Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki

Vierailija
19.12.2019 |

Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.

"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä

Kommentit (301)

Vierailija
81/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mullekin kävi, syyt: perfektionistinen maailmankuva, haluaisi kauniin naisen ja missin ja jos ei tule vastaan niin ei halua ketään, ikää 47 hyvä kunto ja sanotaan colin farrelliksi, en tee asiasta numeroa mutta fakta on että sit'ä haluaa yhtä kauniin naisen kuin oma äiti oli nuorena  ja sisko on

kaunis ihminen haluaa kauniin puolison

läski haluaa läskin puolison

Vierailija
82/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänellä on poikaystävä.

Miksi ihmeessä utelette toisen henkilökohtaisia asioita?!?

Tämä hemmo ei varmasti ole homoseksuaali, on sen verran traditionaalisen maskuliininen. Miehiin päin olevat ovat yleensä naisellisia miehiä. Siksi outoa. ap

Mistä sä tommosta olet saanut päähäsi,mee ja tutki juutuubista vaikka kymmenen kuuminta homomiestä/homonäyttelijää tai mitä tahansa homo-alkuista,eivät taatusti ole naismaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ihmeellistä.

Minä kuulun myös tuohon joukkoon kuka ei edes pyri parisuhteeseen, olen ulkonäöltäni ihan hyvän näköinen sekä olen aika hyvä tuloinen kohta kolmekymppinen mies.

En ole oikeastaan koskaan pyrkinyt parisuhteeseen vaikka muutamia mahdollisuuksia pariutua minulla olisi ollut. Näkisin että moni mies(tai miksi ei nainenkin) ei vain koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässä, mitä se toinen ihminen toisi elämään lisää?

Sinkkujen määrä on kasvannut huomattavasti sekä lähes puolet kotitalouksista on yhden hengen talouksia joten miksi jotkut ihmettelee sinkkuutta vieläkin?

Vierailija
84/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä provo vai onko ap oikeasti noin tyhmä... veikkaan kuitenkin provoa, joten jätän vain tämän tähän:

0/5

Vierailija
85/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän heitä hyvin. Olen itse ollut (kahdessa eri) parisuhteessa aikuisikäni muutaman kuukauden aukkoa lukuun ottamatta. Olen hyväkroppainen ja miesten ja naisten (teoin osoitetun) palautteen perusteella jokseenkin miellyttävän näköinen ja oloinen.

Voin sanoa kokemuksesta, että kun hoitaa itsensä ulkonäöllisesti riittävän ylös, sinua alkavat lähestyä naiset, joille et ole sanonut sanaakaan ja joita et ole välttämättä edes huomannut. Joka kerta kun käyt ihmisten ilmoilla, viehättävät naiset osoittavat kiinnostuksensa.

Ensimmäisen pitkän parisuhteeni jälkeen ajattelin nauttia tuosta vähintään pari vuotta, mutta sitten menin rakastumaan. Rakastuttuani huomasin, että naisille rakkaus on sitä, mitä naiselle hyödyllistä mies tekee. Käytännössä miehen rooli on naisen halujen toteuttajan ja mahdollistajan rooli.

Jos nykyinen parisuhde kuolee, tiedän paremmin, enkä todellakaan mene rakastumaan ja parisuhteeseen, vaan käytän tarjolla olevat irtoseksioptiot, jos niitä enää silloin on tarjolla.

M29

Vierailija
86/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on että miksi jotkut komeat ja hyväkroppaiset miehet haluavat pysyä sinkkuina ja mammat satuilee tänne että kuinka heillä on just tällainen mies. Onko tuo jotain huomion kalastelua, lukutaidottomuutta vai egoistista tyhmyyttä?

Vierailija
87/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hemmo ei varmasti ole homoseksuaali, on sen verran traditionaalisen maskuliininen. Miehiin päin olevat ovat yleensä naisellisia miehiä. Siksi outoa. ap

Ai komeat ja hyväkroppaiset trad. maskul. miehet ei voi olla homoja? Kuten Rock Hudson, Ricky Martin, Leonard Bernstein, Richard Chamberlaine, Lou Reed, Jerry Cottonia näytellyt George Nader, George Michael... Eikä Kevin Spacey tai Stephen Frykään niin järin naisellisia ole. 

Ihmiset on hassuja, kun ne luulee homoseksuaalisuuden näkyvän ihmisestä ulospäin.

Vierailija
88/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai komeat ja hyväkroppaiset trad. maskul. miehet ei voi olla homoja? Kuten Rock Hudson, Ricky Martin, Leonard Bernstein, Richard Chamberlaine, Lou Reed, Jerry Cottonia näytellyt George Nader, George Michael... Eikä Kevin Spacey tai Stephen Frykään niin järin naisellisia ole. 

Ihmiset on hassuja, kun ne luulee homoseksuaalisuuden näkyvän ihmisestä ulospäin.

Tämähän oli siis provo.

Onneksi en ole komea enkä hyväkroppainen eikä kukaan siksi ihmettele sinkkuuttani eivätkä osaa ajatella sen johtuvan todella pienestä peniksestä.

Vierailija
89/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on jotenkin sairaita- joku syys on siihen että ei ole kellekään muijalle kelvannut paitsi sängynlämmittimeksi pieneksi hetkeksi. Usein näillä olis todellakin ottajia, mutta kun totuus persoonallisuushäiriöistä, kehitysvammoista ja muista hauskoista pikku piirteistä käy ilmi, lähtee komistus kiertoon eikä takaisin ole tulemista. Kummallisia nämä komeat pojat. Suhtautukaa suurella varovaisuudella...

Vierailija
90/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla se naiseksi tekeytyvä Jonna-trolli, kun et tajua sitä minkä kaikki naiset tietävät: se porukan maskuliinisin ja komein äijä on aina homo.

Vierailija
91/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne-trolli

Vierailija
92/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen tällaisen miehen kanssa. Jokainen suhde kaatunut siihen, että mies tekee eroa joka riidan jälkeen. Älyttömät vaatimukset kumppanille, epätäydellisyyttä siedetään huonosti ja on täysin sokea omille kehitystarpeilleen. Parisuhdetaidot huonot toisin sanoen ja jotain narsistisia piirteitä semi voimakkaana. En tosin tiedä siitä sinun työpaikan tyypistä.

Minä myös. Olen tosin jo naimisissa tyypin kanssa. Mutta hän ei ollut koskaan halunnut seurustella ennen kuin tapasi minut, viihtyi sinkkuna.

Mies vaikuttaa narsistiselle, mutta todellisuudessa kyse on vaativasta persoonasta joka “läikkyy yli” ja kohdistuu välillä muihinkin. Mutta itsensä siis vetää joka aiheessa “täydelliseksi”, treenaa 6*viikossa, luotsaa menestynyttä firmaa, on uskomaton sängyssä. En minä mitenkään erityinen ole, luulen vain että hän löysi ihmisen jonka kanssa koki pärjäävänsä? Siedän aika paljon paskaa (en ihan kaikkea minäkään), olen rauhallinen, kotona viihtyvä ja kuitenkin hyvin vakaa. Suhteessamme on miehelle tilaa “räjähdellä”

No joo, vaativa persoona sopisi tähän minunkin tapaukseen. Nuita sinun ominaisuuksia mies taitaa minulta tiedostamattaan odottaa, mutta sen lisäksi on halunnut kauniskasvoisen ja hyväkroppaisen naisen. Ja sellaisena naisena tiedän oman arvoni, joten siedän ilmeisesti vähän huonommin sitä paskaa mitä minä. Saas nähdä mitä tästä tulee. Tajusin että riitatilanteissa minun pitää olla hermoni hallitseva, rauhallinen ja reflektoiva äitihahmo, jotta ne pysyisi edes jokseenkin aisoissa. Niin ja mies nuiden edellisten ominaisuuksien lisäksi vaatii naiselta korkeampaa älykkyyttä ja nimenomaan sitä tasaisuutta elämänkokemuksella höystettynä...

En yhtään ihmettele että suhteet eivät ole kestäneet.

Ja mitä sinä saat itsellesi tässä suhteessa? Helpommalla pääset kun etsit jonkun vähemmän luonnevikaisen.

Hyvä kysymys. Miehessä on myös paljon hyviä, arvostettavia puolia. Ei ole mikään täysin pershäiriöinen, vaikka joitakin voimakkaita piirteitä toki on. On älykäs, syvällinen, herkkäkin. Seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, tekeväinen ja eteenpäin pyrkivä ihminen. Vaikka haluaa itselleen miellyttävän näköisen kumppanin, niin ei muuten ole liian pinnallinen. Tykkää luonnossa liikkumisesta paljon. Kun mies ei kehitä draamaa eikä riidellä, niin meillä on todella hauskaa ja helppoa olla yhdessä. Seksi toimii ja haluan miestä paljon.

Vierailija
93/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko heillä olisi huonoja kokemuksia, esim. kamalasta mustasukkaisuudesta tai pettämisestä ja ovat siksi päättäneet, että eivät ala seurustella. Heillä on varmaan tyrkyllä seuraa, kun semmoista haluavat, mutta eivät kaipaa vielä ainakaan vakiseuraa. Joku voi olla myös yksinviihtyvää sorttia, joka käytännössä asuu salilla kaiken vapaa-aikansa.

Vierailija
94/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruuden poikakaverini on tällainen. Tai nyt 50+ On jo setä, mutta nuorena oli tosi komea, kim herold-tyyppinen. Ja sosiaalinen kuin mikä. Empaattinen, huumorintajuinen. Kaikki naiset lankesivat hänen edessään.

Oli vaikeaa....hän oli niin solmussa itsensä kanssa. Koko ajan etsi jotain täydellisyyttä. Ruoho oli aidan takana vihreämpää. HÄnellä on ollut paljon tyttöystäviä ja onoff-suhteita, mutta ei koskaan mitään vakavampaa.

Oli myös ihminen, joka ei kestänyt vähäisintäkään stressiä. Siksi ei ole oikein pystynyt työelämäänkään. Luulen, että se on yksi syy, eli heti ekassa erimielisyydessä hän jäätyy.

Ulospäin tämä kaikki ei näy. On edelleen hyvä seuramies.

Vierailija
95/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen homo eikä huvita kaikille randomeille tai työkavereille siitä puhua. Voisin siis itsekin vastata jotain tuollaista. Tiedän monta hyvännäköistä homoa, joita luullaan heteroiksi ja sinkuiksi.

Mielenkiinnolla kuulisin, että mikä nämä alapeukut oikein provosoi? :D

Itse läppäsin alapeukun ihan siksi että tuo kommentti sisälsi jotenkin oletuksen että kaikki komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat aina ja kaikkialla suhteessa, muuten he ovat homoja. Lisäksi myös siksi että olen kokenut omalla kohdallani sen erittäin vastenmieliseksi, että moni homo on lähestynyt minua koska on luullut että olisin homo, johtuen juuri siitä että en ole ollut naisen kanssa, vaikka olen helvetin komea ja hyväkroppainen.

Toivottavasti kerrot tuon aina ekatreffeillä naisille niin tajuavat välttää sinua vastaisuudessakin. Ehkäpä se lukee jo otsassasi, että olen homofoobikko ja vielä mulkku

Toivottavasti se lukee otsassani, en jaksaisi vinkuvia naisia sekuntiakaan. Enkä homoja.

Vaikutat sellaiselle persoonalle, että en ihmettele, jos olet sinkku.

Vähänpä tunnet naisia ja heidän luontoa. Juuri tuollaiset piikittelevät öykkärit ovat naisen suuressa suosiossa. Joka kerta.

Vierailija
96/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ropelikorva. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tommosta olet saanut päähäsi,mee ja tutki juutuubista vaikka kymmenen kuuminta homomiestä/homonäyttelijää tai mitä tahansa homo-alkuista,eivät taatusti ole naismaisia.

Katsopa vaikka Maria Veitola yökylässä ja Suomen tunnetut homot joiden vieraina hän oli, ja väitä uudelleen etteikö ole naismaisia.

Vierailija
97/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä näkemys alapeukuista huolimatta ihan totta. Ei kukaan voi sanoa, että nuori Marlon Brando (viettelysten vaunu elokuva, esim) tai nuori Clint Eastwood, eli perinteisen hypermaskuliiniset miehet olisi homoseksuaaleja vaikka kuinka yrittäisit nähdä heidät sellaisena.

Ei vain ole.

Kyllä sen ulkonäöstä näkee, 99% tapauksista.

Mentiin nuorena uteliaisuudesta homobaariin/discoon. Se oli täynnä ihan tavallisia heppuja, ihmeteltiin, että koska ne homot tulee.

Vierailija
98/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ropelikorva. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa vaikka Maria Veitola yökylässä ja Suomen tunnetut homot joiden vieraina hän oli, ja väitä uudelleen etteikö ole naismaisia.

Telkkari ei ole oikeaa elämää, mediatyrkyt eivät edusta oikeita ihmisiä.

Ap on homo, impotentti tai jotenkin kieroutunut.

Vierailija
99/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on mielestäsi todennäköisempää että hyvännäköinen rakastuu helpommin kuin vähemmän hyvännäköinen?

Ärsyttää just tuo ihmettely. Itse olen kaunis nainen, elämä kunnossa jne ja aina tuo helv etin ihmettely että miten et oo naimisissa kun ottajia ois. Joo niin olisikin mutta kyllä minä haluan olla rakastunut enkä vain tykätä. Elämä ei tapahdu kello kaulassa.

Vierailija
100/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän heitä hyvin. Olen itse ollut (kahdessa eri) parisuhteessa aikuisikäni muutaman kuukauden aukkoa lukuun ottamatta. Olen hyväkroppainen ja miesten ja naisten (teoin osoitetun) palautteen perusteella jokseenkin miellyttävän näköinen ja oloinen.

Voin sanoa kokemuksesta, että kun hoitaa itsensä ulkonäöllisesti riittävän ylös, sinua alkavat lähestyä naiset, joille et ole sanonut sanaakaan ja joita et ole välttämättä edes huomannut. Joka kerta kun käyt ihmisten ilmoilla, viehättävät naiset osoittavat kiinnostuksensa.

Ensimmäisen pitkän parisuhteeni jälkeen ajattelin nauttia tuosta vähintään pari vuotta, mutta sitten menin rakastumaan. Rakastuttuani huomasin, että naisille rakkaus on sitä, mitä naiselle hyödyllistä mies tekee. Käytännössä miehen rooli on naisen halujen toteuttajan ja mahdollistajan rooli.

Jos nykyinen parisuhde kuolee, tiedän paremmin, enkä todellakaan mene rakastumaan ja parisuhteeseen, vaan käytän tarjolla olevat irtoseksioptiot, jos niitä enää silloin on tarjolla.

M29

Aika ikävä kokemus sinulla suhteesta. Minä olen tuo jonka miehellä on vaativa persoonallisuus. Toki mies toteuttaa halujani ja mahdollistaa minulle kaiken mitä toivon, mutta niin minäkin pyrin tekemään hänelle. Annoin oman urani jotta mies voisi toteuttaa omaansa, olen kotona kun hän sattuu tänne tulemaan vain jotta meillä olisi mahdollisimman paljon yhteistä aikaa, tiedän kuinka tärkeää hänelle on siisteys ja perfektionismi monessa asiassa ja pyrin toteuttamaan nämä asiat aina. En kieltäydy seksistä vaikka väsyttäisi (ellen ole oikeasti liian väsynyt) koska se on hänelle hyvin tärkeä väylä toteuttaa rakkauttaan minuun. Pyrin pitämään lapset aktiivisina ja hiljaisina koska mies ei kestä meteliä. Rakastan miestäni aivan hirvittävän paljon, ja haluan että hän on onnellinen ja olen valmis tekemään paljon sen eteen, aivan kuin hänkin minun onnellisuuteni eteen. Eikö parisuhde ole juuri sitä?