Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen tällaisen miehen kanssa. Jokainen suhde kaatunut siihen, että mies tekee eroa joka riidan jälkeen. Älyttömät vaatimukset kumppanille, epätäydellisyyttä siedetään huonosti ja on täysin sokea omille kehitystarpeilleen. Parisuhdetaidot huonot toisin sanoen ja jotain narsistisia piirteitä semi voimakkaana. En tosin tiedä siitä sinun työpaikan tyypistä.
Huomatkaa nykyinen aikamuoto.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen poika. On pitkä, komea ja fiksu sekä kiva ja huumorintajuinen. Kaikkea näitä siis ihan muutenkin kuin vain rakastavan äidin silmissä. Tuollaisilla ominaisuuksilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, jos omaa sellaisen luonteen kuin pojallani on. Hän on meganörtti ja älykäs koodari. Hän on suoraan sanonut, että ihmiset eivät ole kiinnostavia, eivät naiset sen paremmin kuin miehetkään. Hänen mielestään jo puhuminen on turhaa puuhaa. Hän siis on täysin kykenevä sosiaalisiin suhteisiin, ei mikään autisti. Häntä ei vain yhtään kiinnosta. Olen ajat sitten luopunut ajatuksesta, että hän pariutuisi.
Olen pyytänyt sisaruksia pitämään häneen yhteyttä, että hänellä olisi kuitenkin aina läheisiä ihmisiä jos hätä tulee, sitten kun meistä vanhemmista aika jättää. Itse hän saattaisi vain unohtaa vähitellen sisaruksetkin, vaikka heistä välittääkin. Sellaisten ihmisten, jotka kaipaavat rakkautta, on vaikea ymmärtää poikani kaltaisia ihmisiä, jotka viihtyvät parhaiten omassa seurassaan.
Ei kuulosta kovin "kivalta ja huumorintajuiselta" useimpien ihmisten mielestä, kun noita ominaisuuksia ei voi valitettavasti itse itselleen antaa paitsi harhapäissään.
Vierailija kirjoitti:
"me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää"
Tuo kertoo vain teistä ja teidän vuorovaikutustaidoistanne. Noloa.
Mitäs tuossa on ihmeellistä? Aivan perus tapa miten suurin osa naisista kommunikoi.
Olen joskus törmännyt netissä muutamiin tällaisiin miehiin. Heillä on tuntunut olevan pahoja puutteita sosiaalisissa taidoissa tai sitten he ovat jossain autismin kirjolla. Naiset kyllä ovat tyrkyttäneet heille itseään, mutta jotenkin nämä miehet ovat kämmänneet nekin tilaisuudet. Nämä siis eivät olleet mitään vapaaehtoisesti naisettomia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen tällaisen miehen kanssa. Jokainen suhde kaatunut siihen, että mies tekee eroa joka riidan jälkeen. Älyttömät vaatimukset kumppanille, epätäydellisyyttä siedetään huonosti ja on täysin sokea omille kehitystarpeilleen. Parisuhdetaidot huonot toisin sanoen ja jotain narsistisia piirteitä semi voimakkaana. En tosin tiedä siitä sinun työpaikan tyypistä.
Minä myös. Olen tosin jo naimisissa tyypin kanssa. Mutta hän ei ollut koskaan halunnut seurustella ennen kuin tapasi minut, viihtyi sinkkuna.
Mies vaikuttaa narsistiselle, mutta todellisuudessa kyse on vaativasta persoonasta joka “läikkyy yli” ja kohdistuu välillä muihinkin. Mutta itsensä siis vetää joka aiheessa “täydelliseksi”, treenaa 6*viikossa, luotsaa menestynyttä firmaa, on uskomaton sängyssä. En minä mitenkään erityinen ole, luulen vain että hän löysi ihmisen jonka kanssa koki pärjäävänsä? Siedän aika paljon paskaa (en ihan kaikkea minäkään), olen rauhallinen, kotona viihtyvä ja kuitenkin hyvin vakaa. Suhteessamme on miehelle tilaa “räjähdellä”
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen poika. On pitkä, komea ja fiksu sekä kiva ja huumorintajuinen. Kaikkea näitä siis ihan muutenkin kuin vain rakastavan äidin silmissä. Tuollaisilla ominaisuuksilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, jos omaa sellaisen luonteen kuin pojallani on. Hän on meganörtti ja älykäs koodari. Hän on suoraan sanonut, että ihmiset eivät ole kiinnostavia, eivät naiset sen paremmin kuin miehetkään. Hänen mielestään jo puhuminen on turhaa puuhaa. Hän siis on täysin kykenevä sosiaalisiin suhteisiin, ei mikään autisti. Häntä ei vain yhtään kiinnosta. Olen ajat sitten luopunut ajatuksesta, että hän pariutuisi.
Olen pyytänyt sisaruksia pitämään häneen yhteyttä, että hänellä olisi kuitenkin aina läheisiä ihmisiä jos hätä tulee, sitten kun meistä vanhemmista aika jättää. Itse hän saattaisi vain unohtaa vähitellen sisaruksetkin, vaikka heistä välittääkin. Sellaisten ihmisten, jotka kaipaavat rakkautta, on vaikea ymmärtää poikani kaltaisia ihmisiä, jotka viihtyvät parhaiten omassa seurassaan.
Ei kuulosta kovin "kivalta ja huumorintajuiselta" useimpien ihmisten mielestä, kun noita ominaisuuksia ei voi valitettavasti itse itselleen antaa paitsi harhapäissään.
Sepä se, että hän on oikeasti kiva. Hän on lempeä, antelias ja ystävällinen luonne. Hän on myös todella älykäs ja hänellä on hyvä huumorintaju. Esim. kun olivat sisarensa kanssa tätiä tapaamassa, täti luuli heitä ensin pariskunnaksi, kun ei ollut vuosiin nähnyt. Poika kumartui siskonsa puoleen ja kuiskasi tämän korvaan "Lannister style". Minusta se oli aika hauskaa.
Ongelma on siinä, että ihmiset eivät ole hänestä niin kiinnostavia, etttä hän viitsisi olla heidän kanssaan muuta kuin kohteliaisuudesta, vaikka hän välittääkin läheisistään. Ei se silti vie pois huumorintajua ja kivaa luonnetta, että viihtyy parhaiten yksinään. Ihmiset ovat väärässä jos luulevat, että erakko ei voi olla mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus törmännyt netissä muutamiin tällaisiin miehiin. Heillä on tuntunut olevan pahoja puutteita sosiaalisissa taidoissa tai sitten he ovat jossain autismin kirjolla. Naiset kyllä ovat tyrkyttäneet heille itseään, mutta jotenkin nämä miehet ovat kämmänneet nekin tilaisuudet. Nämä siis eivät olleet mitään vapaaehtoisesti naisettomia tapauksia.
Siis onko joku pakko seukata? Onko se elämän tarkoitus?
Ihan schaissea tuo sinun höpinä. Sinä siis olet tavannut tai törmännyt miehiin joilla on lähtökohta, tyttöfrendiä ei ole eikä tule. Kerro ihmeessä miten ne miehet ovat kämmänneet nekin tilaisuudet :D
Tuoha on ihan sama jos minä sekä muut miehet väittäsimme tavanneemme naisen jolla on periaate: ei ole miestä eikä tule. Sitten kun nainen antaa rukkaset koska käyttäytyy kuten on ilmoittanut niin pitääkö minun ja muiden miehien sanoa että kylläpä se neito onnistui käämmäämään kaikki tilaisuudet XD Ai niin joo, pitäisikö meidän sitten leimata se neito autistiseksi sekä tuumata hänellä olevan pahoja puutteita sosiaalisissa taidoissa? :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Paineita petihommissa, naiset olettaa komeiden varustuksen olevan huippuluokkaa. ;)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku pakko seukata? Onko se elämän tarkoitus?
Ihan schaissea tuo sinun höpinä. Sinä siis olet tavannut tai törmännyt miehiin joilla on lähtökohta, tyttöfrendiä ei ole eikä tule. Kerro ihmeessä miten ne miehet ovat kämmänneet nekin tilaisuudet :D
Tuoha on ihan sama jos minä sekä muut miehet väittäsimme tavanneemme naisen jolla on periaate: ei ole miestä eikä tule. Sitten kun nainen antaa rukkaset koska käyttäytyy kuten on ilmoittanut niin pitääkö minun ja muiden miehien sanoa että kylläpä se neito onnistui käämmäämään kaikki tilaisuudet XD Ai niin joo, pitäisikö meidän sitten leimata se neito autistiseksi sekä tuumata hänellä olevan pahoja puutteita sosiaalisissa taidoissa? :)
En valitettavasti ymmärrä purkaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Paineita petihommissa, naiset olettaa komeiden varustuksen olevan huippuluokkaa. ;)
Se olisi kyllä oikeasti tosi kurjaa jos isolla, lihaksikkaalla, komealla ja mahtavalla miehellä olisi pieni tai ruma kalu.
Mä tiedän komeita miehiä, jotka nauttivat myös sinkkuudesta. Eikä harrasta seksisuhteita. Ei tämän päivän parisuhteet ole tavoittelemisen arvoisia.
Mitä outoa siinä on että jotkut ei kaipaa parisuhdetta? Tiedän useita miehiä ketkä ei edes pyri parisuhteeseen. Osa viihtyy sinkkuna ja osalle ei vain ole löytynyt sitä hyvää kumppania.
Miksi nykyään pitäisi edes mennä parisuhteeseen?
Onko tämän ketjun aloittaja joku naiseksi tekeytyvä Laasanen? (Tai eipä ap tainnut edes väittää olevansa nainen) Heillä kun on aina kova tarve esittää että naiset kokisivat jotenkin uhkaksi vallalleen miehet jotka eivät hakeudu parisuhteisiin vaikka pääsisivät. Tosin toisin kuin miesasiamiehet kuvittelevat, niin tuollaiset miehet eivät vain paneskele 22-vuotiaitten neitosten kanssa, vaan kyllä me nelikymppisetkin saadaan heiltä munaa. Kiitos siitä, ei tarvitse hakea betamiehistä seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se saa pillua helposti.
Klassikkosanonta: "Miksi ostaa lehmää, kun maitoa saa ilmaiseksi"
Ja komea mies saa sitä ilmaiseksi.....ja paljon.
;)
Miksi ostaa koko sikaa, jos haluaa vain makkaraa?
joku haluaa yksinoikeuden siihen makkaraan. Suurinta osaa ei kiinnosta jos joku muu juo samaa maitoa
Mitä ajattelit että nainen antaa hänelle parisuhteessa? Siis miksi pitäisi "saada" nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa nykyinen aikamuoto.
Toistaiseksi nykyinen aikamuoto. Riideltiin (normi parisuhderiita) ja arvaa vaan onko erouhkaa heiluteltu 😏.
Ilmeisesti he eivät ole ainoastaan todella komeita ja hyväkroppaisia, vaan lisäksi myöskin erittäin varakkaita ja fiksuja. Hieman kuten minäkin. Mitä siinä naisella tekisi, huono diili.
Naiset eivät osaa enää kommunikoida ja istua alas sopimaan riitoja, joten miehen on luovutettava, kun konsensusta ei tule ja sekin on lopulta naisen valinta.