Maanantaita TAMMENTERHOT
Kommentit (22)
Kylläpäs riittää lämpöä täälläkin vielä iltamyöhään, nimittäin talossa sisällä. Ei ole hääppöistä tämä kesäasuminen meidänkään kodissa, pakko siirtyä nyt pelkkiin lakanoihin peittojen sijaan. No, nautin kyllä täysillä tästä kesästä, ei voisi parempia kelejä olla! :)
TIGGER suunnitteli tuulettimen hankintaa sändyn viereen :) Meillä on sellainen ja kiva se onkin, nimittäin hereillä ollessa. Mutta me on ainakin huomattu että jos on suorassa puhalluksessa tulee helposti pää kipeäksi. Joten meillä mies sitten yleensä sammuttaa sen vekottimen aika nopeasti mun nukkumaan menon jälkeen (käy myöhemmin nukkumaan).
SULINA suunnitteli kertovansa raskaudesta töissä vasta loman jälkeen. Miten muut?? Mulla maha on niin turvonnut että mietin että millainen pallo tämä on lomien jälkeen?! Koska en halua mennä näkyvän mahan kanssa töihin ilman että olisin kertonut esimiehelle, ajattelin kertoa hänelle ennen lomalle lähtöä. Muille kerron sitten vasta lomien jälkeen. Onkohan tämä ihan hölmö suunnitelma kun eka ultra on vasta lomalla? No sydänäänet ainakin kuului...
ALIINAK on lähdössä kunnolla reissun päälle! Oiiiiikein ihanaa matkaa teille!!! Melkeen oon kade, kuulostaa niin mahtavalta tuo seitsemän viikkoa Kanadassa. Nauttikaa sydäntenne pohjasta :)
ZATUn ummetusgalluppiin vielä... Mulla tää vaiva käy aika sietämättömäksi. Olo on kuin potkupallolla kun maha ei toimi ollenkaan ja kipujakin siitä aiheutuu. Ja viheliäiset ilmavaivatkin, huoh. En tiedä minkä tekisi kun mielestäni syön tauotta hedelmiä ja ruisleipääkin menee. Vettä juon niin että koko ajan saa laukata vessassa. Liikuntaa pitäisi ehkä vielä lisätä josko auttaisi. Tänään piti ostaa niitä lakuja joiden joku kehui auttaneen..
Aika pelottavia nuo seulontajutut joita olette kertoneet. Me ei olla puhuttu vielä noista ollenkaan. Ultrissa käydään molemmissa, halutaan nähdä pikkuinen. Mutta eipä niillä tuloksilla kauheasti ole väliä, vauva syntyy jos raskauden vaan suodaan jatkua loppuun saakka :)
No josko lopettelisin tältä illalta, hyvää yötä tammiksille!!
/hilja rv11+0
[color=blue]Chicca [color=violet]*halaa* toivottavasti kaikki on kunnossa bdbdbdbdbd.
[color=blue]Sinda [color=maroon]ei se mitn, kuten muillekkin joilta tuo galluppi oli mennyt ohi " korvien" . Tuntu vaan, että oli pakko mainita asiasta. Nää hormoonit ku hyrrää niin sai mut aatteleen siten ettei mua huomaa täällä kukaan :/ kuulostaapa harvinaisen typerältä ku kirjottaa tän tähän :D nyt jo naurattaa!!
[color=darkviolet]Siis tää on ihan hullua, jos ennustellaan, että tuleva lapsi on sen ja sen verran vammainen ja sitten syntyykin terve lapsi! Olenhan toki kuullut ettei noihin ennusteisiin voi 100% luottaa, mutta silti. Ihan järetöntä.
Huomenna on meno labraan (yököttää ajatuski jo) ja siihen oon kallistunu, että osallistutaan siihen veriseulontaan. Mua varmaan huolettas enempi, jos ei osallistus. Nyt pyörii kaikenlaista muutenki masuasukin tiimoilta mielessä just tuon np-ultran takia, koska kaveri sai tosi huonon uutisen viime vuonna siellä käydessään. Ja tarinalla oli surullinen loppu :`( Ei pitäs miettiä syntyjä syviä, mutta minkäs teet.
).( Voi että mie oisin niin mielellään vaan kotona kuumina päivinä. Tosi rankkaa olla töissä, vaikka teen " vaan" 6 ja puolen tunnin päiviä. Mutta tuota raskasta työtä ei kyllä 8 tuntia jaksaskaa.
Olo on silti ihmeen hyvä ja se huolettaa. Mutta jos ei muuta niin rintavasrustus " uhkeilee" siihen malliin ettei se ihan normaalia oo ;) ja naama on yhä sen näkönen ettei peiliin tee mieli vilkuilla. Pakko iskee meikkivoidetta ja puuteria :/ Oiskohan mitään mikä auttas näihin hormooninäppyihin???????
[color=orange]En nyt muista nimimerkkiä, mutta joka oli allerginen luumuille niin miten olis rusinat [size=4]??
[color=darkviolet][size=2]Zatu ja hahmo 10 (aivan mahtavaa, että kymppi tuli täyteen!)