Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)
Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.
Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"
Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?
Kommentit (202)
Voiko tää olla joku lyhenne? Mun exän puhelimessa olin PYH. En miettinyt sitä enempää mutta kuulin sattumalta, että se tarkoittaa PENIS YSTÄVÄLLISET HUULET. Joo ei oltu pari pitkään, oli muutakin vikaa kaverissa, mutta jos on keskenkasvuinen dorka, vois laittaa jonkun lyhenteen.
Mietin vaan mistä HYI vois olla lyhenne...Tai sitten se on englantia.
Vierailija kirjoitti:
Siis tälläiset miehet on juuri kaikkien naisten makuun, saatte juuri sitä mitä tilaatte! Mä nauran teille, ihan oikein! Haahaa! Mitä enemmän mies halveksii naisia, sitä enemmän ne sitä pildeä teiltä saa. Turhaa yhtään kitisette!
Miksi ihmeessä naurat minulle, naiselle, joka on onnellisessa parisuhteessa hyvän miehen kanssa? En minä ainakaan kitise yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.
Minusta tuo on hauska! Voisin itsekin käyttää tuollaista.
Ehkä hän alussa vähän kuulostelee mikä olet naisiasi ja on laittanut nimen itselleen vain läpällä. Jos tykästyy kunnolla, vaihtaa nimen sopivampaan. En tuomitsisi heti epäkunnioittavaksi sinua kohtaan. Toisilla meillä on vain erilainen huumori.
Tiedän: alapekkuja satelee, mutta eipä ihminen tarvitse kumppanikseen kuin yhden jonka kanssa huumorikin kohtaa.
Ja vielä: jos on tapaillut useita samannimisiä, niin voi olla hyväkin keksiä jotain "lempinimiä" sekoittamisen välttämiseksi. Esim. itse olen tapaillut kuutta eri Satua mikä nyt sattuu olemaan hämmästyttävän yleinen nimi ikäluokassani meillä päin. Yhteensä niitä treffikumppaneita on ollut ehkä tusinan verran.
No mites, jos vaikka tallentaisit Satujen nimet puhelimeesi " etunimi sukunimi ", niin muistaisit kuka on kuka? Vai eikö ihmiset enää kerro toisilleen koko nimiään? Vai etkö muista kuka oli "Satu Lehtinen" "Satu Virtanen" "Satu Kärkkö" ilman, että tarvitsee laittaa vielä joku tunniste tyyliin "punapää, pisamat, paksut nilkat jne.."?
Outoa touhua... Minä kyllä muistan henkilöt nimiensä perusteella, joten ei tarvitse laittaa lempinimiä, ei ainakaan halventavia sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis tälläiset miehet on juuri kaikkien naisten makuun, saatte juuri sitä mitä tilaatte! Mä nauran teille, ihan oikein! Haahaa! Mitä enemmän mies halveksii naisia, sitä enemmän ne sitä pildeä teiltä saa. Turhaa yhtään kitisette!
Nämä ovat niitä miehiä joihin ei kosketa pitkällä tikullakaan. Harmittaa ap:n puolesta että mies on ollut ilmeisen taitava näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ollut tapaamasi mies, olisin kertonut sen tarkoittavan hyvin ystävällistä ihanaa. Olisi mennyt sinuun täydestä.
Vastauksesi kertoo sinusta paljon. Harrastatko muuten useinkin ihmisten vedättämistä?
Vitut kertoo. Kuinka pöljä pitää ihmisen olla, että kuvittelee yhden tuollaisen virkkeen perusteella tietävänsä paljon anonyymistä henkilöstä? Yhtä hyvin voisin sinun viestisi pohjalta väittää sinun olevan parantumaton tosikko. Kuten varmaan oletkin.
Jos kommenttisi oli huumoria (mitä jaksan epäillä) niin siinä tapauksessa se kertoo ainakin huumorintajusi laadusta. Ehkä olen tosikko kun ajattelen että on asioita joista voi vitsailla ja sitten on asioita joista ei.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä sun miettiä miksi olet hyi?
Ehkä olet joku yök kuuluisuus omalla paikkakunnallasi jo ja se kulkee miesten kesken reaktiona tuo Hyi.?
Sen jälkeen kun olet vARMISTANUT ettei se johtunut sinusta niin puhu miehen kanssa asia läpi kun kerran vaivaa. Loukkaavahan se oli. Jokatapauksessa.
jäin miettimään että anoitko sen panna itseäsi treffeillä?
otiko suihinkin vielä niinkuin nupiksi
jospa se nimi tuli hyvin yksinkertainen ihastus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.
Naisille se on eri asia, koska he saavat koska vain niin halutessaan seksiä korkeatasoisilta miehiltä. Tarvitsee vain ladata tinder ja valkata sieltä.
Miehen on pakko ottaa se vähä mitä hän saa, tai sitten olla kokonaan ilman.
Luultavasti nainen ei kokonaan ollut hyi, vaan hänellä oli ehkä pesemättömät hiukset tai jotain.
Luuleeko miehet ettei osa naisista huomaa olevansa laastareita? Mä meinaa huomaan heti. Pari kertaa olen keskeyttänyt aktin ja pyytänyt miestä poistumaan. Mennyt ovesta lähdettyään saman tien estolle.
Huomaat heti, mutta menet silti sänkyyn asti?
Tuollaiset miehet ne kyllä pääsee treffeille, itsellä jää haaveeksi.
M37
Kuulostaa ihan yläasteikäisen touhulta. Et menetä mitään miehessä. Jätä omaan arvottomuuteensa ja etsi aikuisempi mies joka kunnioittaa erilaisia ihmisiä eikä käytä ketään hyväkseen. Olisin itse loukkaantunut ja tuntuisi hyväksi käytetyltä jos olisin ollut sinä. En usko että sinussa mitään vikaa ole kun olet miehelle kelvannut mutta miehen päässä taitaa olla aika iso aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.
Naisille se on eri asia, koska he saavat koska vain niin halutessaan seksiä korkeatasoisilta miehiltä. Tarvitsee vain ladata tinder ja valkata sieltä.
Miehen on pakko ottaa se vähä mitä hän saa, tai sitten olla kokonaan ilman.
Luultavasti nainen ei kokonaan ollut hyi, vaan hänellä oli ehkä pesemättömät hiukset tai jotain.
Luuleeko miehet ettei osa naisista huomaa olevansa laastareita? Mä meinaa huomaan heti. Pari kertaa olen keskeyttänyt aktin ja pyytänyt miestä poistumaan. Mennyt ovesta lähdettyään saman tien estolle.
Huomaat heti, mutta menet silti sänkyyn asti?
Kai tuollaista miestä saa vedättää? Huomasit varmaan noiden löytyneen aika pian oven ulkopuolelta.
Tää on varmasti sellainen y l i la u d alla naisia tyyliin 2/5 arvosteleva luuseri joka kuvittelee olevansa 5/5.
Useilla miehillä ei muutenkaan ole mitään käsitystä siitä mitä luonnollinen tarkoittaa. On varmaan joku instapyllistelijöitä tirkistelevä joka kuvittelee että #nomakeup tarkoittaa että nainen näyttää samalta ilman meikkiä livenä kuin instan filtteteiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
M37
Jos muistan oikein olet sama tyyppi joka sanoi mieluiten odottavansa sitä oikeaa etkä siksi halua lähteä käymään ulkomailla. Onko tällä asialla sittenkin kiire?
Munkin puhelimessa oli mies aluksi nimellä hyi v****. No oltiin sit kuitenkin yhdessä 12 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Jos muistan oikein olet sama tyyppi joka sanoi mieluiten odottavansa sitä oikeaa etkä siksi halua lähteä käymään ulkomailla. Onko tällä asialla sittenkin kiire?
Joku eri M37 kyseessä kuin minä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Munkin puhelimessa oli mies aluksi nimellä hyi v****. No oltiin sit kuitenkin yhdessä 12 vuotta :D
Miksi ihmeessä olit nimennyt hänet niin? Etkä esim. hänen omalla nimellään? Kiinnostaa ihan oikeasti, mitä tällaisnen toiminta perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olit nimennyt hänet niin? Etkä esim. hänen omalla nimellään? Kiinnostaa ihan oikeasti, mitä tällaisnen toiminta perustuu.
*mihin tällainen
Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂
Vitut kertoo. Kuinka pöljä pitää ihmisen olla, että kuvittelee yhden tuollaisen virkkeen perusteella tietävänsä paljon anonyymistä henkilöstä? Yhtä hyvin voisin sinun viestisi pohjalta väittää sinun olevan parantumaton tosikko. Kuten varmaan oletkin.