Haluan pilata erään ihmisen joulun
Ja koko elämän, mutta alotetaan nyt tästä joulusta.
Mulla on keino tehdä se, enkä epäröi käyttää sitä. Kannattiko loukata? Voi sattua itseenkin.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
No ei oo kyse äidistä. Enkä mä ole äitihullu. Mun äiti on kuollu ajat sitte ja oon ihan fine sen asian kanssa. Tän toisen jutun kanssa sen sijaan en oo...😢
Ap
Ei ole oikeasti kuollut vaan asuu sisälläsi. Öisin ryömii ulos ja istuttaa sairaita ajatuksia mieleesi, jotka aina voimistuvat päivän kuluessa.
Selvä äitihullu. Sääli sen äitiä ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
ApAnna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.
Miten voi olla oma vika jos joutuu hyväksikäytetyksi? Eiköhän se ole aina hyväksikäyttäjän vika, eikä suinkaan aina ennakoitavissa.
Kummankin luonteessa on puutteita. Ei ole töydin hyväksikäyttäjän vika.
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
ApNo, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.
Että mua voi kohdella kuinka vaan ilman seurauksia? Okei.
Ap
Ei vaan seuraamus on se että sinä et enää katsokaan siihen tyyppiin päin. Jos sillä ei ole lakiseuraamuksia, niin sitten on vain pakko antaa olla ja nostaa pää pystyyn. Ei sille minkään voi, vaikka kuinka nyt suututtaa. Kosto satuttaa itseäsi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApNo, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.
Ap
Lasta ei voi kohdella miten vaan ilman seuraamuksia.
Aikuinen vastaa itsestään.
Veikö sun rahat? Käskikö seksiin?
Otti sun auton? Maksatti ulkomaan matkan?
Kerro nyt ihmeessä miten käytti sua hyväkseen?
Jos pelkästään seuran kanssasi päätti niin se ei ole hyväksi käyttöä. Se on eri teille kasvamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
Ap
Et sinä ole mikään maailman vaakojen tasaaja. Ei ole sinun tehtäväsi toimia karmana. Parasta on kun keskityt itseesi ja siihen miten sinä pääset eteenpäin jättäen moisen mulkun taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApEi vaan seuraamus on se että sinä et enää katsokaan siihen tyyppiin päin. Jos sillä ei ole lakiseuraamuksia, niin sitten on vain pakko antaa olla ja nostaa pää pystyyn. Ei sille minkään voi, vaikka kuinka nyt suututtaa. Kosto satuttaa itseäsi enemmän.
Mua ei voi sattua enempää ku nyt sattuu.
Ap
Että mua jaksaa hämmästyttää ihmisten alhaisuus.
Että mua voi kohdella kuinka vaan ilman seurauksia? Okei.<br />
Ap[/quote kirjoitti:Sekö sitten helpottaa jos alennut sen toisen tasolle?
Ole sinä tässä nyt se aikuisempi osapuoli ja jatka elämää vaikka se kuinka tuntuisi ns, häviöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
Ap
Narsistin/psykon juttuja. Terve ihminen ei ole kostonhimoinen
Oliko vedättäjä kenties joku MIEKKONEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
Ap
Onhan toi vedätystä, mutta itse olet tuollaiseen kuvioon suostunut. Kyllä mua mietityttää, että miten ihmeessä miehellä on ollut aikaa sulle JA vaimolleen? Eikö oikeasti mitään merkkejä ollut näkyvissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tuon takia sun elämäsi loppuu!? Kunnon draamakuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApEi vaan seuraamus on se että sinä et enää katsokaan siihen tyyppiin päin. Jos sillä ei ole lakiseuraamuksia, niin sitten on vain pakko antaa olla ja nostaa pää pystyyn. Ei sille minkään voi, vaikka kuinka nyt suututtaa. Kosto satuttaa itseäsi enemmän.
Mua ei voi sattua enempää ku nyt sattuu.
Ap
Kyllä voi. Vaikka siltä tuntuu, niin kyllä voi. Sinä olet nyt loukattu ja vereslihalla ja sinusta tuntuu ettei ole tarpeeksi “vakavaa” ettet enää vilkaisekaan tyyppiin, koska tyyppi ei ole sinusta muutenkaan kiinnostunut. Sillä ei kuitenkaan ole väliä. Ainoastaan sillä miten nyt kohtelet itseäsi, sillä on väliä. Vaikka olosi tuntuu mitättömälle ja arvottomalle, niin et ole. Olet arvokas ihminen, tärkein ihminen sinun elämässäsi ja muistat sen kyllä vielä kun loukkaantuminen vähän hellittää. Älä nyt vaan jumalauta mene tekemään sokaistuksissa mitään typeriä kostoja, vaan käyttäydy arvokkaasti. Sillä on merkitystä loppupeleissä kun 20v päästä katsot tilannetta.
Oletkohan mun sukulainen joka veti herneet nenään jostain ja nyt syytää mua hyväksi_ käytöstä?
Jos, niin hei hyvää jatkoo vaan. Ei ole niin mtn puhuttavaa ihmisen kanssa joka itse ei halua puhua. Ja kun tuosta puhun niin sain paskamyrskyn ettei niin todellakaan ole.
Jep. I rest my case. Hyvää Joulua!