Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja juon nyt viiniä

Vierailija
20.12.2019 |

Ja syön tortillaa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininä tänään on tämä:

https://www.alko.fi/tuotteet/507588/Miu-White-Wine-2018-kartonkit-lkki/

Ostin, koska kyljessä oli kiva kissa.

Vierailija
22/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon likööriä ja syön sillivoileipää. Kynttilät palavat ja joululaulut soivat. Minulla on jo joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinimies kirjoitti:

Viininä tänään on tämä:

Miu! Kissafanina täytyy kokeilla. 😺

Vierailija
24/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon likööriä ja syön sillivoileipää. Kynttilät palavat ja joululaulut soivat. Minulla on jo joulu.

Kuulostaa hyvältä, vaikka en sillistä tai joululauluista pidäkään.

Mulla on siivous vielä edessä ja ruoatkin pitäisi tehdä. 

Vierailija
25/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja juon kirkasta viinaa enkä mitään lisäaine paskaa mistä tulee kamala krapula.

Vierailija
26/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinimies kirjoitti:

Viininä tänään on tämä:

Miu! Kissafanina täytyy kokeilla. 😺

Koiraviinin olisin mieluummin ottanut, mutta kyllähän tämäkin erottui hyllystä edukseen. Koska en mikään viiniasiantuntija tai suurkuluttaja ole valitsen usein viinini pullon ulkonäön perusteella. Ihan hyvää tämä on. Ei maistu kissankarva.

Vierailija
27/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Šīkám̈āişṭà

Vierailija
28/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Šīkám̈āişṭà

Ei, vaan kissamaista.

Vierailija
29/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehimykset huo viiniä

Tällaisten viestien kirjoittajat menevät yksin nukkumaan.

Vierailija
30/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja juon pontikkaa.

Takuulla luomua.

Vierailija
31/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla luomua.

Hyvä sinulle. Varmasti monet kokevat viiniä lipittävän miehen epämiehekkääksi, mutta en ole siitä koskaan välittänyt. On mulla muitakin ei niin äijämäisiä harrastuksia ja intohimoja. Mä leivon, sisustan, keräilen kirjoja, käyn taidenäyttelyissä ja joogaan. Teen sitä mistä tykkään ja jos se jonkun mielestä tekee musta vähemmän miehen, niin sitten tekee.

Vierailija
32/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla luomua.

Hyvä sinulle. Varmasti monet kokevat viiniä lipittävän miehen epämiehekkääksi, mutta en ole siitä koskaan välittänyt. On mulla muitakin ei niin äijämäisiä harrastuksia ja intohimoja. Mä leivon, sisustan, keräilen kirjoja, käyn taidenäyttelyissä ja joogaan. Teen sitä mistä tykkään ja jos se jonkun mielestä tekee musta vähemmän miehen, niin sitten tekee.

Joo, ei kannatakaan välittää. Ne ovat semmoisia "ajattele nyt mitä ihmisetkin ajattelee" -tyyppejä. Ei sellaisia ihmisiä jaksa.

Vierailija
33/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla luomua.

Joo, ei kannatakaan välittää. Ne ovat semmoisia "ajattele nyt mitä ihmisetkin ajattelee" -tyyppejä. Ei sellaisia ihmisiä jaksa.

Voivat olla. Kyllä mä olen saanut noista "harrastuksistani" kuulla kaikenlaista ihmettelyä ja piruilua. Nuorempana ne vielä hieman satutti, mutta ei enää pitkään aikaan. Olen se porukan hieman outo tyyppi ja ylpeä siitä. Ajatelkoot ihmiset mitä ajattelevat.

Vierailija
34/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla luomua.

Voivat olla. Kyllä mä olen saanut noista "harrastuksistani" kuulla kaikenlaista ihmettelyä ja piruilua. Nuorempana ne vielä hieman satutti, mutta ei enää pitkään aikaan. Olen se porukan hieman outo tyyppi ja ylpeä siitä. Ajatelkoot ihmiset mitä ajattelevat.

Mä en oo itse koskaan edustanut valtavirtaa, enkä aio sitä koskaan edustaakaan. Kun täällä lukee kaikenlaisia juttuja ihmisten kaveripiireistä, niin olen myös helpottunut – jotenkin tuntuu, että valtavirtapiireissä ollaan paljon ahdasmielisempiä ja kaikki on hankalampaa. En tiedä, onko sulla tällaista kokemusta, mutta mun mielestä outojen tyyppien kanssa on keskimäärin mukavampaa.

Vierailija
35/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja päätin pieraista juuri tämän sinun viestisi kohdalla.

Varmuuden vuoksi. 

Vierailija
36/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viinimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla luomua.

Mä en oo itse koskaan edustanut valtavirtaa, enkä aio sitä koskaan edustaakaan. Kun täällä lukee kaikenlaisia juttuja ihmisten kaveripiireistä, niin olen myös helpottunut – jotenkin tuntuu, että valtavirtapiireissä ollaan paljon ahdasmielisempiä ja kaikki on hankalampaa. En tiedä, onko sulla tällaista kokemusta, mutta mun mielestä outojen tyyppien kanssa on keskimäärin mukavampaa.

Mä katsoisin, että kaveripiirini ovat pääasiassa melko keskitien tallaajia. Eivät erotu massasta, mutta eivät myöskään tuomitse vaikka joku poikkeaisi hieman valtavirrasta. En itsekään pidä itseäni minään kovin poikkeavana ja ehkä siksi en ole etsiytynyt "oudompien" ihmisten seuraan. Olen ehkä vain askeleen siitä keskitiestä sivussa, mutta sekin on monelle ihmetyksen aihe.

Vierailija
37/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja päätin pieraista juuri tämän sinun viestisi kohdalla.

Varmuuden vuoksi. 

Pieru on luonnollista. Ei kannata pidättää. Maha muuten turpoaa.

Vierailija
38/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa minunkin puolesta!

Vierailija
39/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon valkoviiniä ja syön sipsejä. Olen nainen.

Vierailija
40/55 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni-muija kirjoitti:

Juokaa minunkin puolesta!

Näkyykö sahalaitaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä