Miten te tsempaatte itseänne selviytymään joulusta mummolassa (miehen vanhempien kodissa)
jonne on niin pitkä matka että pitää olla ainakin yksi yö siellä ja hotellia ei ole?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Varasin mökin airbnb:stä.
Mitä pelkäät anopilla?
Olen mahdollisimman paljon omissa oloissani/lasten kanssa puuhaamassa jotakin.
Terv. Kolmen lapsen äiti, jonka täytyy joka toinen joulu psyykata itsensä kestämään.
Hyviä kirjoja mukaan, uppoudun niihin.
Salahumala. Olen joskus syönyt myös kipulääkettä kun niitä oli jäänyt jäljelle. Koko ajan tuntui hyvältä vaikka istuin vain sohvalla kaiken sen paskan keskellä. XD
Vierailija kirjoitti:
No nuo pitää lukemista laiskotteluna että eipä onnistu.
Tarjoan heti anopille hömpsyn amarettoa ja otan samalla itsekin.
Mä en suostuisi lähtemään, en edes omille vanhemmilleni. Joulu vietetään kotona.
Puhun miehelle etukäteen ettei hän tapansa mukaan livahda jonnekin ja jätä minua yksin kuuntelemaan anopin monologia Pirkon uusista verhoista ja naapurin miesystävän mummon munuaisongelmista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat läppärin mukaan ja sanot tekeväsi "työjuttuja"...
En mene. Appivanhemmat voi tulla meille ja kutsun omat vanhemmat heille juttuseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostuisi lähtemään, en edes omille vanhemmilleni. Joulu vietetään kotona.
Muista tuo sitten kun omat lapsesi viettävät joulua omissa kodeissaan, ilman sinua tietenkin.
En mene. Vietämme joulun perheen kesken. Aikuisena se on sallittua. En pilaa vähiä vapaapäiviäni anopin jorinoiden kuunteluun.
Vierailija kirjoitti:
Maalla naiset EIVÄT juo koska ovat ahkeria ja kunnollisia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työjuttuja? Miten sinä peset matot tai hakkaat puita sen läppärisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tuo sitten kun omat lapsesi viettävät joulua omissa kodeissaan, ilman sinua tietenkin.
En ole tuo kirjoittaja, mutta minä olen ainakin täydellisen fine sen suhteen, että lapseni eivät viettäisi jouluja kanssani. Saavat viettää joulut ihan niin kuin itse haluavat. Minusta olisi pikemminkin ihanaa, jos ei tarvitsisi laittaa joulua yhtään, voisin vaikka lähteä matkoille. Tai olla rauhassa kotona, ilman mitään stressiä ja höösäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työjuttuja? Miten sinä peset matot tai hakkaat puita sen läppärisi kanssa?
Sanoo, että kirjoittaa romaania. On luomiskausi meneillään ja on pakko kirjoittaa. Todellisuudessa juo salapullosta viiniä ja kirjoittelee vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla naiset EIVÄT juo koska ovat ahkeria ja kunnollisia :(
Näin maalaisnaisena täytyy olla kyllä eri mieltä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mahdollisimman paljon omissa oloissani/lasten kanssa puuhaamassa jotakin.
Terv. Kolmen lapsen äiti, jonka täytyy joka toinen joulu psyykata itsensä kestämään.
Kylläpä kuulostaa ihanalta tuo perhe-elämä. Joka vuosi toinen vanhemmista psyykkaa itsensä kestämään joulun anoppilassa. Miksette jää kotiin, jos tilanne on noin ankea?
Varasin mökin airbnb:stä.