Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)

Vierailija
22.12.2019 |

Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.

Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"

Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisten miesten kanssa naiset huolehtivat että ovatkohan riittävän laitettuja ja kauniita. Näitä Tinder-komistuksia palvellaan kuin kuninkaita.

Kun nämä miehet on kokeiltu, on betamiehen vuoro todistaa kaikkien miesten puolesta etteivät he ole sikoja. Tällä miehellä ei ole lupa vaatia naiselta mitään, mutta mieheltä todellakjin vaaditaan.

Tästä syystä miehet haluavat tietää kuinka monta ap:n kuvailemaa pelimiestä naisen historiasta löytyy.

Vierailija
122/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.

Naisille se on eri asia, koska he saavat koska vain niin halutessaan seksiä korkeatasoisilta miehiltä. Tarvitsee vain ladata tinder ja valkata sieltä.

Miehen on pakko ottaa se vähä mitä hän saa, tai sitten olla kokonaan ilman.

Luultavasti nainen ei kokonaan ollut hyi, vaan hänellä oli ehkä pesemättömät hiukset tai jotain.

Luuleeko miehet ettei osa naisista huomaa olevansa laastareita? Mä meinaa huomaan heti. Pari kertaa olen keskeyttänyt aktin ja pyytänyt miestä poistumaan. Mennyt ovesta lähdettyään saman tien estolle.

Huomaat heti, mutta menet silti sänkyyn asti?

No entä sitten jos menee sänkyyn asti tällaisen miehen kans? Tuon kirjoittanut nainen luultavasti myös halusi seksiä, joten iiiik. Naisetko ei voi harrastaa seksiä tunteitta? Huoh.

Vierailija
124/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut tapaamasi mies, olisin kertonut sen tarkoittavan hyvin ystävällistä ihanaa. Olisi mennyt sinuun täydestä.

Vastauksesi kertoo sinusta paljon. Harrastatko muuten useinkin ihmisten vedättämistä?

Vitut kertoo. Kuinka pöljä pitää ihmisen olla, että kuvittelee yhden tuollaisen virkkeen perusteella tietävänsä paljon anonyymistä henkilöstä? Yhtä hyvin voisin sinun viestisi pohjalta väittää sinun olevan parantumaton tosikko. Kuten varmaan oletkin.

Jos kommenttisi oli huumoria (mitä jaksan epäillä) niin siinä tapauksessa se kertoo ainakin huumorintajusi laadusta. Ehkä olen tosikko kun ajattelen että on asioita joista voi vitsailla ja sitten on asioita joista ei.

Sellaisia asioita ei juurikaan ole, joista ei voisi vitsailla. Nimitykset yhteystiedoissa varsinkaan ei ole mikään tabu-aihe. Muuten kuin ehkä tosikolle.

Vierailija
125/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo huumorintaju? Itse olen ollut parhaan ystäväni puhelimessa iät ja ajat "Paska ihminen, älä vastaa" ja hän minun puhelimessani: "Ärsyttävä paskiainen, kannattaa poistaa". Meillä kaverin kanssa sellasta läpänheittoa :D

Vierailija
126/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin jatkossa tarkistaa millä nimellä olen miesten puhelimessa! Sen verran järkyttäviin tapauksiin on tullut törmättyä.

Vierailija
127/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olisi kiva tietää, millaisia muita nimiä yhteystiedoissa oli.

Homman tarkoitus ei ollut loukata sinua, koska ei ollut tarkoitus, että näet koko juttua. Jos et ole minkään arvoinen, on outoa, että hän viitsi soitella perään. Jotain outoa tässä on.

Onko hänellä paljon kavereita? Kaveriporukassa tyhmyys voi tiivistyä. Äijät ehkä ihailee porukalla jotain leikeltyjä instamuijia. Ja luonnollisempi nainen on turn-off. Tulisi mieleen, että tuo "hyi" oli viesti itselle. Enhän mä voi tuollaisesta kiinnostua, vaikka oikeasti jotain kiinnostusta onkin. Olet ehkä tyyppiä, josta mies ei olisi voinut kuvitella kiinnostuvansa mutta on silti. Sussa on jotain, joka on saanut hänet kuitenkin jatkamaan tapailua.

Jotain tuollaista tulisi mulle tästä mieleen. Jos vielä sattuisi soittamaan, voit antaa puhua ja selittää. Tapailua ei minusta kannata jatkaa, mutta saisit ehkä itse mielenrauhan. Ja ehkä tuo mies oppisi jotain.

Vierailija
128/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.

Seksi mielessä, mikäs muukaan, niin "alentuu sietämään" treffejä ja mielestään vastenmielistä naista, seksin toivossa. Juuri tuon takia miehet on kuvottavan kaksinaamaisia ihmisiä.

Vierailija
129/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino varmaan syynä.

Tai sit vaatteet ei tarpeeksi kalliita, tai joku finni tai kainalohikihaju, jos et käytä hajuvesiä....vaikea arvailla. Naama nyt ei vaan ollu sen mieleen, mutta voi olla vaan sen verran kehittymätön että mies on vielä ns. oman elämänsä sankari, eli kaikki on lapsuudesta lähtien pyörinyt hänen navan ympärillä eikä ole vielä realistunut, näitä hän 2/3-kymppisiä näennäisesti "Menestyneitä" jeppejä on. Kyllä niillä luulot lähtee tossa 4-kymppisenä kun hiukset lähtee ja ihmissuhteet piloilla niin tippuu maan pinnalle.

Vierailija
130/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, että saa sulta römpsää.

Vierailija
131/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on nyt täysin ymmärtänyt väärin mitä "luonnollisen kaunis" tarkoittaa. Se tarkoittaa kaunista. Ei meikitöntä tai vähän meikkiä käyttävää. Ehkä vastakohtana sit sanalle luonnollinen olisi tekokaunis. Mutta oleellinen asia on KAUNIS.

EI meikitön.

Vierailija
132/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Kynnys tutustua kehenkään uuteen mieheen sen kuin nousee nousemistaan. Ja juuri tänään luin uutisen siitä polttomurhaajasta, joka oli tappanut naisen koska kieltäytyi treffeistä.

No todellakin. Just tällaisten takia mitään treffikutsuja ei mielellään ota vastaan. Suoraan kieltäytyminen pelottaa, ei koskaan tiedä mikä hullu on vastassa.

Mitä siinä päivittelet, tuossa tapauksessa reaktio on ollut aivan oikea ja toimenpide oikeassa suhteessa rikokseen. Ei kannattaisi olla änkyrä, niin ei kävisi noin : D

Vierailija
133/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepajee. On teillä mammoilla sitten hienot miehet mutta se palstan killttimies ei vieläkään kelpaa teille vaikka se kohtelisi teitä kuin kedon kauneinta kukkaa? 😂

Jep jep, katkerat naisvihaajat yleensä kohtelevatkin naisia kuin kukkasia...

Palstan kiltti mies suostuisi varmaan murskaamaan vasemman kiveksensä vasaralla siitä hyvästä jos saisi edes kerran elämässään pitää naista kädestä.

Vierailija
134/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia mies ei sanonut että tuo on lyhenne  sanoista hauska, ystävällinen, ihana?

Vierailija
135/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ylipaino varmaan syynä.

Tai sit vaatteet ei tarpeeksi kalliita, tai joku finni tai kainalohikihaju, jos et käytä hajuvesiä....vaikea arvailla. Naama nyt ei vaan ollu sen mieleen, mutta voi olla vaan sen verran kehittymätön että mies on vielä ns. oman elämänsä sankari, eli kaikki on lapsuudesta lähtien pyörinyt hänen navan ympärillä eikä ole vielä realistunut, näitä hän 2/3-kymppisiä näennäisesti "Menestyneitä" jeppejä on. Kyllä niillä luulot lähtee tossa 4-kymppisenä kun hiukset lähtee ja ihmissuhteet piloilla niin tippuu maan pinnalle.

Eli kun ottaa vakituisen naisen riesakseen viimeistään nelikymppisenä, on suojattu piloille menneiltä sosiaalisilta suhteilta? Täällä nainen karkoitti ensi töikseen kaikki entisen elämäni (kala/mettä-)kaverit, osan kanssa penskasta asti kavereita. Ja ihmettelee kun mies ei halua lähteä hänen kanssaan mihinkään, hänen hyväksymiin piireihin. Joiden kanssa minulla ei ole koskaan ollut mitään yhteistä.

Vierailija
136/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, mikä mies! Eipä ole ihme, ettei tyypille ole puolisoa löytynyt. Minusta nimenomaan miehissä on jonkun verran näitä tällaisia ihmeellisiä tyyppejä, jotka katsovat ja arvioivat naisia niin kuin olisivat itse jotakin mielettömiä saaliita ja uskomattomia komistuksia.

Valittavat, kuinka naista ei löydy, mutta suhteellisen tavallisen näköisinä ja muutenkin tavallisina miehinä kuvittelevat, että jostain tippuisi syliin suomenruotsalainen, akateeminen, mallinmitoissa oleva nainen, joka näyttäisi "luonnollisen kauniilta" missien tyyliin.

Jessus. Toivottavasti mies on löytänyt tämän ketjun ja katsoo sitten itseään peiliin, minkälainen oksetusyökötyshirvititysihminen on sekä sisäisesti että ulkoisesti. 

Vierailija
137/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.

Naisille se on eri asia, koska he saavat koska vain niin halutessaan seksiä korkeatasoisilta miehiltä. Tarvitsee vain ladata tinder ja valkata sieltä.

Miehen on pakko ottaa se vähä mitä hän saa, tai sitten olla kokonaan ilman.

Luultavasti nainen ei kokonaan ollut hyi, vaan hänellä oli ehkä pesemättömät hiukset tai jotain.

Luuleeko miehet ettei osa naisista huomaa olevansa laastareita? Mä meinaa huomaan heti. Pari kertaa olen keskeyttänyt aktin ja pyytänyt miestä poistumaan. Mennyt ovesta lähdettyään saman tien estolle.

Huomaat heti, mutta menet silti sänkyyn asti?

No entä sitten jos menee sänkyyn asti tällaisen miehen kans? Tuon kirjoittanut nainen luultavasti myös halusi seksiä, joten iiiik. Naisetko ei voi harrastaa seksiä tunteitta? Huoh.

Kaikilla ihmisillä on kyky olla tunnevammaisia, naisilla myös :/ Jos pystyy blokkaamaan tunteet seksistä, se kertoo jo aikamoisesta tunteiden kylmettämisestä. Jos se tuntuu normaalilta, suorittaa seksiä ilman tunteita, niin aikamoisen surullinen elämä edessä. Oli sitten mies tai nainen.

nim.merk. seksiä vain tunteiden kera kiitos <3

Vierailija
138/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ylipaino varmaan syynä.

Eli kun ottaa vakituisen naisen riesakseen viimeistään nelikymppisenä, on suojattu piloille menneiltä sosiaalisilta suhteilta? Täällä nainen karkoitti ensi töikseen kaikki entisen elämäni (kala/mettä-)kaverit, osan kanssa penskasta asti kavereita. Ja ihmettelee kun mies ei halua lähteä hänen kanssaan mihinkään, hänen hyväksymiin piireihin. Joiden kanssa minulla ei ole koskaan ollut mitään yhteistä.

Millainen mies suostuu tällaiseen naisen pompotukseen? Minusta tossukka, ei mies ollenkaan =( 

Voi kun te miespuoliset löytäisitte todellisen miehuutenne, ettekä tanssisi naisen pillin mukaan syystä että luulette että sitä nainen oikeasti haluaa, ja pelkäätte että jättää, jo ette tanssi.

Rakkaudessa ei ole pelkoa, sanoo jo Raamattukin <3 Olkaa siis sitä, miksi Jumala teidät loi: miehekkäiksi ja vastuullisiksi ja rehellisiksi ja oikeudenmukaisiksi perheen päiksi!

Vierailija
139/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä mies! Eipä ole ihme, ettei tyypille ole puolisoa löytynyt. Minusta nimenomaan miehissä on jonkun verran näitä tällaisia ihmeellisiä tyyppejä, jotka katsovat ja arvioivat naisia niin kuin olisivat itse jotakin mielettömiä saaliita ja uskomattomia komistuksia.

Valittavat, kuinka naista ei löydy, mutta suhteellisen tavallisen näköisinä ja muutenkin tavallisina miehinä kuvittelevat, että jostain tippuisi syliin suomenruotsalainen, akateeminen, mallinmitoissa oleva nainen, joka näyttäisi "luonnollisen kauniilta" missien tyyliin.

Jessus. Toivottavasti mies on löytänyt tämän ketjun ja katsoo sitten itseään peiliin, minkälainen oksetusyökötyshirvititysihminen on sekä sisäisesti että ulkoisesti. 

Ymmärrettävästi haluaisit rationalisoida että kyseessä on joku tällä palstalla tai y.lilaudalla roikkuvista rumista ja kaljamahaisista peräkammarinpojista (joihin et itse koskisi pitkällä tikullakaan).

Totuus nyt kuitenkin on että siinä vaiheessa kun miehellä on puhelimessaan "hyi"-niminen varapano tai p.illu1 ja p.illu2, kyseessä on juurikin yksi niistä komeista, itsevarmoista ja karismaattisista ihanista miehistä. Ellei olisi, ei saisi panoja.

Vierailija
140/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisten miesten kanssa naiset huolehtivat että ovatkohan riittävän laitettuja ja kauniita. Näitä Tinder-komistuksia palvellaan kuin kuninkaita.

Kun nämä miehet on kokeiltu, on betamiehen vuoro todistaa kaikkien miesten puolesta etteivät he ole sikoja. Tällä miehellä ei ole lupa vaatia naiselta mitään, mutta mieheltä todellakjin vaaditaan.

Tästä syystä miehet haluavat tietää kuinka monta ap:n kuvailemaa pelimiestä naisen historiasta löytyy.

Mikä tällaisia miehiä pidättelee täällä Suomessa? Vietnam on katolilainen maa, samoin Puola, Malta, osittain Irlanti. Espanjassakin taitaa olla joten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän