulumusiikkia.
Kommentit (100)
Yksi vuoden tylsimpiä päiviä ja tuo on jo paljon sanottu koska 99 % vuoden päivistä ovat mun elämässäni tylsiä.
Taidan ottaa pienet nokoset ja syödä vasta sitten jouluaterian.
Kylki yskimisestä murtuneena on ollut vähän hankalaa laittaa joulua, niin paljon kun siitä tykkäänkin. No, on se joulu tullut näköjään vähän lyhyemmän kaavan mukaankin meidän pieneen perheeseen. Syötiin juuri erinomaista ruokaa ja harpun tässä vielä viinilasiani loppuun. Mies lähtee kohta "roskia viemään" 😁
Käytiin saunassa, pelättiin että sukulaiset tulee kännissä mesomaan. Eivät onneksi tulleet. Nyt jo varmaan sammuneet eli rauha maassa.
Söin jouluaterian ja nyt vedän suklaata kaksin käsin. Yksin olen koko päivän, mutta niin haluankin olla.
Vanhemmat ja sisteri ilmoittivat etteivät halua olla kanssani tekemisissä. Kai mä sitten vedän pikkasen piriä hihaan että tulisi parempi mieli.
Arkisesti perheen kanssa riidellessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä, yksin ollessa...
Tuli kaksi sun viestiä niin saitkin seuraa. 😊🐕
Vierailija kirjoitti:
Arkisesti perheen kanssa riidellessä.
Wanhaa kunnon joulutappelua.
Kunnioitan. 💁
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ja sisteri ilmoittivat etteivät halua olla kanssani tekemisissä. Kai mä sitten vedän pikkasen piriä hihaan että tulisi parempi mieli.
Ota tarpeex sit mut ota vaan kaffee.
Eikä liikaa ettei darraile 💓💓
Sohvalla lojutaan kissan kanssa vatsat täynnä ruokaa. Mies nukkuu ja tuntuu, että itsekin nukahdan kohta. Rauhallista. Ihanaa kun on edessä vielä kaksi laiskottelupäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kylki yskimisestä murtuneena on ollut vähän hankalaa laittaa joulua, niin paljon kun siitä tykkäänkin. No, on se joulu tullut näköjään vähän lyhyemmän kaavan mukaankin meidän pieneen perheeseen. Syötiin juuri erinomaista ruokaa ja harpun tässä vielä viinilasiani loppuun. Mies lähtee kohta "roskia viemään" 😁
Tää ol kiva:
Harppu viinilasin ääressä.
Kippis 🍻
Voiton puolella jo onneksi. Aamulla nukuin pitkään, vaihdoin puhtaat petivaatteet, kävin kunnon lenkillä ja suihkussa (olisin halunnut saunoa, mutta ei prkl ole saunaa), sytytin muutaman tuikun hyasintin viereen ja sitten olenkin surffanut netissä ja syönyt lohivoileipiä.
Nyt mietin pitäisikö nukkua myöhäiset päikkärit vai yrittää valvoa vielä pari kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Vtuttaa.
Aamulla söin joulupuuron ja iltapäivällä kävin äitiä katsomassa sairaalassa (hän joutui viime viikolla sydänoireiden takia sinne). Kun tulin kotiin join pullakahvit ja koristelin pienen muovikuusen. Laitoin broilerin rintaleikkeet uuniin ja nyt odottelen niiden valmistumista ja kuuntelen joululauluja. Uunista tulee taivaallinen tuoksu.
Yksin vietän joulua. Äidin kanssa oli tarkoitus viettää joulunpyhät, mutta se nyt meni sivu suunsa. Hieman on mieli apea ja kyyneleiltäkään ei ole tänään vältytty, mutta äiti voi jo paremmin ja joulumieli alkaa pikkuhiljaa hiipiä sydämeen.
Hyvää Joulua kaikille.
Ihan kivasti, tosin touhunnut olen koko päivän. Broidi kävi tyttökaverinsa kanssa aamupuurolla.
Menin haudoille tytön kanssa, exä tuli sinne ja ajettiin meille syömään, äitini tuli myös. Lahjat on myös jaettu, vieraat lähteneet ja köllöttelen sohvalla 😊
Erittäin hyvin. Joulurauhan julistamisen jälkeen erosin kirkosta.