Haluan pilata erään ihmisen joulun
Ja koko elämän, mutta alotetaan nyt tästä joulusta.
Mulla on keino tehdä se, enkä epäröi käyttää sitä. Kannattiko loukata? Voi sattua itseenkin.
Kommentit (106)
No kosta sitten ja sillä sipuli, ei jankata enää. Anna mennä ja synninpäästöä et täältä saa vaan päätöksen teet itse mut tee edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
ApJa tuon takia sun elämäsi loppuu!? Kunnon draamakuningatar.
Ei tarvitse olla draamakuningatar että tuollainen satuttaa pahasti. Varsinkin jos tulee ensimmäistä kertaa petetyksi ja sydän särkyy. Tunne on ihan hirvittävä ja tuntuu vievän kaiken.
En miettisi kostoa, mutta haluasin ap:na pelastaa tuon vaimon kertomalla suhteesta tälle. Se on vaimon asia uskooko vai eikö, mutta minusta vaimolla on oikeus tietää. Minusta se ei ole kosto tai “sitä saa mitä tilaa”, vaan ajattelisin ensisijaisesti sitä että sillä vaimolla on oikeus tietää elävänsä valheessa (monogamisessa liitossa) ja jos heillä on avoin suhde, niin sittenhän se ei ole maailmanloppu.
Laita naamakirjaan paikalliseen ryhmään tiedote sarjakosijasta ja kuva, ei edes kunnianloukkaus koska tarina on totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
Ap
Siis pani ja ryöpsäytti mällit lopuksi naamalle? Juttele exällesi tai kuka hoito nyt sitten olikaan riehunnan sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö kuvittelet saavasi mielesi kokoon, kun pahoitat toisen ihmisen mielen, oli sitten joulu tai juhannus. Kasva aikuiseksi.
Onko vedättäjän sitte päästävä ku koira veräjästä? Että hei, elämä jatkuu. Voisko vaikka ajatella, että sitä saa mitä tilaa....
ApKerro nyt mikä se suuri juttu sitten on. Muuten pidän sinua vain ihan typeränä kakarana kostonhimoinesi.
No oli suhde. Mies kosi. Yhteinen tulevaisuus oli jo suunniteltu. Nyt sitte sopivasti muisti kertoa, että hänhän onkin naimisissa toisen kanssa. Eikö tää ole vedätystä, eikä mitään erilleen kasvamista?
Ap
Onko miten tuore tapaus?
Mun ystävälle kävi juuri noin, kirkkokin oli varattu, mies unohti vain kertoa olevansa naimisissa ja pari mukulaa ja kovasti halusi vain naimisiin ja ihmetteli, mitä pahaa hän on tehnyt.
Eihän se ole vedätystä, vaan paljon pahempaa, valehtelua, epäluottamusta, hyväksikäyttöä jne.
Kannattaa sitä kostamista siirtää muutaman päivän eteenpäin, kun mielikin on rauhoitunut. Ei kannata sioille helmiä syöttää.
Pidät vaan pääsi kylmänä ja torjut miehen, jos yrittää yhteyttä.
Meinasin ehdottaa että viettelet sen kumppanin ja varmistat kiinnijäämisen mutta jos olette kumppanin kanssa naisia niin hieman haastavampaa. Lisäksi se kuvotushan saattaisi vain kiihottua :D
Vaihtoehtojasi esim.
1) Kerrot vaimolle ja pilaat joulun myös lapsilta jos niitä on.
2) Et kerro ja unohdat niin se jatkaa.
3) Kerrot vaimolle joskus myöhemmin niin saa tehdä omat ratkaisunsa.
Eli lopulta ehdotan että otat yhteyttä vaimoon ja ehdotat että hän kostaa vieraan miehen kanssa, lähdet vaikka baariin hänen seurakseen ja avukseen valitsemaan sopivan kostovälineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On vedätystä ja törkeää sellaista. Mutta mieti, kannattaako tuollaiseen äijään tuhlata omaa kallisarvoista aikaa? Hän on selvästi idiootti eikä siitä miksikään muutu.
Mulla vaan on niin kamala olo. Pitikin just nyt. Mä täällä itekseni itken ja hän valmistautuu mukavaan (?!) perhejouluun. No mut... elämä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko varma, että olet itse aina kohdellut toisia hyvin? Entäpä jos joku kostaakin sinulle tekemäsi vääryydet? Onko se sit ihan ok? Sitä saa mitä tilaa...
****En etsi valtaa, loistooa .........
"....vaan lasten joulupuu, ja mieltä jaaaaaloooaaa' jee,jee *****
Ei oo lapsia. Tai vaimolla kai on. Uusperheviritys. Ja ei avioehtoa. Siks ei voi kuulemma erota.
(Enkä mä sitä huolis, vaikka eroiskin)
Haluan vaan, että mieskin kärsii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinuna ilmoittaisin asiasta miehen vaimolle ja sitten siirtyisin elämässäni eteenpäin. Ei kannata velloa katkeruudessa. Sure surusi pois ja koita sen jälkeen löytää elämästä taas valoisat puolet. Sinä ansaitset onnea ja rakkautta.
Kostoon vastataan aina kostolla, ole sinä se joka katkaisee kierteen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyydät sen vielä kerran luoksesi. Kun mies torkahtaa seksin jälkeen niin kirjoitat kestotussilla selkään paljastuksen ja oman puhelinnumerosi josta voi kysyä lisätietoja. Jos mies ei kovin paljon peilaile itseään niin eiköhän ehdi osua vaimon silmään ennen kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lapsia. Tai vaimolla kai on. Uusperheviritys. Ja ei avioehtoa. Siks ei voi kuulemma erota.
Ap
Tiedän että haluat. Unohda nyt vaan se mies, jos tuollaiseen valehteluun kykenee, ei siellä ole sellaisia tunteita jota voisit loukata. Autat nyt vaan vaimoa ja pidät sitä vuoden hyvänä työnäsi ja siirryt itsesi kanssa eteenpäin. Olet arvokas ja sinulla on merkitystä, vaikkei sille nyt tunnukaan.
Älä ainakaan mihinkään laittomuuksiin ryhdy. Eiköhän vaimolle kertominen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No eiköhän se kärsi itsensä kanssa aivan tarpeeksi muutenkin. Tietty jos se on joku täysin empatiakyvytön narsisti, niin sitten ei, mutta tuskin nyt olisit kuitenkaan sellaiseen rakastunut.
Onhan tuo vedätystä. Realiteetti kuitenkin on, että pystyt ehkä pilaamaan hänen joulunsa (tai jonkun muun lyhyen ajankohdan), mutta et pidempää aikaa saati loppuelämää. Kyseinen mies ei selvästikään välitä naisista henkilökohtaisella tasolla, joten vaikka saisit aikaiseksi sen, että hänen vaimonsa jättäisi, mies siirtyisi vain seuraavaan.