Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)

Vierailija
22.12.2019 |

Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.

Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"

Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Palstan kiltti mies suostuisi varmaan murskaamaan vasemman kiveksensä vasaralla siitä hyvästä jos saisi edes kerran elämässään pitää naista kädestä.

Palstan kilttiksellä ei ole varaa. Siitähän tässä on kyse! Koo kun lähtisi tuossa naapurissa käymään niin saisi heti vaan vissiin tilin saldo estää.

Vierailija
142/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiii!!! Mä repsahdin nauruun jo tuosta "hyi" jutusta... Sitten tuo "pillu2" Kaikki myötätuntoni teille, en vaan meinannut ensin uskoa, että joku on noin typerys.... mutta onhan niitä. Ja heitähän riittää, typeryksiä siis.

APlle voimahali jne. Sussa ei ole mitään vikaa, ei varmasti ole. Se vikanen on siellä miehessä. Törkeetä toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos itseäsi kiusata aiot, niin siitä vaan.

Jätkällä voi olla ihan oma läppä. Millaista läppää muuten heittää.

Huumoria on hyvää ja huonoa. Ehkäpä kirjoitat omaan puhelimeesi tämän tyypin kohdalle: dorka. Kokeile.

Sinä samaistat, että kaikki. Ei ei ei.

Olet just hyvä.

Vierailija
144/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän miehestä kuin sinusta. Olipa nolo äijä. Vai poikanen.

Vierailija
145/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi varmaan pelkkää seksiä. Jos joku ei pidä sinusta, niin joku toinen pitää, varmasti kaikilla näin. Se näkyy mitä toinen ajattelee lopulta, vaikka ei sano, jotkut sanovat. Sen vuoksi ei kannata menettää itsetuntoa nuorempana, se palaa ainakin takaisin. Ikävää että kulutti aikaasi hukkaan.

Vierailija
146/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tietää, että olin vuokralaiseni puhelimessa nimellä "idiootti". Se vuokrasuhde loppui siihen.

Vierailija
147/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Jaajaa, varmaan aika paljon siitä naisvihasta johtuu siitä ettei kelpaa omantasosillekaan naisille.

Vierailija
148/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseekohan hengityksesi? Joku tällainen normaali mutta kuitenkin luontaista inhoreaktiota aiheuttava.

Alapeukuista päätellen hengitys ei voi haista.

Vierailija
149/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.

Naisille se on eri asia, koska he saavat koska vain niin halutessaan seksiä korkeatasoisilta miehiltä. Tarvitsee vain ladata tinder ja valkata sieltä.

Miehen on pakko ottaa se vähä mitä hän saa, tai sitten olla kokonaan ilman.

Luultavasti nainen ei kokonaan ollut hyi, vaan hänellä oli ehkä pesemättömät hiukset tai jotain.

No minua ei mikään satunnaisseksi ilman tunteita kiinnosta YHTÄÄN. On aivan sama, vaikka sitä olisi tarjolla joka tuutista, koska se on ajatuksenakin vastenmielistä. Minä harrastan seksiä vain parisuhteessa tai sitten olen ilman, kuten nyt jo kolmatta vuotta. Elän arvojeni mukaan.

Respect 🙂❤️

M

Vierailija
150/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI on virallinen lyhennys sanoista High-Yield Investment. Eli ihan korkeatuottoinen sijoitus olet hänen mielestään.

Vierailija
151/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin erään kollin puhelimessa nimellä "pa no". No oltiin nuoria ja meillä tosiaan oli pelkkää tuota joten en edes loukkaantunut vaan naureskelin. Nykyään suuttuisin.

Eräs tuttu mies on tallentanut eksänsän nimellä "Älä vastaa".

Näitä riittää. Miehet ovat niin lapsellisia.

Vierailija
152/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet ja pojankolpit ei kaikki osaa käyttäytyä. Ennen oli herrasmiehiä.

Vierailija
153/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI on virallinen lyhennys sanoista High-Yield Investment. Eli ihan korkeatuottoinen sijoitus olet hänen mielestään.

Tuskinpa kyseessä oli noin älykästä miestä. Kyllä se semmoselle on ihan suomalainen sana.

Vierailija
154/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖköttävä mies. Vika ei ole sinussa vaan hänessä. Älä nyt ainakaan tapaa sitä enää ikinä!

Vierailija
155/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.

Voi olla mahdollista että ap oli parasta jota oli saatavilla.

Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.

Syyhän on siinä, että nämä "lukemattomat" miehet ovat naisten puhelimissa itse usein lempinimellä "hyi saatana".  Heitä yhdistää se, että ovat paitsi hivenen yksinkertaisia, heillä on myös aivan karmea naiskuva. 

Naisen kohdalla se on siis ok nimetä noin? Tämä mua tällä palstalla risoo. Mies on suunnilleen sairas, jos tekee näin, mutta nainen taas saa haukkua miehiä miten lystää.

Vierailija
156/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.

Et kai kysy tosissasi, pil.ua vailla. Otetaan muutama paukku, niin susirumakin kelpaa.

Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.

Minä olen naisena harrastanut useiden mielestäni rumien miesten kanssa seksiä, humalassa kylläkin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
157/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin erään kollin puhelimessa nimellä "pa no". No oltiin nuoria ja meillä tosiaan oli pelkkää tuota joten en edes loukkaantunut vaan naureskelin. Nykyään suuttuisin.

Eräs tuttu mies on tallentanut eksänsän nimellä "Älä vastaa".

Näitä riittää. Miehet ovat niin lapsellisia.

Mutta sitten joku Kumman kaa -sarja on naisten mielestä niin hauska, missä miehet on laitettu älä vastaa -osastoille ja vastaaville. Mistä tiedät, mitä tuossa parisuhteessa on taustalla ja voisiko siihen olla joku syy, miksi on älä vastaa -nimellä? Mäkin voisin nimetä eksäni noin, jos vaikka soittelisi jatkuvasti tai spämmäisi koko ajan viesteillä tai olisi ollut väkivaltainen.

Vierailija
158/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, vaan ole tyytyväinen, että miehen idioottimaisuus paljastui näin nopeasti. Ei kannata tuhlata aikaa typeryksiin, eikä varsinkaan alkaa luulemaan, että itsessä olisi jotain vikaa. 

Itse etsin aikoinaan seksiseuraa ja löysinkin muutaman, joiden kanssa oli ihan kivaa. Erään tyypin kanssa seksitreffit meni ihan kohtalaisesti, vaikka mieltymyksemme olikin vähän erilaiset. Juttelin saman miehen kanssa chatissa sen jälkeen, eikä hän tunnistanut minua ja siinä jutellessa paljastui, että olin kuulemma ollut jotenkin kummallinen hänen mielestään. Tämän jälkeen tyyppi viestitteli minulle vielä useaan otteeseen, kehui ja olisi halunnut tavata taas seksin merkeissä. Enpä lämmennyt enää. Sai jäädä yksikseen ihmettelemään, mikä tähän mahtoi olla syynä. 

Vierailija
159/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin osaa ihan samalla lailla. Eräs nainen jonka kanssa oli jotain säätöä ei ilmeisesti pitänyt äänestäni ja oli tallentanut numeroni pilkkaavalla tavalla erään eläimen nimellä.

Vierailija
160/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä nuo miehet jotka harrastavat seksiä vastenmielisenä pitämänsä tyypin kanssa. Oma käsikin on keksitty. 

Olenko mäkin sun mielestä säälittävä, kun olen harrastanut mielestäni rumien miesten kanssa seksiä humalassa? Ainiin, mutta naisilta täällä siedetään enemmän kuin miehiltä, joten tää ei kai koske mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme