Asia jonka olet oppinut elämässä (mutta kukaan ei kertonut sinulle) -ketju
Mä aloitan:
Että melkein aina katsotaan määrää, ei laatua.
- Olen kokenut tämän suorastaan tuskallisena. Luulin pienenä ja nuorena, että hyvin ja erinomaisesti tehty on hyvä asia. Perfektionismista ainakin piirun verran realistisempaan suuntaan 30-senä. Silti niin usein vituttaa tämä asia, teen itse edelleen mieluiten vähemmän mutta hyvin, jos saan valita.
Kommentit (68)
* Ihmisellä voi olla ikää tuplasti se mitä sinulla, mutta hänen käytöksensä ei ole viisasta nähnytkään.
[/quote]
-- Jollain nuorella ihmisellä voi olla tosi paljon viisautta. Sitten on olemassa 6-kymppisiä naiiveja ihmisiä. On ikäänkuin jotkut eivät ikinä oppisi mitään elämän koulussa!
Tuon ikäjutun olen oppinut paitsi elämän myötä, niin anoppiani katsellessa :). En enää oikein jaksa edes uskoa hänen kykyynsä sotkea kaikki asiansa (luottaa kaikkiin, ei osaa säästää, sanoo ääneen ihan kaiken jne.)!
...keneenkään ei voi täysin luottaa.
...paha ei saa palkkaansa.
Älä koskaan pilkkaa vaivaista tai vammaista.
Älä edes sano sitä ääneen kohdistuen häneen.
Koska silloin paljastat itsestäsi sen kuinka röyhkeä, ylpeä, häpeämätön ja ennen kaikkea tyhmä olet.
Ei kannata juosta muodin perässä ollenkaan.
Se muuttuu niin tiuhaan ja rahaa kuluu ihan liikaa.
* Ei kannata välttämättä ottaa sitä ensimmäistä miestä, jolle kelpaat, elämänkumppaniksi. Minä tein näin ja hermot palavat joka päivä kun katson häntä.
* Kannattaa pitää kiinni omasta ajasta mieluiten päivittäin, itsekkyyttä saa ja pitääkin olla jotta jaksaisi peruselämää.
* Säännöllisin väliajoin tapahtuu aina jotain paskaa, eli jos jotain on juuri tapahtunut, voit huokaista helpotuksesta pariksi kuukaudeksi.
* Ihmisellä voi olla ikää tuplasti se mitä sinulla, mutta hänen käytöksensä ei ole viisasta nähnytkään.