Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)

Vierailija
22.12.2019 |

Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.

Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"

Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet ja pojankolpit ei kaikki osaa käyttäytyä. Ennen oli herrasmiehiä.

Mikä on tämä mystinen ennen? Kyllä silloin ennen vanhaankin oli ihan yhtä lailla idiootteja ja k*sipäitä, niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
162/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.

Voi jumankekka....voiko olla totta? Näiden viestien myötä menetän viimeisenkin kunnioitukseni miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu2-mies kyl aikamoinen sankari :D

Vierailija
164/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI on virallinen lyhennys sanoista High-Yield Investment. Eli ihan korkeatuottoinen sijoitus olet hänen mielestään.

Tuskinpa kyseessä oli noin älykästä miestä. Kyllä se semmoselle on ihan suomalainen sana.

Eipä todellakaan mikään miljonääri hedgerahasto finanssialan mies olisi mistääb av mammasta kinnostunut, eli kyllä ap llä on joku naapurin juntti pera jonka harrastukset ovat bisse, penkkiurheilu, panolomat venäjällä ja thaimaassa.

Vierailija
165/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miehet ovat todella lapsellisia ja vastuuttomia ihan yli nelikymppisiksi asti, joten kuvattu käytös ei yllätä.

Vierailija
166/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vähän samaa koettu. Ja vieläpä näennäisesti täysin asiallisten ja kohteliaiden miesten taholta. En ole nähnyt, millä nimellä minut on tallennettu yhteystietoihin, mutta olen ”päässyt” todistamaan miesten välisiä keskusteluja koskien minua. Ehkä naurettavinta oli, kun olin ihan tavallisella työpaikkalounaalla muutaman miehen kanssa ja jälkeenpäin näin, mitä minusta oli WhatsAppin ryhmäkeskustelussa kirjoitettu. Tosi härskejä ja loukkaavia juttuja, vaikka en ollut kumpaankaan mielestäni antanut mitään aihetta.

Elän toivossa, että tällainen on lähinnä nuorten miesten juttu. Nämä miehet olivat noin 25-35-vuotiaita, ap:n tapailukaveri taisi olla alle 30.

Vierailija
167/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetko?

Vierailija
168/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan miehet ovat todella lapsellisia ja vastuuttomia ihan yli nelikymppisiksi asti, joten kuvattu käytös ei yllätä.

Ei naiset tai miehet ole kollektiivisesti vastuussa toisten sukupuolen edustajien tekemistä. Ei tämä eroa juuri heistä, jotka leimaavat koko naissukupuolen muutamien törppöjen takia. Aloittajan kumppanin käytös oli kuvottavaa, mutta se ei tee kaikista miehistä k*sipäitä. Aivan kuten jos kyseessä olisi nainen

Vierailija
169/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, vähän samaa koettu. Ja vieläpä näennäisesti täysin asiallisten ja kohteliaiden miesten taholta. En ole nähnyt, millä nimellä minut on tallennettu yhteystietoihin, mutta olen ”päässyt” todistamaan miesten välisiä keskusteluja koskien minua. Ehkä naurettavinta oli, kun olin ihan tavallisella työpaikkalounaalla muutaman miehen kanssa ja jälkeenpäin näin, mitä minusta oli WhatsAppin ryhmäkeskustelussa kirjoitettu. Tosi härskejä ja loukkaavia juttuja, vaikka en ollut kumpaankaan mielestäni antanut mitään aihetta.

Elän toivossa, että tällainen on lähinnä nuorten miesten juttu. Nämä miehet olivat noin 25-35-vuotiaita, ap:n tapailukaveri taisi olla alle 30.

Oliko joku yksityinen vai työpaikan ryhmächat? Jos jälkimmäinen, tuollainen kävisi jo ahdistelusta.

Tuli muuten mieleen tapaus Brother Christmas ja Janni Hussi.

Vierailija
170/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän miehestä kuin sinusta ap. Todella loukkaavasti kirjoitettu, ei kukaan normaalilla älyllä ja moraalilla varustettu tallenna ihmisiä puhelimeensa tuollaisilla nimillä. Poikkeuksena esim. eroriidat, jossa se ex saattaa hetkellisesti olla puhelimeen tallennettuna nimellä p*skapää...

Miehellä ei selvästi ole mitään kunnioitusta toista ihmistä kohtaan. Unohda. Ja olen varma ettet ole mitenkään hyi, älä edes pohdi sellaista. :)

Vierailija
171/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Jaajaa, varmaan aika paljon siitä naisvihasta johtuu siitä ettei kelpaa omantasosillekaan naisille.

Tasoteorian mukaan kaikki väistämättä kelpaavat omantasoisilleen. Sinä arvioit tasosi väärin.

Oikeassa elämässä ihmiset rakastuvat kehen rakastuvat, eikä se ole asia, mistä voi katkeroitua. Ei rakkautta voi eikä tarvitse pakottaa.

Se, että naisen vapaus valita puolisonsa herättää sinussa vihaa, on syy, miksi on parempi, ettet puolisoa saakaan.

Vierailija
172/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap jatkossa tavata vain emotionaalisesti kehityksessä aikuisen tasolle kasvaneita miehiä. Näitä teinipoika- aikuisia ei tietysti välttämättä tunnista etukäteen, mikä on valitettavaa

Vierailija
173/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI on virallinen lyhennys sanoista High-Yield Investment. Eli ihan korkeatuottoinen sijoitus olet hänen mielestään.

Tuskinpa kyseessä oli noin älykästä miestä. Kyllä se semmoselle on ihan suomalainen sana.

Eipä todellakaan mikään miljonääri hedgerahasto finanssialan mies olisi mistääb av mammasta kinnostunut, eli kyllä ap llä on joku naapurin juntti pera jonka harrastukset ovat bisse, penkkiurheilu, panolomat venäjällä ja thaimaassa.

Voi kuule, se hedgerahasto-finanssimies saattaa hyvinkin harrastaa noita, mitä sanoit ja olla se juntti, ja tavis-pena olla se muuten fiksu. Ei ole ammattiin tai koulutukseen sidottu tuo käytös. Eikö tästä ole esimerkkejä ihan julkisuudessakin ollut viime aikoina, että vaikka on koulutettu ja korkeassa asemassa oleva, niin saattaa käyttäytyä kuten törppö

Vierailija
174/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset tai miehet ole kollektiivisesti vastuussa toisten sukupuolen edustajien tekemistä. Ei tämä eroa juuri heistä, jotka leimaavat koko naissukupuolen muutamien törppöjen takia. Aloittajan kumppanin käytös oli kuvottavaa, mutta se ei tee kaikista miehistä k*sipäitä. Aivan kuten jos kyseessä olisi nainen

Enhän minä mielipidettäni yhden miehen tai ap:n tapaaman törpön perusteella teekään. Näitä on nähty muitakin.

Vierailija
175/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko vähän? Se että sinä olet "hyi" on siis miehen vika vai sinun vika?

Vierailija
176/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli viiskymmentäkin, ei taida ikinä ihmistä tulla.

Vierailija
177/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, se hedgerahasto-finanssimies saattaa hyvinkin harrastaa noita, mitä sanoit ja olla se juntti, ja tavis-pena olla se muuten fiksu. Ei ole ammattiin tai koulutukseen sidottu tuo käytös. Eikö tästä ole esimerkkejä ihan julkisuudessakin ollut viime aikoina, että vaikka on koulutettu ja korkeassa asemassa oleva, niin saattaa käyttäytyä kuten törppö

Voi kuule, kyllä noihin ammatteihin on haastattelut. Ja ei niillä ole aikaa penkkiurheiluun kun työpäivät ovat iltamyöhään, ja niillä on varaa käyttää oman maan luksuseskortteja.

Vierailija
178/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Jaajaa, varmaan aika paljon siitä naisvihasta johtuu siitä ettei kelpaa omantasosillekaan naisille.

Tasoteorian mukaan kaikki väistämättä kelpaavat omantasoisilleen. Sinä arvioit tasosi väärin.

Oikeassa elämässä ihmiset rakastuvat kehen rakastuvat, eikä se ole asia, mistä voi katkeroitua. Ei rakkautta voi eikä tarvitse pakottaa.

Se, että naisen vapaus valita puolisonsa herättää sinussa vihaa, on syy, miksi on parempi, ettet puolisoa saakaan.

Enpä kyllä ole koskaan kuullutkaan että tasoteorian mukaan kaikki kelpaavat omantasosilleen.

Ja kyllä saisin puolison koska tahansa, mutta tarjonta on roskaa. 

Vierailija
179/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eräs mies haukkui kusiaispesäksi ja olin puhelimessa kusiaispesäksi. Ne Miehen kaverit sitten kaikki haukkui mua kusiaispesäksi.

En haissut, kävin suihkussa usein, siistit vaatteet jne. Mut en ole kasvonpiirteiltäni kaunis niin siksi

Vierailija
180/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo pari kuukautta seurustellut yhden kundin kanssa, kun huomasin olevani hänen kännyssään "Tinder-Hanna" (nimi muutettu). Aikamoinen tunnelmantappaja. Lopetinkin sen jutun pian tän jälkeen, tästä ja myös muista syistä johtuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän