Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä flunssa ei parane

Vierailija
20.12.2019 |

Ei jaksa edes joulusiivoja tehdä, kun kuumetta on joka päivä. No eipä sitten siivota.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli, kesti yli viikon, kun joka päivä nousi korkea kuume enkä mitään jaksanut tehdä, juuri ja juuri lapsen hoitaa, onneksi oli mies auttamassa, tosin kipeä hänkin ja lapsikin tietysti. Mies ja lapsi tervehtyivät n.viikossa, yskä ja pieni tukkoisuus jatkuu vielä miehellä, mutta lapsella ei mitään. Minulla meni reilu viikko ja nyt vielä yli viikon päästä "parantumisesta" tukkoisuutta, yskää ja väsähdän helposti, välillä jopa vessareissu uuvuttaa minut. Joulusiivous jäi aika pahasti, mutta olen jaksanut yhden homman tehdä päivittäin ja nyt on jo sen verran hyvä olo, että uskon jaksavani tänä viikonloppuna tehdä viimeiset isommat hommat.

Vierailija
2/2 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruokamyrkytys tai jotain ollut nyt 3 päivää, paskon kirjaimellisesti vaan nestettä 10 kertaa päivässä x(

ei tässä ole tullut siivottua paskan vertaa (heh heh) vaan rukoilen että helpottuisi pian?? järkyttävää

tsemppiä ap, ei se siivous ole niin tärkeää, lepää mielummin niin tervehdyt ehkä jouluksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi