Nuorentavat hoidot kasvoille ilman pistoksia? Tehoaako mikään?
Kokemuksia? Esim. kasvoille tehtävästä laserhoidosta, lymfahoidosta tai mistään vastaavasta, auttoiko mitään?
Pistoshoidot kai yleensä tehokkaita, mutta niiden ottaminen vähän hirvittää. Hieman luonnollisemmat keinot sen sijaan kiinnostaisi.
Kommentit (16)
Kollageenia sisäisesti olen miettinyt, voisi kokeilla. Tuntuu että vaikutuksista ei olla yhtä mieltä, toimiiko vai ei.
Laser on toimiva. Katso vaikka googlen kuvahaulla "co2 laser treatment before and after". Hinta on luokkaa 600 eur per hoito (Mehiläinen Helsinki). Yleensä hoitosarjana on kolme hoitoa noin kuukauden välein. Oman maun mukaan jatkohoidot tulevina vuosina (eli uudestaan sama sarja kun siltä tuntuu). Vaatii auringon suojaamisen iholta kesän yli hatuilla ja 50+ SPF aurinkovoiteilla, ihon paksuus kun ohenee väliaikaisesti sen takia. Kaikki ihotyypit ei sovellu laserhoitoon, jonka takia yksi käynti ennen hoitosarjan aloitusta. Hoidon (co2 versio) jälkeen joutuu olemaan sisätiloissa noin 7 vrk ennen kuin iho on palannut normaaliksi (googlen kuvahausta näkee päivä päivältä miten iho paranee tyypillisesti).
Kasvojooga tai kasvojen lihasten vahvistaminen ja rentouttaminen yleensäkin. Toimii oikeasti ja tekee näkyviä tuloksia. Myös kasvoteipit toimivat hyvin.
Olen käyttänyt hyviä päivä- ja yövoiteita koko aikuisikäni ja käytän edelleen, ei ole paljonkaan ryppyjä, vaikka elämä osin ollut hyvinkin raskasta. N76
Sperma naamalla kuulemma myös nuorentaa
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt hyviä päivä- ja yövoiteita koko aikuisikäni ja käytän edelleen, ei ole paljonkaan ryppyjä, vaikka elämä osin ollut hyvinkin raskasta. N76
Ei minua niin rypyt haittaa, mutta se naaman valahtaminen ja täyteläisyyden katoaminen. Ap
Kiitos paljon vastauksista. Lisää saa laittaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kollageeni. Sisäisesti.
Kusetus. Ai että mammat on typeriä kun haksahtavat jonkun honottaja-aleksandrovan oslo skincare "todistukseen". 🤡🤡🤡🤡
Ultraformer on parempi kuin ultatherapy
Mutta joo, ei noilla hoidoilla mitään tehoja juuri ole joten kannattaa käyttää ne kaikki: ultraääni + rf + laser + kuorinta + poly-l + prf + hyalu fillerit.
Varsinkin suomalaisen naisen kohdalla tuo pätee että ihan kaikki apukeinot kehiin. Te kyllä tarvittse niitä.
Ja älkää syökö kuin possut. Kädet pois fazer, sipseistä, sidukasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Sperma naamalla kuulemma myös nuorentaa
Nojoo, eipä nuo bukkake gängbängit afrikan nee kereitten kanssa suomimuijia oo nuorentanut.
Turhamaisuutta, onko ainoa sisältö elämässäsi? Pyri hyviin elämäntapoihin ja perushoida ihoasi. Ihon vanheneminen on luonnollinen asia, ihmisen elämänkaareen kuuluva asia.
T. N 1970
Terve, puhdas mieli.Paljon vettä, unta ja hyvää ruokaa.Ihania läheisiä.
Nätiltä näyttää myös naama.
Mitään piikkejä tai muoveja ei kaunis lahjaksi saatu keho kaipaa.