Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?
Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.
Kommentit (225)
Tilasin autoon kumilistaa myyjan kuvan perusteella. Tuli vika tuote. Heidan valitussivu ei toimi ollenkaan. Eika ollut palautusosoitetta. Rahat kylla kelpasi.
Tama on niita Hyvantekevaisyydelle lahjoitusyrityksia. Jos et aio lahjoittaa rahojasi, EN SUOSITTELE164
Minä googlasin yhtä tuotetta ja sain hakutulokseksi Fruugosta samannäköisen, jossa lukee, että se on merkitön tuote. Alkuperäisen laitteen hinta 500€ ja tuon merkittömän laitteen hinta normaalisti 79€, nyt 16 euroa. Miten voi olla tekninen laite jolla ei ole mitään merkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla juurikin ko. yritys joka on vuotanut luottokorttitietoni vääriin käsiin!! Siis eilen. Ja nyt sitten kortti kuoletettu ja rikosilmoitusta tekemään. Ainakaan itse en enää sieltä tilaa mitään. Siis varmahan en voi olla, missä kortin tiedot on vuodettu, mutta koska luottokorttia en ole juuri muualla käyttänyt, vahva epäilys että tämä liike!
En kyll tilaisi mitään tuolta enkä mistään kiinalaisesta firmasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä googlasin yhtä tuotetta ja sain hakutulokseksi Fruugosta samannäköisen, jossa lukee, että se on merkitön tuote. Alkuperäisen laitteen hinta 500€ ja tuon merkittömän laitteen hinta normaalisti 79€, nyt 16 euroa. Miten voi olla tekninen laite jolla ei ole mitään merkkiä?
Pilipali vehje. En tilaisi
ÄLKÄÄ missään nimessä tilatko kyseisestäpaikasta yhtäänmitään !!!!!
Tilasin tuulettimen 6.2.-24. Ilmoitus tuulettimen lähettämisestä tuli nopeasti. Ei kuulunut mitään yli kuukauteen. Reklamoin ja valmistaja ilmoitti Fruugon kautta tuotteen jääneen tulliin. Sitten luvattiin kiireellä lähettää uusi. Taaskaan ei kuulu mitään yli kuukauteen. Nyt edes reklamaatioit ei toimi. Mitään vastausta ei kyselyihin saa.
En voi suositella Fruugoa. Pysykää erossa. Rahat voivat jäädä maailmalle.
Tilasin n. vuosi sitten tinnituslaastareita kokeeksi, tulivat nopeasti ja olivat ok.
Nykyään tulee säännöllisesti Temun mainos, mutta se on helppo poistaa. Muuta seuraamusta ei tullut. Oletan olevan seuraus Fruugon asioinnista.
Vierailija kirjoitti:
Löysin jonkun kiinnostavan tuotteen tästä verkkokaupasta mutta mietin että onkohan tämä kauppa luotettava. Niin onko jollakin kokemusta tästä kaupasta että onko tämä kauppa luotettava.
Tuote jonka löysin on jotain 20€
Pari kuukautta sitten tilasin Fruugolta noin 20€ hintaisen tavaran, mutta eipä sitä ole näkynyt. Tein valituksen ja pyysin rahoja takaisin, vaan eipä tullut minkäänlaista vastausta.
En suosittele tilaamaan tuolta firmalta yhtään mitään!!!!! Vaikuttaa aikamoiselta petturifirmalta.
En uskaltaisi tilata, melko varma rahojen menetys saamatta mitään!!!!
Postin järjestelmän takia txt viesti paketin saapumisesta ei saavu perille jos puhelinnunero ei ole kirjoitettu muodossa +358XXXXXXXXX. Eli viestit ei edes lähde esim 040 muodossa kirjoitettuun numeroon..
Sähköpostit ei välity paketin tietoihin taasen ulkomaisista paketeista ollenkaan.
On tämä suomen Posti hyvä.. Kaikissa kehitys maissakin parempi ku Suomessa..
Ei kannata ei tule tilattua tavaraa vaan aivan muuta
Ei kannata ei tule tilattua tavaraa vaan aivan muuta ..paskaa
Taitaa olla huijarifirma. Itse tilasin partakoneen teräverkon joskus. Rahat meni,tavara ei koskaan saapunut. Käytti jopa Jorma Ollilan nimeä firman omistajana
Tämähän on brittiläinen firma. Tilaan lattiavalaisimen. Ei toimituskuluja.
No voihan tilasin sieltä semmosen raidallosen kissa pipon ja oon odottanut sitä vähän aikaa niin että juu
Rahat meni ja tuotetta ei ole näkynyt. Tiedustelusivu päättyy umpikujaan.
En kyllä tilaisi, on sellaiset kokemukset. En vaikka olisi Kiinan keisari takuumiehenä !
Olen kerran tilannut, tavara tuli aika nopeasti ja maksuasia hoitui ongelmitta.
Olisit urpo maksanu laskulla.3