Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatko usein, ettei edelläsi liiku autoja, mutta takana seuraakin pitkä letka?

Vierailija
23.12.2019 |

Ajatteletko, että näin on turvallisempaa?
Olet väärässä.
Jos et kykyene liikkumaan liikennevirran mukana, niin aiheutat vaaratilanteita koko ajan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-hitaasti-ajavat-kuljettaja…

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kerää jonoa ja jos joku tulee taakse, niin annan tietä

Vierailija
2/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein, kun ajan suurinta sallittua nopeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hitaasti ajava aiheuttaa muissa rattiraivoa ja vaarallisia ohituksia". Eiköhän se syy sitten olekin muualla?

Vierailija
4/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rattiraivo johdu kun omasta päästä. Muita turha syytellä.

Vierailija
5/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mina yleensa olen se joka ajaa rajoitusten mukaisesti ja saikahdan niita motarilla kahdeksaakymppia suhaavia, jotka sitten hyppaavat sielta rekan takaa suoraan mun eteen ohituskaistalle vaikka mun jalkeen tie on tyhja. S**tanan tunarit! 

Vierailija
6/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein, kun ajan suurinta sallittua nopeutta.

Ei niitä liikennemerkkien numeroita pidä ottaa kirjaimellisesti. Tulkitse ne huonon kelin suosituksiksi niin liikenteestä tulee joudtavampaa.

Vierailija
7/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein idiootein on se joka jää siihen jonon toiseksi ja luultavasti roikkuu lähes kontissa kiinni ajatellen ettei minulla ole mikään kiire, mennään nyt tätä vauhtia... Silloin rajoitusten mukaista vauhtia ajavan pitää ohittaa 2 autoa ja se lisää riskejä moninkertaisesti.

Vierailija
8/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein idiootein on se joka jää siihen jonon toiseksi ja luultavasti roikkuu lähes kontissa kiinni ajatellen ettei minulla ole mikään kiire, mennään nyt tätä vauhtia... Silloin rajoitusten mukaista vauhtia ajavan pitää ohittaa 2 autoa ja se lisää riskejä moninkertaisesti.

Tämä, tämä tuhat kertaa!

Jonoa ei tee se joka ajaa hitaasti, vaan se joka jää siihen perään jurruttamaan. Yksi auto ei ole jono, kaksi on.

Vierailija
9/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että joiden ääliöiden on aina pakko "ajaa kiinni", vaikka ajaisin GPS:n mukaan jo suurinta sallittua.

Vierailija
10/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, tämä tuhat kertaa!

Jonoa ei tee se joka ajaa hitaasti, vaan se joka jää siihen perään jurruttamaan. Yksi auto ei ole jono, kaksi on.

Pahimpia k-päitä ovat ne, jotka eivät anna toisena ajavalle mahdollisuutta ohittaa turvallisesti vaan vetävät rattiraivoissaan laittomasti ja vaarallisesti usean auton ohi kerralla. Yleensä Audi.

Vierailija
11/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen, että joiden ääliöiden on aina pakko "ajaa kiinni", vaikka ajaisin GPS:n mukaan jo suurinta sallittua.

Ryhmä luo turvaa, ihminen on lammas.

Vierailija
12/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, tämä tuhat kertaa!

Pahimpia k-päitä ovat ne, jotka eivät anna toisena ajavalle mahdollisuutta ohittaa turvallisesti vaan vetävät rattiraivoissaan laittomasti ja vaarallisesti usean auton ohi kerralla. Yleensä Audi.

Ja minä. Jos ei mitään tapahdu, menen ohi. Ja yllättävän usein ei tapahdu, vaikka tilaisuuksia tulisi.

/8

Vierailija
13/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ensimmäisenä ajava on rekka. Rekkojen pitäisi pysyä poissa yleisiltä teiltä.

Vierailija
14/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, tämä tuhat kertaa!

Usein se johtuu siitä että on ollut jo 2-3 tilaisuutta missä olisi voinut ohittaa turvallisesti, mutta se jonon kakkonen ei jostain syystä ole lähtenyt ohittamaan ja jonon kolmonen kuvittelee ettei se ohitakaan ja tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
15/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan rekan perässä enkä mene ohi koska siinä on turvallista ajaa pimeällä tiellä ja lisäksi säästää bensaa. Audi-miehet saavat ulista siellä takana.

Vierailija
16/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä kiinni ajavat ovat raivostuttavia. Mennyt autokoulussa ohi sellainen asia kuin turvaväli.

Toinen ärsyttävä asia on että liitytään motarille huomattavasti hiljaisempaa vauhtia kuin kanssakulkijat. Estävät takanaolevien kiihdyttämisen ja aiheuttavat äkkijarrutuksia motarilla kun ängetään sitten johonkin väliin liian hiljasta vauhtia.

Vierailija
17/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letka ei ole koskaan ensimmäisen auton vika, vaan toisena olevan auton, joka ei ohita ensimmäistä.

Vierailija
18/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina 5-10 km/h hitaampaa kun rajoitus on. Olen Työteknikko, ja laskenut näin säästäväni vuotuisessa ajossa merkittävän summan polttoaine-ja huoltokuluissa.

Vierailija
19/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hitaasti ajava aiheuttaa muissa rattiraivoa ja vaarallisia ohituksia". Eiköhän se syy sitten olekin muualla?

Ei ole. Sujuva liikenne on se mihin kaikkien on pyrittävä, mutta se on mahdotonta, jos joku ajaa alinopeutta.

Vierailija
20/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letka ei ole koskaan ensimmäisen auton vika, vaan toisena olevan auton, joka ei ohita ensimmäistä.

Kyllä se letka teknisesti on sen hitaammin ajavan aiheuttama toista usein toistetusta latteudesta huolimatta. Ihan samalla tavalla sen letkassa toisena ajavan voi ensin ohittaa.