kannattaako kuntouttava työtoiminta jaksoja laittaa cv:hen ?
Kannattaako kuntouttava työtoiminta jaksoja laittaa cv:hen ja hakemuksiin ?
Kunhan mietin onko se hyvä vai huono asia.
Kommentit (31)
Ei missään nimessä. Ne hakemukset lentää suoraan mappiin öö.
Tämän tietää kaikki työnhakijat.
Vähän aiheen vierestä, mutta oletteko lisänneet työkokeilun cv:henne?
Kuntouttavaan ohjataan kuntoutusta tarvitsevat, ajattelevat työnantajat.
Eivät he tiedä, että sinne karenssin uhalla ihan terveitä työnhakijoita painostetaan.
Eli älä laita siitä mainintaa.
Älä laita, et pääse ikinä mihinkään työhön jos he saavat selville että olet ollut ”kuntouttavassa työtoiminnassa”.
Vain oikeat työpaikat ja opinnot laitetaan.
Samapa se onko siinä kohdalla tyhjää vai maininta kuntouttavasta. Kumpaakaan tuskin katsotaan sinulle eduksi.
jos sopii alalle se työkokemus, muuten ei
Voisi kuvitella, että näyttää paremmalta että on tehnyt jotain kuin vain ollut kotona, mutta yksi TE-keskuksen työntekijä ainakin sanoi ihan suoraan, että kuntouttavassa ei kannata myöntää olleensa, mikäli aikoo vielä palkkatöistä haaveilla.
Miksi se katsotaan negatiiviseksi asiaksi ? Ei varmaan kaikki työnantajat tiedä mikä on kuntouttava työtoiminta ? ap.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella, että näyttää paremmalta että on tehnyt jotain kuin vain ollut kotona, mutta yksi TE-keskuksen työntekijä ainakin sanoi ihan suoraan, että kuntouttavassa ei kannata myöntää olleensa, mikäli aikoo vielä palkkatöistä haaveilla.
:D
Kyllä voi laittaa, mutta se edellyttää, että kuvailet mitä työtä olet tehnyt. Ei riitä pelkkä "kuntouttava työtoiminta" vaan kerrot mitä se on pitänyt sisällään.
Mulle muute joskus työkkärin työntekijä sanoi että voi myös kuntouttava työtoiminta jaksot laittaa cv:hen ja hakemukseen ap.
Minä laitan kuntouttavan ja iän isoilla kirjaimilla sekä kokovartalo kuvan niin ei tarvitse turhissa työhaastatteluissa juosta, johonka he hakevat tietyn ikäistä ja näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle muute joskus työkkärin työntekijä sanoi että voi myös kuntouttava työtoiminta jaksot laittaa cv:hen ja hakemukseen ap.
Työkkärin mukaan ihan kaikki saavat töitä kunhan hakevat ja vaikka rollaattoriilla kulkisi.
Kumpi oikeesti parempi?
2015 ysitys x toimistotyö
vai
2015 - -
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä työkkärissä sanovat. Pitkä työttömyyskään ei ole niin paha miinus kuin kuntouttava työ. Jos olet ollut kuntouttavalla niin työnantaja ajattelee aina että sinussa on jotain vikaa. Kuntouttavasta on hyötyä vain jos haluaa vältellä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oikeesti parempi?
2015 ysitys x toimistotyö
vai
2015 - -
2015 yritys x pupuhyppely
Ei todellakaan. Ei missään nimessä.
Jos et halua työllistyä, niin siinä tapauksessa kandee mainita.
parempi et oot tehny jotain kun oot tekemättä, ei tertte laittaa, et kuntouttava työtoiminta vann paikka ja aika