Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)

Vierailija
22.12.2019 |

Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.

Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"

Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä mitään treffejä ole:)

Vierailija
182/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*llu3 kirjoitti:

Pillu2-mies kyl aikamoinen sankari :D

Joskus voi leikkisästi nimetä naisia, joita ei vielä kunnolla tunne. Itsekin nimesin puhelimeen yhden naisen nimen sijasta nimellä "baari X:n isokannu", koska puhelimessa oli muita samannimisiä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se äijä mitään fyysistä on tarkoittanut. Jostain syystä sinussa on vain piirteitä, joista hän ei pidä. Jos nainen on liian vahva, on sekin miehelle raskas haaste.

Tulitteko muuten juttuun? Jos ette, niin silloin hän ei ole pitänyt esimerkiksi puhetavastasi, ja olet siksi hänen mielestään "hyi". Ja hulluinta voi olla se, että olet jostain asiasta jotain muuta mieltä kuin mitä perpanssit ovat. Ja siitä riittää aihetta, se on aivan varmaa.

Ai niin. Ja voihan se olla, että hän ei ole vain pitänyt hajuvedestäsi, tai deodoranttivalinnastasi. Ihmiset ovat tuoksuherkkiä, ja jokainen meistä haisee jollekin. Ja joskus se tunne on yhtä kuin "hyi", mutta en minä silloin jatkotreffejäkään harkitse.

Vierailija
184/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis tuo lörppäoutie yhy

Vierailija
185/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen nimittelee tai nimeää muita tuommosilla nimityksillä. Ihmisillä on oma nimikin. Käyttäkää sitä. Halveeraamista tuommonen nimittely.

Vierailija
186/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo pari kuukautta seurustellut yhden kundin kanssa, kun huomasin olevani hänen kännyssään "Tinder-Hanna" (nimi muutettu). Aikamoinen tunnelmantappaja. Lopetinkin sen jutun pian tän jälkeen, tästä ja myös muista syistä johtuen.

Tuo nyt ei niin paha, jos samanniminen jo yhteystiedoissa. Silloin olit vielä "Tinder-Hanna".

Toki hieman loukkaavaa, mutta tuskin mies sitä ilkeästi on tarkoittanut.

Vierailija
187/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo pari kuukautta seurustellut yhden kundin kanssa, kun huomasin olevani hänen kännyssään "Tinder-Hanna" (nimi muutettu). Aikamoinen tunnelmantappaja. Lopetinkin sen jutun pian tän jälkeen, tästä ja myös muista syistä johtuen.

Tuo nyt ei niin paha, jos samanniminen jo yhteystiedoissa. Silloin olit vielä "Tinder-Hanna".

Toki hieman loukkaavaa, mutta tuskin mies sitä ilkeästi on tarkoittanut.

On se kumma kun ihmisestä ei voida käyttää oikeaa nimeä. Tinder-Hanna ei ole mikään nimi. Jos jotain pitää laittaa niin Hanna ( ja sulkuihin Tinderistä) Parempi kun ei laita. Kumma jos ihminen ei muista tuttaviaan vaikka ois muutama samanniminenkin.

Vierailija
188/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.

Mullekin kävi niin, että numeroni oli miehen puhelimessa tallennettu nimellä "Pillu". Olin jättänyt miehen jo kaksi vuotta aiemmin (päihteitä, mun arvostelua kesken yhdynnän, että exällään oli pienempi pillu jne. muuta mukavaa). Sitten tämä soitti ja ehdotti uusia treffejä, en ollut kiinnostunut. Mies ihmetteli, kuka nainen oli moisen nimen takana. Saattoihan se keksiä koko nimen kesken puhelun tai sitten ei, mutta olin pöyristynyt ja päiväni meni pilalle. Nyt oon blokannut koko äijän. Tällaisen aarteen ongin aikoinani Happy Pancakesta, enkä ollut pelkän seksisuhteen perään.

Vierailija
189/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.

Voi olla mahdollista että ap oli parasta jota oli saatavilla.

Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.

Sen voi tehdä loukkaamatta kohdetta. Tyytyminen on kyllä korkeilla leveleillä jos on hyi mutta silti tapaillaan. Kannattaisiko tarkistaa ovatko ne oikean halun kohteet yhtään realistisia?

Varmastikaan tarkoitus ei ollut että nainen näkisi millä nimellä hänet on tallennettu puhelimeen. Eli en usko että tarkoitus oli loukata.

Saisiko sinut tallentaa puhelimeen nimellä ällötys?

Vierailija
190/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisten miesten kanssa naiset huolehtivat että ovatkohan riittävän laitettuja ja kauniita. Näitä Tinder-komistuksia palvellaan kuin kuninkaita.

Kun nämä miehet on kokeiltu, on betamiehen vuoro todistaa kaikkien miesten puolesta etteivät he ole sikoja. Tällä miehellä ei ole lupa vaatia naiselta mitään, mutta mieheltä todellakjin vaaditaan.

Tästä syystä miehet haluavat tietää kuinka monta ap:n kuvailemaa pelimiestä naisen historiasta löytyy.

Sinun kaltaisesi miehet eivät ole kilttejä ja normaaleja nähneetkääm. Kuvottava olet.

Vierailija
191/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisten miesten kanssa naiset huolehtivat että ovatkohan riittävän laitettuja ja kauniita. Näitä Tinder-komistuksia palvellaan kuin kuninkaita.

Kun nämä miehet on kokeiltu, on betamiehen vuoro todistaa kaikkien miesten puolesta etteivät he ole sikoja. Tällä miehellä ei ole lupa vaatia naiselta mitään, mutta mieheltä todellakjin vaaditaan.

Tästä syystä miehet haluavat tietää kuinka monta ap:n kuvailemaa pelimiestä naisen historiasta löytyy.

Sinun kaltaisesi miehet eivät ole kilttejä ja normaaleja nähneetkääm. Kuvottava olet.

Jatka sä sit vaan noitten jätkien kaa jotka tallettaa sun numeron tyyliin hyi ja pillu2. Eipä olisi varaa huudella.

192/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kaverin kanssa nimesimme samalla tavalla yhteystiedoissa muutaman ihmisen, mutta se tarkoitti "Herttaisen Ystävällinen Ihminen".

Vierailija
193/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaa laatumammat ja niitten laatumiehet 😂😂🤣😂😂

Niinpä, miksi katsoa yli 3v vanhempaa miestä kun niitä nuoria mallikollejakin on yllinkyllin tarjolla. Ehkä tämä sitten olisi syy siihen.

Vierailija
194/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi puhelimessa todellakin kertoo kaiken suhteestasi ihmiseen.

Ei kerro mitään suhteesta ihmiseen, mutta ihan liikaa puhelimen omistajan persoonasta.

Aivan! Ex-mieheni oli nimennyt kaksi eri puhelintani "paras pillu" ja "laatureikä". Sattuu ja hävettää vieläkin kun ajattelen. Pyysin vaihtamaan esim. "rakas vaimo", muttei se vaan mennyt jakeluun. Nyt hän on jälleen sinkkumarkkinoilla ja kuulemma harkitsee vaimoa Filippiineiltä...

Vierailija
195/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja miehiä te onnistutte löytämään.

Ei ihme että nuoriin miehiin uppoaa pelimiesfantasiat kun itsevarmat k.sipäät kaatavat naisia minkä ehtivät, kun taas hyvin käyttäytyvät miehet ovat naisten silmissä takertuvia koiranpentuja joista ei ole saamaan pikkareita märiksi.

Vierailija
196/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#äläannaidiootille 2019-3000

Vierailija
197/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja miehiä te onnistutte löytämään.

Ei ihme että nuoriin miehiin uppoaa pelimiesfantasiat kun itsevarmat k.sipäät kaatavat naisia minkä ehtivät, kun taas hyvin käyttäytyvät miehet ovat naisten silmissä takertuvia koiranpentuja joista ei ole saamaan pikkareita märiksi.

Teet palveluksen itsellesi juomalla pullollisen Kodin putkimiestä.

Vierailija
198/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin puhelimeen soittelee joskus yksi Mu-lukku. Eikä siis liity mitenkään elimen kokoon tuon soittajan nimi...

Vierailija
199/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli sinua ehkä s eksiin ja muutenkin hätävaraksi, mutta ei sen vakavampaa. Todennäköisesti olisi käynyt niin että yhteydenpito sinuun olisi loppunut kun olisi ollut mielenkiintoisempi kierroksessa, ja alkanut taas kun ei olisi ollut ketään muutakaan.

Vierailija
200/202 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nimesin Tinder misut nimellä ja yhtiö kohtaan Tinder. Mutta on mulla yksi Tinder misu puhelimessa nimellä Jenna HP jossa kirjaimet viittaa hyvään peppuun :) Nyt seurustelen eri naisen kanssa, pitäisi varmaan kontakti poistaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä