Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkkaria? Huijaussähköpostiako?

Vierailija
19.12.2019 |

Tuli sähköpostia että postipakettisi on matkalla. Käsittelyssä jakelukeskus Vantaa ja paketin seurantatunnus, sekä postimaksua ei maksettu ja toimitus vasta maksun jälkeen (4,95€).
Ainut vaan että en ole tilannut mitään mistään. Varsin outoa ja sekin, että paketin lähettäjää ei mainita missään. Ei siis mitään hajua mikä tuo paketti voisi olla jos on edes mikään lähetys ensinkään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku aikuinen ihminen voi edelleen vuonna 2019 haksahtaa näihin nettihuijauksiin? Noita on ollut liikkeellä iät ajat, ja niistä varoitellaan jatkuvasti. Kertoo aika paljon, jos et edes itse muista tilanneesi mitään.

No mutta eihän ap edes haksahtanut.

Silti ihmettelee, onko tämä totta vai ei. Kyllä järkikin sen jo sanoo. 🤦🏽‍♀️

Jos kerran ihmettelee niin eihän se siitä kerro että on höynäytetty. Ja hyvähän se on että täällä kertoo siitä jos muille sattuu tulemaan samanlaisia sähköpostiviestejä.,

Ihmettelevä on siinä kiikun kaakun tilassa, että höynäytetäänkö vai ei. Jos kukaan ei tätä itsestäänselvyyttä ihmettelijälle selvennä, niin saattaa hyvinkin mennä maksamaan jostain olemattomasta paketista.

Asian voi selittää silti asiallisemmin, ellei siltten ole huijareiden puolella ja toivo ap:n tulevan huijatuksi ihan omaa "tyhmyyttään".

Vierailija
22/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös, oli vielä kirjoitusvirhekkin (tilauksesi on maktalla). Kenties joku, joka on tilannut paljon nettikaupoista jouluksi, voi tuohon ansaan mennäkkin

Mulla on sitten sama. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän