Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako perheessä riidellään jo?

Vierailija
24.12.2019 |

Täällä ainakin hermot niin riekaleina, että odotan vaan joulun loppumista. Miehellä taas tämäkin vuosi pilalla kun joutuu olemaan yhden päivän kotona, kuusen hankkiminen oli ainoa asia mitä hänen piti hoitaa, hakematta jäi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tapana riidellä jouluisin... mitä nyt lapsille jouduin ärähtämään kun ovat niin jännittyneitä ja alkoivat keskenään tappelemaan. Mutta minä ja mies vietetään stressitöntä joulua, kaikki sujuu omalla painollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelyn vain puhelimessa äidin kanssa ja sen jälkeen viestitse siskon kanssa. Lasten ja miehen kans aika ok meininki toistaiseksi.

Vierailija
4/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsista on joulun muualla ja mies sai tästä aiheen valittaa, että meillä joulut on niin huonoja, että ei lapset (tämä on jo 22v!) viihdy kotona. Kateellisena katselin lapsen joulukuvia ja mietin, että minäkin haluan pois tästä kodista, jossa mies raivoaa sitä, että en siivoa (hänen jälkiään) tai että kinkku ei kypsy (no miten kypsyisi, kun lämpötila uunissa on alle 90 astetta) tai kumpikaan kotona olevista lapsista ei tee jotain, mitä mies ajatteli lapsen voivan puolestaan tehdä.

Vierailija
5/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tapana riidellä jouluisin... mitä nyt lapsille jouduin ärähtämään kun ovat niin jännittyneitä ja alkoivat keskenään tappelemaan. Mutta minä ja mies vietetään stressitöntä joulua, kaikki sujuu omalla painollaan.

Meillä joulu on oikeastaan ainoa mikä vietetään yhdessä, siksi kai silloin tulee riita jo muutaman tunnin yhdessäolon jälkeen.

Meillä stressitöntä joulua viettää vain toinen, tai no kiukusta päätelleen ei kumpikaan.

Ap

Vierailija
6/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo tapeltu ja lähdetty lasten kanssa mummolaan tappelua piiloon.

Vierailija
7/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää ensi vuodesta alkaen rentouttavat joulut erillään, ja tunnustakaa se tosiasia, että teillä on kulissiavioliitto. Molemmat pois kotoa, niin voi naapureille sanoa, että olitte jomman kumman vanhempien luona, yhdessä Lapissa tai jotain muuta ulkokultaista.

Vierailija
8/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän juuri oman, 34-vuotisen, elämäni rauhallisinta ja parasta joulua. Myös eka joulu kotona ikinä. Maataan kipeänä kotosalla, lojutaan koko perhe läjässä sohvalla ruuan päälle, syödään karkkia, katsotaan piirrettyjä ja ollaan vaan. Ai luoja miten ihanaa!

Jäi menemättä vanhemmilleni, missä tällä hetkellä perinteiden mukaan hermo pinnassa ja kyrp4 otsassa suoritetaan joulua ja ravataan aikataulutettuna kolmessa paikassa. Vanhemmillani jotenkin suuret odotukset purkautuu jouluna tappeluksi, sama juttu juhannuksen kanssa.

Tämän joulun perusteella ennustan, että olemme kipeitä myös ensi jouluna ;)

Vierailija
9/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvalla on st kodin kuvalehtimäinen joulu. Kun sen hyväksyy niin elämä jatkuu joulusta huolimatta.

Vierailija
10/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yli sadassa perheessä on juotu kännit ja haka ttu vaimo.

Vierailija
11/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin jo etukäteen ja sovittiin juuri joulun alla. Parempi niin...

Vierailija
12/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluksi Gambiaan

Vierailija
13/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin eukolta pataan ja hätäkeskuksessa vain naureskeltiin.

Vierailija
14/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei *ittu mikä pupupöksy! Hae pari kaveria mukaan ja näytätte sille eukolle keittiön paikan.

Vierailija
15/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö takaisin, niin pääset putkaan turvaan. 

Vierailija
16/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun jo hangessa kun ukko ei päästä sisälle.

Vierailija
17/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon päättänyt, että ensi jouluna saan olla onnellinen ja rauhassa teinien kanssa. Useamman päivän on alkoholisti mies aukonut päätään, ottaa ilmeisesti vitun koville olla selvin päin. Harmittaa vaan nuorison puolesta, tajuavat kyllä, että isä haluaa tahallaan pilata joulun. Ootellaan vaan, että näinkö korkki vielä napsahtaa auki..

Vierailija
18/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ei riidellä.

Vierailija
19/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu joku pikku riita.

Odotukset ja perinteet ne aiheuttaa.

Itse haluan tehdä vapaasti kaiken ja silloin kun olen pirteä.

Mies ärtyy kun en halua olla perinteiden mukainen.

Vierailija
20/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna ei riidellä.

No eipä... kuka voi välttyä tappelulta, kun joutuu pari päivää olemaan jumissa kotona samojen naamojen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan