Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on että miksi jotkut komeat ja hyväkroppaiset miehet haluavat pysyä sinkkuina ja mammat satuilee tänne että kuinka heillä on just tällainen mies. Onko tuo jotain huomion kalastelua, lukutaidottomuutta vai egoistista tyhmyyttä?
Kaikkia noita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitä hyvin. Olen itse ollut (kahdessa eri) parisuhteessa aikuisikäni muutaman kuukauden aukkoa lukuun ottamatta. Olen hyväkroppainen ja miesten ja naisten (teoin osoitetun) palautteen perusteella jokseenkin miellyttävän näköinen ja oloinen.
Voin sanoa kokemuksesta, että kun hoitaa itsensä ulkonäöllisesti riittävän ylös, sinua alkavat lähestyä naiset, joille et ole sanonut sanaakaan ja joita et ole välttämättä edes huomannut. Joka kerta kun käyt ihmisten ilmoilla, viehättävät naiset osoittavat kiinnostuksensa.
Ensimmäisen pitkän parisuhteeni jälkeen ajattelin nauttia tuosta vähintään pari vuotta, mutta sitten menin rakastumaan. Rakastuttuani huomasin, että naisille rakkaus on sitä, mitä naiselle hyödyllistä mies tekee. Käytännössä miehen rooli on naisen halujen toteuttajan ja mahdollistajan rooli.
Jos nykyinen parisuhde kuolee, tiedän paremmin, enkä todellakaan mene rakastumaan ja parisuhteeseen, vaan käytän tarjolla olevat irtoseksioptiot, jos niitä enää silloin on tarjolla.
M29
Se niin kuuluisa "tosi rakkaus" on erilainen kuin väkisin väännetty suhde. Hyvässä suhteessa molemmat auttaa toisiaan ja sana "kumppani" kuvaakin sitä parhaiten, molemmat täydentää toisiaan, ei tukahduta tai yritä muuttaa.
Jos löydät itsesi naisen tai miehen seurasta joka vain vaatii eikä anna, ei semmoisesta ihmisestä pariksi ole, suhteeseen se käy hetkeksi aikaa varmasti.
Miksi vaihtaa upea vapautensa huonoon suhteeseen, jossa kumppani alkaa jossain vaiheessa näyttää huonot puolensa, ja yrittää nitistää toisen oman valtansa alle. Minä en ainakaan näe mitään tarvetta alkaa suhteeseen vain sen vuoksi, että kun on ihmisiä, joille parisuhde on tärkeämpi kun oma henkinen hyvinvointi, ja he odottavat samaa myös muilta.
Ja hyväkroppaiset, fiksut miehet saa naista aina kun haluavat, sen vuoksi ei
tarvitse vakikumppania ottaa. Sama itsellä, olen onnellinen sinkkunainen, eikä aikeitakaan alkaa parisuhteilemaan.
Hyviä naisia on todella vähän, kun vaatii älyä sekä vuorovaikutus- ja tunnetaitoja. Pelkkä ulkonäkö, menestyksekäs työura jne. eivät riitä. Niin kuin joku edellä ansiokkaasti totesi, useimpien naisten käsitys rakkaudesta on se, että mies on pelkkä hyödyntuoja ja naisen toiveiden täyttäjä.
Samanlaisen miehen kohdalla osoittautui lestadiolaiseksi.
Tai sitten on sitoutumiskammoinen. Yleensä normaali mies kyllä haluaa sitoutua, kun törmää tarpeeksi miellyttävään naiseen, jonka haluaa omakseen. Nähty on ;).
Vastaus aloitusviestiin.
Oikeasti komeita yhdistteny hyvään kroppaan on todella vähän. Kauniita naisia taas mahtuu 10 tusinaan. Tuon kaltaiset miehet on yleensä tottuneet huomioin eivätkä halua sitoutya perus kauniin naisen kanssa ennen kuin oikeasti rakastuvat.
Nämä tavalliset perusmiehet on taas pääosin vähän ressukoita, epätoivisiakin jopa ja sitoutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänellä on poikaystävä.
Miksi ihmeessä utelette toisen henkilökohtaisia asioita?!?
Aika halpa temppu epäillä sinkkumiestä heti homoksi, jos ei ole tyttöystävää. Osa ihmisistä viihtyy hyvin omissa oloissaan eikä heidän elämänsä pyöri parisuhteen tai lasten ympärillä, sillä silloin jää aikaa kaikkeen muuhun kuten omiin harrastuksiin,
Ja missähän ne oikeasti komeat hyväkroppaset miehet on? Minä en nää niitä ainakaan Helsingin kaduilla.
Instat ja muut on taas täynnä photosoppia ja filttereitä. Sinne saa lyhyt kääpiökin itsestään edustavan kuvan. Nettikuvat yms kannattaa jättää omaan arvoonsa, todellisuus on jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja missähän ne oikeasti komeat hyväkroppaset miehet on? Minä en nää niitä ainakaan Helsingin kaduilla.
Instat ja muut on taas täynnä photosoppia ja filttereitä. Sinne saa lyhyt kääpiökin itsestään edustavan kuvan. Nettikuvat yms kannattaa jättää omaan arvoonsa, todellisuus on jotain aivan muuta.
Kyllä näitä ainakin keskustassa ja eteläisemmässä helsingissä näkyy kerran/pari viikossa. Harvinaisia kyllä ovat!
En tiedä mitkä suomut silmillä te kuljette, mutta kyllä hyvännäköisiä miehiä ja naisia näkyy Helsingissä joka ikinen päivä pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä suomut silmillä te kuljette, mutta kyllä hyvännäköisiä miehiä ja naisia näkyy Helsingissä joka ikinen päivä pilvin pimein.
Kauniita naisia minäkin näen joka päivä pilvin pimein, mutta oikeasti komeat miehet ovat harvinaisia.
Niin niitä on myös naisilla, äläpä yleistä miehiin, hellapoliisiko oot?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen poika. On pitkä, komea ja fiksu sekä kiva ja huumorintajuinen. Kaikkea näitä siis ihan muutenkin kuin vain rakastavan äidin silmissä. Tuollaisilla ominaisuuksilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, jos omaa sellaisen luonteen kuin pojallani on. Hän on meganörtti ja älykäs koodari. Hän on suoraan sanonut, että ihmiset eivät ole kiinnostavia, eivät naiset sen paremmin kuin miehetkään. Hänen mielestään jo puhuminen on turhaa puuhaa. Hän siis on täysin kykenevä sosiaalisiin suhteisiin, ei mikään autisti. Häntä ei vain yhtään kiinnosta. Olen ajat sitten luopunut ajatuksesta, että hän pariutuisi.
Olen pyytänyt sisaruksia pitämään häneen yhteyttä, että hänellä olisi kuitenkin aina läheisiä ihmisiä jos hätä tulee, sitten kun meistä vanhemmista aika jättää. Itse hän saattaisi vain unohtaa vähitellen sisaruksetkin, vaikka heistä välittääkin. Sellaisten ihmisten, jotka kaipaavat rakkautta, on vaikea ymmärtää poikani kaltaisia ihmisiä, jotka viihtyvät parhaiten omassa seurassaan.
Millä kompetenssilla päättelit, että poika on älykäs koodari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia minäkin näen joka päivä pilvin pimein, mutta oikeasti komeat miehet ovat harvinaisia.
Tänään iltapäivällä ainakin bongasin Forumissa älyttömän komean tummahiuksisen ja ruskea silmäisen miehen. Ikää hänellä oli ehkä 40-45v. Kasvonpiirteet oli veistosmaiset ja hänellä oli hyvä ryhti. En voinut itselleni mitään, vaan tuijotin häntä ihan estoitta.
Todella harvoin olen nähnyt niin komeaa miestä oikein missään.
Vierailija kirjoitti:
Kiintymyssuhdeongelma tai vaikeuksia äitpi/isäsuhteessa, jos ei pysty pariuhteiseen tai suhteet ovat kertakäyttösuhteita
Täältä keittiönpöydän toiselta laidalta huokaistaan ihastuneena moisesta jäätävän terävästä analyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään iltapäivällä ainakin bongasin Forumissa älyttömän komean tummahiuksisen ja ruskea silmäisen miehen. Ikää hänellä oli ehkä 40-45v. Kasvonpiirteet oli veistosmaiset ja hänellä oli hyvä ryhti. En voinut itselleni mitään, vaan tuijotin häntä ihan estoitta.
Liian vanha ollakseen seksuaalisesti vetävä. En usko sinua, setämiehen höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin olen nähnyt niin komeaa miestä oikein missään.Liian vanha ollakseen seksuaalisesti vetävä. En usko sinua, setämiehen höpinöitä.
Minusta taas seksuaalisesti vetävät miehet ovat yleensä 40-55v. Jason Momoa, Tom Hardy yms.
T. 35v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin sinut.
Pyritään selittämään mikä niissä miehissä on vikana miksi he ovat pysyneet pitkään sinkkuina ennen meitä