Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)
Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.
Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"
Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?
Kommentit (202)
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka ei vaikuttanut yhtään viihtyvän seurassani, enkä minäkään sitten ollut kiinnostunut hänestä. silti hän pyysi minua uudelleen treffeille ja kävimme brunssilla. Sielläkin miehen käytös oli samanlaista eikä häntä yhtään kiinnostanut minun jutut. Silti hän sanoi, että olisi kiva tavata uudestaan ja lähetti vielä tekstarin jossa ehdotti uutta tapaamista. Mietin, vaan, että oliko mies niin yksinäinen tai pi*llun perään, että hän halusi tavata minut vaikken ollut hänestä edes kiinnostava.
Miten päättelet ettei ollut kiinnostunut?
Kerran kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka ei vaikuttanut yhtään viihtyvän seurassani, enkä minäkään sitten ollut kiinnostunut hänestä. silti hän pyysi minua uudelleen treffeille ja kävimme brunssilla. Sielläkin miehen käytös oli samanlaista eikä häntä yhtään kiinnostanut minun jutut. Silti hän sanoi, että olisi kiva tavata uudestaan ja lähetti vielä tekstarin jossa ehdotti uutta tapaamista. Mietin, vaan, että oliko mies niin yksinäinen tai pi*llun perään, että hän halusi tavata minut vaikken ollut hänestä edes kiinnostava.