Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako kuntouttava työtoiminta jaksoja laittaa cv:hen ?

Vierailija
20.12.2019 |

Kannattaako kuntouttava työtoiminta jaksoja laittaa cv:hen ja hakemuksiin ?
Kunhan mietin onko se hyvä vai huono asia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin: Älä laita. Ja jos laitat, niin tarkista oikeinkirjoitus.

Vierailija
22/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne aukot selittelee ceeveessä jos on tarkkanäköinen työnantaja`? Onko ollut kuntouttavassa vai ihan toimettomana? Kumpaa arvostetaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon laittanu niin, etten mainitse te-toimistoo tai kuntouttavaa, laitan vaan työpaikan esim lastentarhan nimen ja työtehtävän ohjaaja, niin ei tule hämminkiä koska tein samaa kun palkatut.

ei esim. tarvi mainita työllistetty, laitat vaan esim toimiston mis töis ja kirjoitat mitä työtehtäviä teit, ei tarvi mainita työllistämistä on kuitenkin oikein mitä oot tehny ja missä.

Vierailija
24/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
25/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse oon laittanu niin, etten mainitse te-toimistoo tai kuntouttavaa, laitan vaan työpaikan esim lastentarhan nimen ja työtehtävän ohjaaja, niin ei tule hämminkiä koska tein samaa kun palkatut.

ei esim. tarvi mainita työllistetty, laitat vaan esim toimiston mis töis ja kirjoitat mitä työtehtäviä teit, ei tarvi mainita työllistämistä on kuitenkin oikein mitä oot tehny ja missä.

Tämä on aika hyvä idea.

Jos ne kysyy, niin kuittaat sen naureskelemalla, että "joo noita yheksän euron hommiakin on tehty, heh, kaikenlaisia siellä näki"

Eli annat niiden olettaa että niitä tekevät vain huumekuntoutujat ja sinä menit vain kokeilemaan.

Näin itse olen tehnyt.

Vierailija
26/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä paperi on paras hakemus.

Vierailija
27/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jotenkin vähän epärehellisenä, jos palkattoman harjoittelun, kuntouttavan tms. suoraan rinnastaa palkkatyöhön CV:ssään. Ne eivät kuitenkaan ole vaatimuksiltaan sama asia - kuntoutuja ei välttämättä saa kenkää, vaikka ei oikein saisikaan mitään aikaiseksi. (Siis en tarkoita että ap olisi tällainen henkilö, mutta pätkä kuntouttavaa ei sitä todista.) Toisaalta kuitenkin olisi hyvä merkitä sellaiset kokemukset joissa on oppinut jotain uutta, vaikka se ei olisikaan tapahtunut palkkatyössä, jos asia on haettavan työn kannalta relevantti. Mutta kuntouttavalla työtoiminnalla on vähän sellainen maine, että se on ongelmatapausten hommaa, joten hankalaksihan tämä menee.

Vierailija
28/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi tuo ei ole hyvä idea kun lukee vastauksia. ap.

Vierailija
29/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.548

Vierailija
30/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kirjoittaisin ihan rehdisti, jos tästä nyt enää töitä hakisinkaan, että olen laiskotellut vuosia ihan putkeen; ei kiinnosta rehkiä, kun helpommallakin on päässyt. Puolisoni on ahkeroinut minunkin puolestani ja vieläkin rahan ahneena hankkii reippaanlaisesti, miksi siis hikoilemaan molemmat kun sen voi tehdä toinenkin.:D

Vierailija
31/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin, että harjoittelu. Jättäisin sen kuntouttavan mainitsematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme