Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa tätä nykyistä deittailukulttuuria, että tapaillaan monia yhtäaikaa

Vierailija
22.12.2019 |

ja katsotaan, mihin se johtaa. Itsellä karsiutuu nopeasti muut pois, kun kiinnostun jostakin ja sitten tulen mustasukkaiseksi ajatuksesta, että mies tapailee muitakin. Miten tähän tottuisi ja oppisi ottamaan ilon irti?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla loppuu vietittelykin muiden kanssa siinä vaiheessa, kun yhdestä kiinnostun. Tapailuvaiheessa piilotin koko profiilin. En osaa enkä haluakaan pyörittää montaa yhtä aikaa, mutta kieltämättä on vähän ikävää jos se keneen keskityn toimii toisin.

Vierailija
22/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nykyajan deittailua voi hyvin verrata entisajan tansseissa käymiseen. Silloinkin tanssittiin (ja tutustuttiin) saman illan aikana useiden eri ihmisten kanssa. Eikä niin, että olisi tanssittu koko ilta yhden ja saman kanssa tai ei ainakaan mentäisi uudelleen tanssimaan tyypin kanssa, jos välissä oli tanssittu jonkun muun kanssa. Tansseissa käytiin monta kertaa ennenkuin löytyi se yksi, jonka jälkeen tanssiminen muiden kanssa ei enää kiinnostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa mennä treffeille ellei ole ihastunut tai edes kiinnostunut?

Miten täyspäinen ihminen voi olla ihastunut moneen?

Vierailija
24/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tutustumista. Ihastuminen vaatii tutustumista, jotta ei ihastu mielikuvaan.

Ap

Vierailija
25/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mulla loppuu vietittelykin muiden kanssa siinä vaiheessa, kun yhdestä kiinnostun. Tapailuvaiheessa piilotin koko profiilin. En osaa enkä haluakaan pyörittää montaa yhtä aikaa, mutta kieltämättä on vähän ikävää jos se keneen keskityn toimii toisin.

Samoin ja minulle tulee huono omatunto muista miehistä, vaikka se on ihan sallitua. Nyt opettelen asiaa. Olen kiinnostunut yhdestä miehestä, yhden kanssa minulla on seksisuhde, jonka lopetan, jos juttu etenee kiinnostavan kanssa. Annan myös itselleni luvan käydä muidenkin kanssa treffeillä, jos tulee vastaan sellaisia, joihin haluan tutustua. Ei se helppoa silti ole.

Ap

Vierailija
26/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyajan deittailua voi hyvin verrata entisajan tansseissa käymiseen. Silloinkin tanssittiin (ja tutustuttiin) saman illan aikana useiden eri ihmisten kanssa. Eikä niin, että olisi tanssittu koko ilta yhden ja saman kanssa tai ei ainakaan mentäisi uudelleen tanssimaan tyypin kanssa, jos välissä oli tanssittu jonkun muun kanssa. Tansseissa käytiin monta kertaa ennenkuin löytyi se yksi, jonka jälkeen tanssiminen muiden kanssa ei enää kiinnostanut. 

Aika hyvä vertaus, tuostahan siinä on kyse.

Sehän toimii juuri oikein noin niin kuin ap kuvaili, ongelma on vain siinä että pitäisi löytää se vastapari joka kokee yhtäaikaa sinun kanssasi sen, että muut jäävät pois ja sitten se pari syntyy. Jos minä kokisin että olen löytänyt etsimäni, mutta nainen jatkaisi vielä tapailua, en kyllä sitä naista enää ottaisi tosissani vaan toteaisin että pakko jatkaa vielä katselua. Jos meillä kuitenkin seksi olisi kivaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
27/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se olla joillekin noin vaikeaa? Treffailu on sallittuavaikka kenenkä kanssa jos ei aduta Irakissa, muttajos kiinnostuu jostakusta niin tietysti vain yhdestä kerrallaan. Olen toki törmännyt naispuolisiin säätäjiin joka on vaikuttanut mielikuviini äö 80 lähäreistä, anteeksi jos jotakuta loukkasin mutta kokemukset puhuu puolestaan. Keskityn sivistyneisiin ja mielellään kristillisen etiikan mukaisesti (ei kihkoileviin) eläviin akateemisiin kaupunkilaisiin, joille nämä asiat ovat itsestään selviä.

Vierailija
28/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka noudattaa nykyisiä deittailu menetelmiä, ansaitsee jäädä yksin. Koko touhusta jätetään toisen ihmisen kunnioittaminen kokonaan pois.

Vierailija
29/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän toimii juuri oikein noin niin kuin ap kuvaili, ongelma on vain siinä että pitäisi löytää se vastapari joka kokee yhtäaikaa sinun kanssasi sen, että muut jäävät pois ja sitten se pari syntyy. Jos minä kokisin että olen löytänyt etsimäni, mutta nainen jatkaisi vielä tapailua, en kyllä sitä naista enää ottaisi tosissani vaan toteaisin että pakko jatkaa vielä katselua. Jos meillä kuitenkin seksi olisi kivaa, niin mikäs siinä.

Samanlaista se oli tansseissa käymisen aikaankin. Itse saattoi olla jo ihastunut, mutta toinen ei. Tällaisissa tilanteissa ei välttämättä huvittanut tanssia kenenkään kanssa tai ei lähteä vähään aikaan edes tansseihin ollenkaan, mutta kun oli unohtanut ihastuksensa, jatkoi taas. 

Vierailija
30/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tanssivertaus on hyvä. Aika vain on muuttunut mutta periaate on sama. Haluaisin saavuttaa tuon sinun kolmen viimeisen rivin ajatusmallin. Elämä olisi helpompaa ja rennompaa niin.

Ap

Vierailija
31/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin näin kannattaa toimia. Ei siinä hajota kuin itsensä jos jatkaa sellaisen kanssa, joka ei selvästikään ole yhtä vakavissaan kanssasi kuin sinä hänen.

Vierailija
32/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanot, että sinulla karsiutuu muut nopeasti pois kun kiinnostut yhdestä. Niin se menee. Myös miehillä. Jos mies kiinnostuu, muut jää. Jos muut ei jää, sitä ei kiinnosta riittävästi. Sitten se on susta kiinni, jatkatko sinä tällaisen tapailemista ja odotat sitä, syttyykö riittävä kiinnostus. Joko se voi syttyä suhun tai sit johonkin muuhun. Toisaalta samaan aikaan joku mies saattaa syttyä susta mutta sä et siitä, joten sä et karsi niitä muita pois.

Tätä tää on. Molemminpuolista kiinnostusta odotellessa.

Ei ole näin. Ennen tiesi, että jos juttu etenee fyysiseksi, ns. kunnolliset miehet automaattisesti siirtyi silloin seurusteluvaiheeseen. Nykyään taas odotetaan jotain ihmeellistä suurta tunnetta.

Vierailija
33/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanot, että sinulla karsiutuu muut nopeasti pois kun kiinnostut yhdestä. Niin se menee. Myös miehillä. Jos mies kiinnostuu, muut jää. Jos muut ei jää, sitä ei kiinnosta riittävästi. Sitten se on susta kiinni, jatkatko sinä tällaisen tapailemista ja odotat sitä, syttyykö riittävä kiinnostus. Joko se voi syttyä suhun tai sit johonkin muuhun. Toisaalta samaan aikaan joku mies saattaa syttyä susta mutta sä et siitä, joten sä et karsi niitä muita pois.

Tätä tää on. Molemminpuolista kiinnostusta odotellessa.

Ei ole näin. Ennen tiesi, että jos juttu etenee fyysiseksi, ns. kunnolliset miehet automaattisesti siirtyi silloin seurusteluvaiheeseen. Nykyään taas odotetaan jotain ihmeellistä suurta tunnetta.

No totta hitossa odotan suurta tunnetta. En minä ala seurustella kenenkään ”kivan ja hyvän miehen” kanssa.

Vierailija
34/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tehneet niin jo pitkään....Eli siis, montaa naista deittailevat yhtäaikaa, eli pitävät useita kierroksessa ,kunnes löytävät parhaan, tai tähtäävät johonkin tiettyyn naiseen, mutta tämä ei ole vara tapaus, joten pitävät varalla useita, jotta eivät jäisi "ilman"

Meidän naistenkin pitäisi alkaa harrastamaan samaa, miksi ottaa miehiä vakavasti, eli ihastus tai rakastua ennenkuin mies on ns varma Nakki, jos silloinkaan, niin pysyypä järki pelissä

Ai miehet? kyllä tuo on enemmän naisten juttu.

Vierailija
35/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan makeilevat että heillä on Tinderissä jopa satoja mätsejä ja kymmeniä keskusteluja ja sitten myös useita tapaamisia. Ei mulla kyllä riittäisi aika ja energia. Tosin täytyy myöntää että nuorena deittasin itsekin useampia yhtäaikaa ja ihan ennen Tinderiä. Baaripokia.

Vierailija
36/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillähän on tarkoitus tutustua, ihastus tulee vasta tutustumisen jälkeen, jos on tullakseen.

Vierailija
37/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pervot ja pettäjät tekee tuota.

Sekä ulospäin suuntautuneet, elämänmyönteiset, helposti lähestyttävät, avarakatseiset ja avoimet naiset.

Vierailija
38/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kuvittelin, että moniajo koskee vain sitoutumiskammoisia pelimiehiä. Mutta ilmeisesti se nykyään onkin enemmän sääntö kuin poikkeus. Itseä tuo ei kiinnosta, ja kiinnostus loppuisi hyvin pian jos ihastus osoittautuisi sarjadeittaajaksi.

Vierailija
39/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kuvittelin, että moniajo koskee vain sitoutumiskammoisia pelimiehiä. Mutta ilmeisesti se nykyään onkin enemmän sääntö kuin poikkeus. Itseä tuo ei kiinnosta, ja kiinnostus loppuisi hyvin pian jos ihastus osoittautuisi sarjadeittaajaksi.

Miksi sitoutua jos saa uutta pesää monta kertaa viikossa?

Vierailija
40/55 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suljen muut pois siinä vaiheessa kun ollaan käyty se keskustelu, että sovitaan olla exclusive.