Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mua ei yllätä IS:n konvehtiäänestyksen tulos

Vierailija
19.12.2019 |

Tuntuu että mitään muuta ei tiedetäkään kuin noita ainaisia Juhlapöydän konvehteja.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006346129.html

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindtin Champs Elysees -rasian (428g) hinnalla saa VIISI pakettia Juhlapöydän konvehteja. Mieluummin kuitenkin 428 grammaa herkullisia laatukonvehteja kuin 1,5 kiloa maitosuklaamassaa.

Jotenkin hauskaa kun mammat hehkuttaa Lindtin suklaata, maksaahan se hieman enemmän joten pakko olla parempaa..

Ihan sitä samaa palmuöljyä löytyy niistäkin.

Missä kohtaa tuossa puhuttiin palmuöljyttömyydestä? Sitä tosiaan löytyy monista lindtin suklaista mutta ovat silti huomattavasti parempia ja laadukkaampia kuin myös palmuöljyiset pandan konvehdt.

Vierailija
42/45 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain tätä yhtä konvehtirasiaa myydään noloina 3-pack / 5-pack bulkkisatseina? Jotenkin halpamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain tätä yhtä konvehtirasiaa myydään noloina 3-pack / 5-pack bulkkisatseina? Jotenkin halpamaista.

Tämä!

Vierailija
44/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään alle 50-vuotiasta, joka oikeasti tykkäisi noista Pandan konvehdeista. Mummot ostaa niitä aina, mutta niissä ei ole kovin montaa syötävää suklaata.

Mä ainakin tykkään. Olen 28v. Tuo kuuluu ehdottomasti jouluun! Toinen pakollinen on vihreät kuulat ja after eight. Siinä omat joulukarkkiklassikot, olleet pikkulapsesta asti.

Vierailija
45/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasnobbailu on koomista. Samoin viinisnobbailu, juustosnobbailu jne. Uskaltakaa pitää siitä, mistä pidätte, ja antaa muiden pitää, mistä pitävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi