Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pilata erään ihmisen joulun

Vierailija
20.12.2019 |

Ja koko elämän, mutta alotetaan nyt tästä joulusta.
Mulla on keino tehdä se, enkä epäröi käyttää sitä. Kannattiko loukata? Voi sattua itseenkin.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tunnistaa heti, äitihullu. 👎

Vierailija
2/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhaa, mikä luuseri siellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan sama juttu täällä! Antaa tulla vinkkejä.

Vierailija
4/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyse äidistä. Enkä mä ole äitihullu. Mun äiti on kuollu ajat sitte ja oon ihan fine sen asian kanssa. Tän toisen jutun kanssa sen sijaan en oo...😢

Ap

Vierailija
5/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt ensin miksi?

Vierailija
6/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kyse äidistä. Enkä mä ole äitihullu. Mun äiti on kuollu ajat sitte ja oon ihan fine sen asian kanssa. Tän toisen jutun kanssa sen sijaan en oo...😢

Ap

Mutta hullu kuitenkin jos tuollaisia miettii.

Vierailija
7/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
8/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa olet muuten vaan idiootti.

Vierailija
9/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
10/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt ensin miksi?

Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢

Ap

Vierailija
11/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko hyvää mieltä siitä, että sinulta kysellään lisätietoja asiasta, ja voit vastailla epämääräisesti tai "en mä oikein voi kertoa"?

Vierailija
12/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämäsi sä vain tollasella pilaat kun menneitä vatvot ja kostelet. Parasta unohtaa toistaa loukkaukset ja väärinteot ja keskittyä tekemään omasta elämästä mielekäs.

Vierailija
13/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt ensin miksi?

Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢

Ap

No, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.

Vierailija
14/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin

Muuta itsesi ensin. Todennäköisesti kohtaat samaa kohtelua jatkossa koska jostain syystä hyväksyit huonon käytöksen itseäsi kohtaan. Haitko hyväksyntää?

Toisekseen

Ilkeät ihmiset ovat yleensä heikko itsetuntoisia.

On parempikin ettet ole semmoisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
15/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vähän sama fiilis. Tiedän, että hänen joulunsa on pilalla, koska hän luulee, että olen maisemissa. XDXD TROLOLOLLOLO

Vierailija
16/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä loppuun tän takia. Niin isosta jutusta oli kyse. Mutta ennen ku se loppuu ni aion tehdä siirtoni.

Ap

Vierailija
17/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt ensin miksi?

Ap

Anna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.

Vierailija
18/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki energia jota tuhlaat sen ihmisen ajatteluun, haittaa vain itseäsi. Älä anna sille enää valtaa itsesi yli vaan unohda tyyppi kylmästi. Kosto ei ole koskaan sen arvoista että alentaa itsensä. Olet arvokkaampi vaikkei siltä nyt tunnukaan.

Vierailija
19/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt ensin miksi?

Ap

Anna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.

Miten voi olla oma vika jos joutuu hyväksikäytetyksi? Eiköhän se ole aina hyväksikäyttäjän vika, eikä suinkaan aina ennakoitavissa.

Vierailija
20/106 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt ensin miksi?

Ap

No, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.

Että mua voi kohdella kuinka vaan ilman seurauksia? Okei.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan