Haluan pilata erään ihmisen joulun
Ja koko elämän, mutta alotetaan nyt tästä joulusta.
Mulla on keino tehdä se, enkä epäröi käyttää sitä. Kannattiko loukata? Voi sattua itseenkin.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on jahdannut sekä psykopaatti että narsisti yhtä aikaa, kaveruksia kun ovat plus niiden tyhmä ja aivopesty hoviväki eli useampi ihminen yhtä vastaan, rohkeaa eikö totta?
No itse mietin että voi voi kun on surkeaa elämää kun minä olen heidän kiintopisteensä ja kaikkensa ja kaikki energia menee minuun. Eli olen siis tärkeä. Kun taas he eivät merkitse minulle mitään. Ja voisi kuvitella että kyseessä on jotain syrjäytyneitä ihmisraunioita, mutta sen sijaan työssäkäyviä ja perheellisiä ihmisraunioita. Miten jaksaa? Eikö ole muuta elämänsisältöä kuin minä? Yhdellä hovineidolla on pieniä lapsia ja narsulla myös, psykolla huono avioliittoa ja aikuiset lapset, sillä ei mitään elämää ilmeisesti, mutta silti...hämmentävä...
Et sinä ole heidän kiintopiste etkä mitään muutakaan. Itse kuvittelet niin ja nostat itsesi jalustalle. Kuvittelet ja määrittelet, että heillä huono elämä tai ei elämää ollenkaan sinun lisäkseni. Ihan vääristynyt ajattelutapa sinulla
Totuus on tämä. Mietin että esim. narsulla on vaimo ja jälkikasvua ja silti se miettii minua 24/7. Olen hänelle kaikki kaikessa, on niin itse sanonut. Ja myös tämä toinen. En ole vastuussa siitä että kokee elämänsä niin huonoksi, että on ottanut elämäntehtäväkseen vainota minua, kateutta kai. Tekisi elämälleen jotain. Ihan mitä vain. Uusia harrastuksia, keskittyisi perheeseensä jne, mutta ei. Vain minä. Totuus on tarua ihmeellisempää. Itse en voisi koskaan kuvitella, että joku mulle lähes vieras ihminen saisi niin paljon sijaa elämässäni, että jättäisin muun elämän sen takia elämättä. Surullistahan se on. Mutta en voi heitä auttaa, toivon että joku voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
Ap
Miten pilaisit hänen joulunsa? Esittäytymällä vaimolle? Tee se!
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
ApNo, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.
Että mua voi kohdella kuinka vaan ilman seurauksia? Okei.
ApEi vaan seuraamus on se että sinä et enää katsokaan siihen tyyppiin päin. Jos sillä ei ole lakiseuraamuksia, niin sitten on vain pakko antaa olla ja nostaa pää pystyyn. Ei sille minkään voi, vaikka kuinka nyt suututtaa. Kosto satuttaa itseäsi enemmän.
Kuvittelitko sinä, että sellaisia ihmisiä, kuin aloittajaa loukannut mies jotenkin SATUTTAA, kun heidän satuttamansa ihminen hylkää? Oletpa daiju. Totta kai niille pitää antaa sellainen rangaistus, joka sattuu, eikä mitään hymistelyäja HYVÄKSYMISTÄ. Sinä hyväksyt siis toisten satuttamisen, hyi olkoon, mikä ihminen.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
ApOnhan tuo vedätystä. Realiteetti kuitenkin on, että pystyt ehkä pilaamaan hänen joulunsa (tai jonkun muun lyhyen ajankohdan), mutta et pidempää aikaa saati loppuelämää. Kyseinen mies ei selvästikään välitä naisista henkilökohtaisella tasolla, joten vaikka saisit aikaiseksi sen, että hänen vaimonsa jättäisi, mies siirtyisi vain seuraavaan.
Aiheutuisi sille kuitenkin p*skaa suuhun. Vain kiusaaja ajattelee, että kostaminen alentaisi ap:n arvoa. Ei vähennä! Yhtään!
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä loppuun tän takia. Niin isosta jutusta oli kyse. Mutta ennen ku se loppuu ni aion tehdä siirtoni.
Ap
Seuraava siirtosi on mennä itse terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko varma, että olet itse aina kohdellut toisia hyvin? Entäpä jos joku kostaakin sinulle tekemäsi vääryydet? Onko se sit ihan ok? Sitä saa mitä tilaa...
Totta kai se ois ihan oikein. Mä en ainakaan valittais yhtään.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan on niin kamala olo. Pitikin just nyt. Mä täällä itekseni itken ja hän valmistautuu mukavaan (?!) perhejouluun. No mut... elämä on.
ApNyt nainen ryhdistäydet? Et itsekkään usko tuon miehen olevan sinun arvoisesi.
Ja hyvä säkä, kun asia tuli nyt esille. Entä jos olisit suostunut kosintaan, olisitte muuttaneet yhteen asumaan, olisit ehkä raskaana jne.
Ja olisit asian kuullut joltain ulkopuoliselta, miehen touhuista ja kaksoiselämästä.Ja hyvä ajankohta, nyt voit miettiä rauhassa, kun on useampi vapaapäivä.
Ja unohda tuollainen ääliö ja otat opiksesi.
Mitä oppimista tuossa oli, s**tanan p*ska? Kerropa. Ei ole mitään, mitä ap tuosta voisi oppia. Kusetetuksi tuleminen ei ole uhrin syytä, s**tanan nuija.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on jahdannut sekä psykopaatti että narsisti yhtä aikaa, kaveruksia kun ovat plus niiden tyhmä ja aivopesty hoviväki eli useampi ihminen yhtä vastaan, rohkeaa eikö totta?
No itse mietin että voi voi kun on surkeaa elämää kun minä olen heidän kiintopisteensä ja kaikkensa ja kaikki energia menee minuun. Eli olen siis tärkeä. Kun taas he eivät merkitse minulle mitään. Ja voisi kuvitella että kyseessä on jotain syrjäytyneitä ihmisraunioita, mutta sen sijaan työssäkäyviä ja perheellisiä ihmisraunioita. Miten jaksaa? Eikö ole muuta elämänsisältöä kuin minä? Yhdellä hovineidolla on pieniä lapsia ja narsulla myös, psykolla huono avioliittoa ja aikuiset lapset, sillä ei mitään elämää ilmeisesti, mutta silti...hämmentävä...
Et sinä ole heidän kiintopiste etkä mitään muutakaan. Itse kuvittelet niin ja nostat itsesi jalustalle. Kuvittelet ja määrittelet, että heillä huono elämä tai ei elämää ollenkaan sinun lisäkseni. Ihan vääristynyt ajattelutapa sinulla
Totuus on tämä. Mietin että esim. narsulla on vaimo ja jälkikasvua ja silti se miettii minua 24/7. Olen hänelle kaikki kaikessa, on niin itse sanonut. Ja myös tämä toinen. En ole vastuussa siitä että kokee elämänsä niin huonoksi, että on ottanut elämäntehtäväkseen vainota minua, kateutta kai. Tekisi elämälleen jotain. Ihan mitä vain. Uusia harrastuksia, keskittyisi perheeseensä jne, mutta ei. Vain minä. Totuus on tarua ihmeellisempää. Itse en voisi koskaan kuvitella, että joku mulle lähes vieras ihminen saisi niin paljon sijaa elämässäni, että jättäisin muun elämän sen takia elämättä. Surullistahan se on. Mutta en voi heitä auttaa, toivon että joku voi.
Ja sinä hölmö uskot kaiken? Oikeasti? Jos joku patologinen valehtelija sanoo sinulle, että olet hänelle kaikki kaikessa, niin se on totta? Itsehän sinä käytät aikaasi hekumoiden siinä oletuksessa, että olet jonkun ajatuksissa jne kokoajan. Vinkki : Tiedätkö miten t***ää pidetään jännityksessä? - Kerron huomenna ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
ApAnna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.
Miten voi olla oma vika jos joutuu hyväksikäytetyksi? Eiköhän se ole aina hyväksikäyttäjän vika, eikä suinkaan aina ennakoitavissa.
TÄMÄ!
Jotenkin järkyttävää, että kilttejä ihmisiä syyllistetään kiltteydestä. Ja käsketään kasvattamaan paksumpi nahka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sellanen fiilis, että anna kuule palaa jos siltä tuntuu!! Kosta oikeen kunnolla! On varmaankin sen ansainnut.
Satuttaja on aina ansainnut koston, jos ei suostu reklamoinnin jälkeen pahoittelemaan ja pyytämään anteeksi (ja toimimaan anteeksi saadakseen) synnyttämäänsä mielipahaa ja kärsimystä. Se ei vähennä kostajan arvoa ihmisenä tippakaan. Kostamisesta pidättäytymistä vaativat ja ap:n arvon sillä alenevan ajattelevat ovat niitä kiusaajia.
t.kristallikissa
Ap
Tiedät mitä sinun pitää tehdä. Kerrot asiasta vaimolle. Sen jälkeen alat rakentamaan uutta omaa elämää. Pärjäät varmasti, helppoa se ei ole, mutta minuutti kerrallaan eteenpäin. Jossain vaiheessa huomaat, että minuutti onkin tunti ja tunti vuorokausi ja olet siirtynyt uuteen omaan elämään ilman päivittäistä ajatusta tapahtuneesta. Valoa ja voimia sinulle!
Mulle ja monille tapahtu sama ja tapahtuu kai tälläkin hetkellä. Kyllä sinä saat ja toimia kuten haluat mutta suosittelen sieltä kuilun partaalta katsomaan taivaan sineen.
Kriisiapu on hyvä paikka, soita sinne. Älä unohda että olet IHMINEN ja kaikki valintasi merkitsevät.
Kriisissä monesti tapahtuu mahdollisuus kasvuun ja vapauteen. Kun oppii itsearvostusta ei tarvitse ilmanpilaajia, ja huomaa siirtyneensä next levelille.
Rauhaa
Minua auttoi, kun minulle valkeni, että tuollalailla toisia kohteleva ihminen (mies) on narsisti, ja narsisti halveksii kaikkia ja kaikkea ympärillään, eikä halveksunnan saaminen ole yhteydessä uhriin millään lailla, jokainen narsistinalveksima ihminen on uhri, joka sattui joutumaan halveksijan ,no, uhriksi.
Eli häneen kannattaa suhtautua sinä, mikä hän on, sinua halveksiva luuseri, jonka tielle ikävä kyllä jouduit ilman omaa syytäsi.
Hänen vaimonsakin on uhri, hänhän halveksii tätä aivan samalla lailla vehdatessaan kanssasi. Sinuna paljastaisin miehestä vaimolle sen, että tätä halveksitaan (mikäli ei ole sitä muuten havainnut).
t.kristallikissa
Kannattaa nyt mennä mielenterveys päivystykseen, tai soittaa johonkin auttavaan numeroon ja jutella asiasta.
Löydät kyllä sopivan kun googletat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä hölmö uskot kaiken? Oikeasti? Jos joku patologinen valehtelija sanoo sinulle, että olet hänelle kaikki kaikessa, niin se on totta? Itsehän sinä käytät aikaasi hekumoiden siinä oletuksessa, että olet jonkun ajatuksissa jne kokoajan. Vinkki : Tiedätkö miten t***ää pidetään jännityksessä? - Kerron huomenna ;)
Usko mitä uskot, mutta noin se on. Olen ilmeisen erityinen heille, syistä joita en oikeastaan tiedä. Narsu jotenkin kuvittelee, että voin auttaa häntä mt-ongelmissa, en voi, en kertakaikkiaan voi. Toinen on vain katkera ja kateellinen, muita motiiveja en keksi. Ammattiauttaja ehkä voi, mutta en minä. Ja on mullakin heistä informaatiota joka voi olla melkoisen tuhoavaa. Mietin joudunko käyttämään sitä. Se riippuu heistä.
Ja toisia ihmisiä halveksivia ihmisiä ei pidä koskaan hyväksyä. Heille pitää syöttää heidän omaa lääkettään, heidän tunteistaan piittamatonta toimintaa. Joka on ilmoittaa justiinsa nyt vaimolle, että hänellä on halveksiva kumppani.
tkristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApAnna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.
Miten voi olla oma vika jos joutuu hyväksikäytetyksi? Eiköhän se ole aina hyväksikäyttäjän vika, eikä suinkaan aina ennakoitavissa.
Tietääkö hyväksikäyttäjä hyväksikäyttäneensä? Jos ap. kuvitteli hyväksikäyttäjän tarkoitusperät toisiksi? Siitähän tässä on kyse, antamisesta... Ei yhden yön suhde aina muutu seurusteluksi eikä seurustelu loppuelämän avioliitoksi. Vai oliko ongelmana, että jättäjä oli muu kuin ap. itse.
Eihän kyse ollut yhden yön jutusta, opettele lukemaan.
Tuo ei ole mikään oikea seuraamus. En muutenkaan tajua idi ootteja, joilla on aikaa ja energiaa vastata jonkun loukkaamalle ihmiselle tämän ketjuun, että ”unohda” tai ”anna anteeksi”. Onko teillä jäänyt joku ruuvi hiukan löysälle? Oletteko itse satuttaneet jotakuta menemättä pyytämään anteeksi, vai miksi pitää asettua satuttajan puolelle? Täyttä energianhukkaa.
Anna ihmeessä satuttajasi kärsiä, ap, se on ihan oikeutettua. Ja se auttaa sinua itseäsi kaikkein eniten.
t.kristallikissa