Sananvapaus Suomessa on mennyttä
...kun ei saa edes keskustella siitä, että osa kansalaisista vastustaa todella jyrkästi näitä Isis-palautuksia.
Todella surullista. Jos talvisodassa taistellut isoisäni ja kotona äitiäni samaan aikaan hoitanut mummoni eläisivät, he olisivat puhtaasti järkyttyneitä. Nykyhallitukselle suuntaviitoittamaa tulevaisuuttako varten kannatti taistella?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä keppihevosena vanhempiasi, koska et tiedä mitä he nykytilanteesta ajattelisivat. Äläkä myöskään jeesustele sananvapaudella sillä todellisuudessa olisit valmis ottamaan sen pois joiltain ihmisryhmiltä.
Tiettyä mielipidettä kantavilta sananvapaus on jo otettu pois. Minusta asioista saa keskustella. Eivät sanat kenenkään henkeä uhkaa.
Muuta sinne unelmavaltioosi Venäjälle jos Suomen sananvapaustilanne ei kelpaa. Hopi hopi.
Muuttaisin mieluummin esimerkiksi Tanskaan. Vaihtoehtoja on paljon.
On hyvä vaan. EU:ssa on vapaa liikkuvuus, eikös olekin mukavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä keppihevosena vanhempiasi, koska et tiedä mitä he nykytilanteesta ajattelisivat. Äläkä myöskään jeesustele sananvapaudella sillä todellisuudessa olisit valmis ottamaan sen pois joiltain ihmisryhmiltä.
Tiettyä mielipidettä kantavilta sananvapaus on jo otettu pois. Minusta asioista saa keskustella. Eivät sanat kenenkään henkeä uhkaa.
Muuta sinne unelmavaltioosi Venäjälle jos Suomen sananvapaustilanne ei kelpaa. Hopi hopi.
Muuttaisin mieluummin esimerkiksi Tanskaan. Vaihtoehtoja on paljon.
Tai Hollantiin tai Kanadaan joista kumpikaan ei ota vastaan terróristeja.
Tervemenoa sitten vain, voi kun olisitte jo matkalla. Saisi joku muu maa sietää tuota vinkumista.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vaikka Unkariin, Puolaan tai Tsekkeihin. Viro olisi puuten hyvä, mutta heidän juomavetensä on juomakelvotonta.
Itse kesällä 2015 mietin ajatusleikkinä Puolaan lähtöä valmistumiseni jälkeen. Nyt joulukuun aikana tämä ajatus on palannut takaisin ja päivä päivältä ajattelen sitä konkreettisemmin. Minä en halua enää kärsiä tätä punavihreää kulttuurihulluutta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vaikka Unkariin, Puolaan tai Tsekkeihin. Viro olisi puuten hyvä, mutta heidän juomavetensä on juomakelvotonta.
Itse kesällä 2015 mietin ajatusleikkinä Puolaan lähtöä valmistumiseni jälkeen. Nyt joulukuun aikana tämä ajatus on palannut takaisin ja päivä päivältä ajattelen sitä konkreettisemmin. Minä en halua enää kärsiä tätä punavihreää kulttuurihulluutta enempää.
Etkö kuitenkaan saa aikaiseksi muuttoa, vaikka mikään ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kuitenkaan saa aikaiseksi muuttoa, vaikka mikään ei estä.
Kokoajan, mm. aloitin taas Puolan kielen ja kulttuurin opiskelun. Pienin askelin parempaan.
Vihervasemmistolaisena minulla on oikeus ja velvollisuus solvata kaikkia muita EU-maita, koska ne eivät noudata oikeusvaltioperiaatetta eikä kansainvälisiä sopimuksia. Lisäksi niillä on väärä arvopohja.
”Sananvapaus on kaventunut - tilanne pahempi kuin 70-luvulla”
Suomessa on näennäisliberaalista suvaitsemattomuutta, sanoo kirjailija
Leena Krohn Ylen haastattelussa.
Täysin samaa mieltä, ei mitään lisättävää.
Heillä on järkeä päässä, mutta kuuma peruna suussa puhuminen kuullostaa liian kamalalta.